View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
pelun Proff
|
Posted: 17.11.2004 13:29 Post subject: Billetter Arsenal - Rosenborg |
|
|
Jeg er en av de som ikke velger å følge det korrupte Peer Gynt Tours og heller drar på egen hånd til London. Jeg meldte meg i tillegg som interessert på rbk.no for billetter til bortekampen mot Arsenal i CL første dagen rbk.no la ut dette. Jeg har også selvfølgelig sesongkort.
MEN FÅR JEG KJØPE BILLETTER? NEI
Når jeg i tillegg ser at det er utsolgt på Highbury, blir jeg forbanna!
http://www.arsenal.com/ar...cle=225629
Har snakket med Rosenborg og fått vite at de har fått ca. 2000 billetter. Etter at sponsorer og Peer Gynt Tours (ledes av en som sitter i styret til RBK) har fått sitt, er det ca 150 billetter igjen til de med sesongkort som ønsker å reise alene...
F*** håper svartebørs ikke er så dyrt i London? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 17.11.2004 13:37 Post subject: |
|
|
Har du sjekket mulighetene via Kjernen?
Les mer: Billetter Arsenal-RBK (du må være medlem) |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 17.11.2004 13:40 Post subject: |
|
|
Kjernen fikk 150 til sin chartertur + 200 til Kjernen-medlemmer som reiser uspesifisert. Disse er ganske sikkert solgt, nyheten ble lagt ut 18. oktober. ("Ventelista" som 2mas la ut kom allerede i september, ser jeg.)
Svartebørs eller ingenting, da? Kjernen-medlemskap hjelper kanskje til neste gang ... |
|
Back to top |
|
 |
pelun Proff
|
Posted: 17.11.2004 16:01 Post subject: |
|
|
Svartebørs eller pub i London? Uansett, jeg ser at det kanskje er lurt å være Kjernen-medlem... Får vel fikse dette til neste år, slik at jeg får cupfinalebillett også...
Det verste med svartebørs er ikke at jeg må betale så mye (litt ille det og), men at jeg sannsynligvis må sitte blant hjemmefansen i RBK-drakt. Det er kanskje ikke så kult når jeg får bank etter at Rosenborg har sørget for at Arsenal ikke kommer videre fra gruppespillet...
Det må bli billetter... Evig optimist! |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 17.11.2004 16:07 Post subject: |
|
|
Har du penger nok kan du fremdeles melde deg på Kjernens flytur. En del ledige seter der. Dyrere enn å reise på egen hånd, men garantert billett og antakelig noe høyere stemning ...
2800 kr, betalingsfrist mandag 22.
Skjønt du bør i tilfelle føle deg forpliktet til å stå og synge ... det er jo derfor Kjernen får disse billettene. |
|
Back to top |
|
 |
pelun Proff
|
Posted: 17.11.2004 17:12 Post subject: |
|
|
Jeg har allerede bestilt tur og overnatting er klar (skal være i London en uke), men ellers ville jeg gått for Kjernen sitt tilbud. Og det skal ikke være tvil; jeg kommer til å stå å synge som jeg gjør på Lerkendal (kanskje med unntak hvis jeg havner i en klunge med "Sol Campell-folk". hehe). Er det fortsatt noen mulighet for å få billetter om jeg melder meg inn i Kjernen i år? |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 17.11.2004 18:14 Post subject: |
|
|
Du får snuse litt rundt på Kjernens sider. Tvilsomt. Men du kan sikkert alltids betale 2800 for fly-med-billett , ta billetten og være garantert plass med resten ....
Det taper du helt sikkert på, men svartebørsbilletter for å stå sammen med Arsenal-fansen koster vel også fort noen kroner. |
|
Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 17.11.2004 23:13 Post subject: |
|
|
Jeg og reiser på eget opplegg og fikk samme beskjed som deg fra Rosenborg at jeg ikke får billett til kampen av dem. Men heldigvis er jeg kjernen medlem og får billett gjennom der.
Men nå ser du hvordan Rbk tenker. De driter i oss supportere. Og slikker ræv til sponsorene. Takker Kjernen for at de skaffet så mye billetter som de gjorde til oss som reiser uorganisert.
For Rosenborg tenker bare penger, og på at Kurt fra Snåsa skal få seg en London tur. _________________ ultras nidaros |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 18.11.2004 10:57 Post subject: |
|
|
Well, Jomer,
litt av ulempen er at RBK bare får et veldig lite antall billetter... et par tusen. Mens mange, mange tusen kunne vært solgt. At sponsorene får litt, er bare rimelig - de betaler tross alt ganske mye, en del av dem.
RBK tenker ikke bare penger, men klubben kan uansett ikke skaffe billetter til alle som vil ha. Og Arsenal skaper naturligvis ekstra økt interesse.
Kjernen får ikke enormt, nei. 350? Det har jo litt med antall Kjernen-supportere som vanligvis drar på borteturer også. Kunne Kjernen fylt tre fly, ville nok billettene kommet. Dette ville vært det ideelle også, for bare Kjernen kan garantere stående, syngende supportere.
Å selge halvparten av billettene til uorganiserte fører vel i tillegg til økt svartebørs ... da hadde penga spilt en enda større rolle til slutt. 500 hadde meldt seg inn i Kjernen for å få billett, og vi hadde kanskje sett 20 % av dem som syngende. Og hundrevis av billetter avertert til salgs i aviser og på nettet.
NÃ¥r det er sagt, er jo den derre Peer Gynt Tours-greia litt shady... |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 18.11.2004 17:27 Post subject: |
|
|
pelun wrote: |
Det verste med svartebørs er ikke at jeg må betale så mye (litt ille det og), men at jeg sannsynligvis må sitte blant hjemmefansen i RBK-drakt. Det er kanskje ikke så kult når jeg får bank etter at Rosenborg har sørget for at Arsenal ikke kommer videre fra gruppespillet...
|
Fins ikke noe problem å sitte blant goonersfoolket. De er rimelig ufarlige der. Regner ikke med det er i North End du har tenkt deg heller. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
|