| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 28.01.2005 10:31 Post subject: Det siste vi trenger nå... |
|
|
To kvinnfolk i klubbstyret, som har enda mindre peiling på at dette faktisk er en fotballklubb, ikke bare en hvilken somhelst bedrift!
Det meste gikk i dass den dagen Skoglund forsvant.
F.. som jeg savner den mannen. Det var sjela i klubben "in the flesh"!
Og nå er ikke jeg noen ekspert på slike øknomiske termer, men AS?
RBK er da vitterlig en medlemseid klubb, og jeg har ikke fått noen aksjer i posten!? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
kms Senior
|
Posted: 28.01.2005 10:41 Post subject: Re: Det siste vi trenger nå... |
|
|
| Recon wrote: | To kvinnfolk i klubbstyret, som har enda mindre peiling på at dette faktisk er en fotballklubb, ikke bare en hvilken somhelst bedrift!
Det meste gikk i dass den dagen Skoglund forsvant.
F.. som jeg savner den mannen. Det var sjela i klubben "in the flesh"!
|
Skoglund savnes, det er det vitterlig ingen tvil om. Men jeg ser ikke behovet for å gå løs på "kvinnfolk" for det. Styret trenger gode folk, kroppskonstruksjon har sannelig ingenting å si. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 28.01.2005 10:44 Post subject: Re: Det siste vi trenger nå... |
|
|
| Recon wrote: | | Det meste gikk i dass den dagen Skoglund forsvant. |
Ahhh, nå begynner det å klarne ... du er Skoglund-supporter!
Du har i alle fall lite godt å si om spillere, trenere, administrasjon og styre ...  |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 28.01.2005 10:45 Post subject: |
|
|
Det finnes noen jenter der ute med reell peiling på fotball, og forståelse for hva en klubb er.
Men lykke til med å prøve å kombinere dette med at hun er en næringslivstopp også....
Nei takk! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
kms Senior
|
Posted: 28.01.2005 10:51 Post subject: Re: Det siste vi trenger nå... |
|
|
| haavarl wrote: |
Ahhh, nå begynner det å klarne ... du er Skoglund-supporter!
Du har i alle fall lite godt å si om spillere, trenere, administrasjon og styre ...  |
Hehehe.
Recon bør stemmes inn i styret! Da blir det ihvertfall litt fart i sakene!  |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 28.01.2005 10:57 Post subject: |
|
|
Takk, takk!
Pokker, er det ikke noen "kledelig rødming"'s ikon her? _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.01.2005 11:21 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Pokker, er det ikke noen "kledelig rødming"'s ikon her? |
Hva med denne?
Det er vel for seint å melde seg som som kandidat til styreverv nå, men foran neste årsmøte kan du kjøre en valgkamp Recon.  |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 28.01.2005 11:33 Post subject: |
|
|
Tja, hadde sikkert vært morsomt det,men nå ønsker jeg ikke bare at folk skal kunne fotballkultur, men også ha andre ting å bidra med. Hadde man derimot fått inn en mann som J.I Korsgat!
Dessuten er det en grunn til at jeg aldri kunne stilt til noen verv i Kjernen heller. Jeg er for ekstrem for den foreninga, og det er vel også en grunn til at jeg er utgående derfra. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
|