| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 27.08.2026 21:48 Post subject: Norgesmesterskapet 2027/28 |
|
|
Glimt-treneren ønsker at norske klubber som spiller i Europa skal få komme senere inn i NM.
– Det er en kontrast. Vi skal spille første runde i NM, selv om jeg personlig kunne tenke meg at de klubbene som går til Europa med den terminlisten kunne gått inn i for eksempel tredje runde, sier Knutsen.
(...)
– Vi har akkurat gjennomført en betydelig omlegging av cupen, blant annet etter ønske fra toppklubbene. Det finnes ingen planer i dag om ytterligere justeringer, sier konkurransedirektør Nils Fisketjønn til TV 2.
Han mener deltakelsen fra de største klubbene i de første rundene har en verdi som går utover det sportslige.
– Det at toppklubbene deltar i runde én og to er med på å styrke cupen, men også de tette båndene mellom topp og bredde i norsk fotball.
Les mer: Knutsen vil ha særordning – får klar beskjed |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7457 Location: South-west coast exile
|
Posted: 27.08.2026 21:51 Post subject: |
|
|
| KK kan klappe igjen sutrekjeften sin. Makan til sytpeis. |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2218 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 28.08.2026 07:59 Post subject: |
|
|
Forstår det ikke. KK gjør seg så utrolig liten. Han burde stå for storhet og raushet. Det er bare å se på det laget de mønstret i cupen dagen etter CL-kvalik. Hvorfor i herrens navn skal de ikke bidra til fellesskapet og fotballivet de kan spre rundt i lokalområdet sitt i tre cuprunder? Nå har vel verken KK eller klubben vist noen ting som gjør at de tenker på andre enn seg selv. Når han sutrer i avisa savner jeg NAE voldsomt. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 28.08.2026 14:32 Post subject: |
|
|
Mener det å snu cup'en dreper en mulig askeladd historie, ikke umulig å få det til men mye mye vanskeligere. Det KK snakker om er jo kroken på døra for alle breddeklubber som kan tjene gode penger som er sårt tiltrengt.
Snakket senest med en i Sverresborg i dag og de satt igjen med bra fortjeneste etter runden i fjor. _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
| Back to top |
|
 |
|