|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
JSS Senior
|
Posted: 10.12.2004 22:34 Post subject: spillestil og spillerkjøp (les: tålmodighet) |
|
|
jeg har nå brukt en del tid på å lese gjennom en del av innleggene her inne ...
det er mye bra (!), men det virker som om mange rett og slett er litt utålmodige (he, he) ...
for det er ikke bare å kjøpe seg til suksess:
- de nye spillerne trenger tid til å tilpasse seg den nye spillestilen (les: stilen til rosenborg).
- man må finne og kjøpe spillere som kan og som ønsker å spille slik som rosenborg gjør (dvs. spillere som passer inn i maskineriet).
- man trenger kamperfaring og sparring - og slik sett er det bra at både vålerenga og brann er i ferd med å etablere seg som reelle utfordrere til liga og rl gullet + som medpoengsankere i uefa og cl.
rosenborg er midt inne i en utskiftningsperiode, og det kommer nok til å bli litt klabb og babb i 2005 også ...
men jeg er helt sikker på at rosenborg ender opp som en av de tre beste klubbene i landet i 2005 (sammen med vålerenga og brann) ...
og jeg er også helt sikker på at rosenborg vil gjøre det bra i cl evt uefa igjen - om ikke i 2005, så i alle fall i 2006 ...
man byggget ikke rosenborg 1 (eggen) på en dag, og det er viktig å gi det nye rosenborg tilsvarende støtte underveis - helt fram til semifinalen i cl i 2007 (som de taper knepent mot et bloddopet lag fra sør-europa - he, he) ...
og til slutt, viss man stadig blir kjeftet på, og stadig får høre hvor dårlig man er, så hjelper ikke det hverken på selvtilliten eller spillerferdighetene, og jeg synes i så måte enkelte innlegg her inne er litt trist lesestoff - spillerne er mennesker de også, dvs. det er forskjell på konstruktiv kritikk og ren harselering ... |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |