 |
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

Joined: 06 Sep 2002 Posts: 63049 Location: Trondhjem
|
Posted: 20.06.2026 17:44 Post subject: Jonathan Hartmann |
|
|
Tidligere har Jonathan Hartmann og Freyr Alexandersson arbejdet sammen i Lyngby og Kortrijk, hvor det hed mission overlevelse. Hos assistenttræneren skaber det glæde, at de to nu også har bevist deres evner i toppen af en tabel. Og det er bestemt en mulighed, at de fortsætter som en duo i fremtiden.
– Mig og Freyr har talt om at fortsætte vores samarbejde. Jeg synes, at han er den stærkeste fodboldleder og kommunikator i Skandinavien, jeg har en masse at lære af ham, og jeg vil gerne fortsætte det samarbejde. Men skulle der lande et godt tilbud på mit bord, som ikke er et fællestilbud, så kigger jeg også på det. Mit eneste krav er, at det skal regne lidt mindre, end det har gjort de seneste 18 måneder i Bergen, siger Jonathan Hartmann, der ikke helt vil lukke døren for andre muligheder.
– Jeg er nysgerrig på mange roller. Det kunne være cheftræner, assistent, klubfodbold, landsholdsfodbold, i Danmark eller udlandet. Jeg vil først og fremmest gerne hen et sted, hvor der er nogle fede mennesker at arbejde sammen med og et stærkt sportsligt projekt. Det er de to øverste ønsker.
Læs mere: Dansk træner fyret: ‘Åben for Danmark og udlandet’
Utfra CV-en tyder det meste på at han arbeidet i Lyngby hele tida fram til at han ble assistent til Alexandersson der. |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
Joined: 16 Jul 2013 Posts: 3319
|
Posted: 20.06.2026 17:48 Post subject: |
|
|
Regner mindre i Trondheim i det minste. Synd det regner sidelengs.
Var vel noen som nevnte at Hartmann hadde kommet bort og pratet til de på trening igår og fikk et godt inntrykk av han også? |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
Joined: 07 Jan 2008 Posts: 2601
|
Posted: 20.06.2026 20:38 Post subject: |
|
|
| Sønnen til Henrik, en legende som generalsekretær i Nordvisionen, og en særs likandes medieleder fra DR. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |
 |
|
|
|
 |