| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 10.02.2025 00:05 Post subject: Elias Sandrød |
|
|
Johansson:
- Elias har vist at han er på vei, men har fortsatt noen steg å ta når det kommer til intensitet og det fysiske. Han er en god spiller med ball, og skal videre utvikle det, samtidig som han jobber med sine svakheter.
(...)
– I fjor spilte jeg nesten alle kamper for RBK2 som venstreback. Det er litt nytt å spille som midtbane, men jeg føler det er en rolle jeg kan utvikle meg i og potensielt ende opp i. Jeg er fortsatt ung, så vi får se om det blir back eller midtbane.
Les mer: RBK-junioren ler av sjefens ord: - Blir kanskje litt irritert |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.03.2026 15:24 Post subject: |
|
|
| Måtte gi seg med skade etter å ha stoppa kroat på vei gjennom i G19-landskampen i stad. Antar likevel ikke veldig alvorlig siden at han tross alt forsøkte å fortsette. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 30.03.2026 22:23 Post subject: |
|
|
| Lurt. Sandrød er klar for 2. div., ikke bra å ha 3. div som matcharena nok et år. George Lewis kan lånes motsatt vei, både rask og teknisk.Ving. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 31.03.2026 13:21 Post subject: |
|
|
Vi skal låne inn en spiller til RBK2 mener du?
Eller tror du George Lewis har noe å gjøre på a-laget vårt?
Jeg tror ingen av delene er noen god idé eller særlig realistisk. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 31.03.2026 14:24 Post subject: |
|
|
| Tenkte Lewis som en som skulle representere bredden. Ingen risk med et lite lån, Blink er forresten på nesten konkursens rand. Har solid x-faktor. Regner med at du aldri har sett Lewis i aksjon?! |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 31.03.2026 14:47 Post subject: |
|
|
Er veldig klar over Blink sin økonomiske situasjon, men jeg RBK2 skal i utgangspunktet være et lag for de beste juniorene med noe supplement fra a-stallen innimellom. Det er det RBK har bestemt og derfor man sluttet å gi kontrakt til førsteårssenior-spillere for eksempel.
Ellers er Lewis en spiller som fyller 26 år i sommer og til tross for gode prestasjoner for et Strindheim som rykket ned så valgte han å gå til Blink. Det kan ha vært flere faktorer, men hvorfor endte han opp i Blink å ikke mer spennende klubber som er forventet å kjempe om opprykk i år eller klubber som er i OBOS?
Utenom noen få minutter i OBOS for mange år siden så har han ikke spilt høyere enn nivå 3 i Norge, fyller 26 år. I tillegg så har vi god kvantitativ dekning på kantene og jobber med å redusere antall spillere i a-stallen ved å få lånt ut noen som trenger en bedre kamparena enn RBK2.
Jeg har ikke sett ham spille, jeg vet han har spennende ferdigheter men alderen kombinert med at han ikke endte opp i bedre klubb eller har vært på høyere nivå enda gjør at jeg ikke ser på det som særlig realistisk eller noen god idé å hente ham hit.
Usikker på hva slags kontrakt han har med Blink, de skal vel forhandle seg ut av proffkontraktene de har signert. Uansett så gir det lite mening å låne ham for bredde. Enten må vi gi ham kontrakt så han får vist seg frem eller så har Blink mer bruk for ham eller han kan gå til en klubb hvor han er tiltenkt mye spilletid. |
|
| Back to top |
|
 |
|