English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Ordabasy-Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 32, 33, 34

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
eksiltrøndern
Veteran

PostPosted: 31.07.2012 20:06    Post subject: Reply with quote

Veldig mye Hawaii i denne kampen og ja, tidvis bra spill, men også helt horrible nedperioder. Vi var nok hakket bedre, men Ordabasy hadde flere farlige sjanser enn oss. Ikke at det var noen tvil om det, men vi hadde jævlig til flaks som gikk videre.

Forøvrig: Interresant å se en redigert fotballkamp der man kun får sett den effektive spilletiden. Kampevn varte altså bare 60min, ser ut til at man burde ha minst 15 min tillegg i enhver omgang Wink
Back to top
View user's profile Send private message
gisp!
Legende

PostPosted: 31.07.2012 20:40    Post subject: Reply with quote

larsarus wrote:
gisp! wrote:
Skulle ha malt to vegger, men det regner snart (sa jeg i alle fall til kona) så jeg tror jeg heller ser opptaket fra kampen RBK

Yttervegger altså? Wink

Ja, men dette var så trasig å se på at jeg heller gikk ut og malte en vegg. Det var mer givende å se den tørke enn å se Rosenborg spille Jönsson-style en eller to touch før den lange polen uten nærmere adresse. Sad

Hvis arbeidslysten er laber i morra setter jeg på andreomgangen, så blir vel siste veggen malt i rasende fart også RBK Forøvrig i grått. En passende farge når vi ikke lenger er svart og hvit stolthet.
larsarus
Legende

PostPosted: 31.07.2012 21:08    Post subject: Reply with quote

Sjekk tråden Videofiler i På sidelinjen. Ta ned RBK-Valencia, Valencia-RBK, Borossia Dortmund-RBK, ... (søk på Rosenborg på The Pirate Bay). Milan, Chelsea, Real Madrid... Der har du Rosenborg-fotball, sånn det burde være, så får du underholdning i regnværet...
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 32, 33, 34
Page 34 of 34

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb