English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Bakary Saré
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 31, 32, 33  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PerO
Veteran

PostPosted: 25.02.2011 14:26    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
http://www.prosport.ro/fo...re-8007518

Ivoriansk kjøpt fra Anderlecht for en sum på 200.000 euro

Kan dette virkelig stemme? Av alle fantasisummer vi har hørt om fra 1.5 til 3 millioner Euro, endte summen på 200 tusen??

Journalist som har glemt en null, eller gjetter vilt som journalister flest....
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende

PostPosted: 25.02.2011 14:28    Post subject: Reply with quote

Hvis den prisen stemmer forventer jeg at Hoftun går av omgående alternativt står klar på brakka med en spiller til tilsvarende pris som er bedre. Denne spilleren er selvsagt ikke Nordkvelle.
Back to top
trondhb
Veteran

PostPosted: 25.02.2011 14:34    Post subject: Reply with quote

Hentesveis wrote:
Litt av problemet med å få inn spillere 31. mars er jo at TL for RBK's del starter allerede 20. mars...

Det spilles 1 seriekamp i mars, borte mot Brann 20.3. Tror vi skal klare oss helt greit med dagens stall i den kampen, i verste fall. Men selvsagt desto raskere desto bedre i forhold til å samspille et lag o.s.v., når det er sagt tilpasset jo f.eks. Sapara seg og ble en nøkkelspiller ekstremt fort.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 25.02.2011 16:12    Post subject: Reply with quote

Det er ikke ideelt å få inn forsterkninger siste dagen av overgangsvinduet. Sesongen vår er allerede igang og spillerne får ikke trent og blitt kjent med laget før de kastes inn i det. At overgangsvinduet ikke stenger før 31 mars burde ikke bety at Rosenborg har så god tid på å skaffe spillere.

Jeg kan selvsagt ikke si noe om prisen på spilleren, derfor skriver jeg også spørsmålstegn ved om det stemmer i posten min. Men det er en artikkel og foreløpig det eneste "beviset" vi for noen overgangssum eller pris på spilleren. Tviler på at han gikk så billig, men å kategorisk avfeie dette med bastante uttalelser om "journalisten har glemt en null" syns jeg blir rimelig billig. Da kan man heller skrive som andre her at "det er vel tvilsomt at spilleren har gått så billig".
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 25.02.2011 16:20    Post subject: Reply with quote

På den annen side - møter vi opp i Bergen med en tynn stall med mange "juniorer", stiller vi jo likere med hjemmelaget. Vi kan kalle det Fair Play, eller noe.
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 25.02.2011 16:33    Post subject: Reply with quote

Ifølge pressen i Belgia, ser det ut til at CFR har en hard kamp med mennesker på Rosenborg, som var like bestemt på å overføre ham permanent i ivoriansk med belgiske pass. "Cluj laget flyttet raskt og tok Bakary, mens Rosenborg enige med spilleren," bemerker voetbalkrant.com.

Ekstremt krokete google translate, men Belgisk presse kan se ut til å mene at Cluj stjal spilleren rett for nesa vår. Har en ny Konè-situasjon oppstått igjen?
Jeg kan selvsagt spørre på en Hoftun-negativt ladet måte også: Har Hoftun blitt lurt igjen? Razz
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 25.02.2011 16:38    Post subject: Reply with quote

Noe sier meg at vi har en hel del å lære hva gjelder kynisme og aggresivitet ifm forhandlinger - også.
Back to top
bommel
Veteran

PostPosted: 25.02.2011 16:43    Post subject: Reply with quote

Var vel hoftun som skulle snu og vende på hver eneste 5-øre, fra sign-on-fee til bonus etter 500 kamper.. Etter en måned med langdryge forhandlinger med Hoftun var nok ikke Sare og co vanskelige å be når Cluj slang et ukomplisert og kjapt forhandlet kontraktsforslag på bordet Smile

Last edited by bommel on 25.02.2011 17:00; edited 1 time in total
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 25.02.2011 16:48    Post subject: Reply with quote

Presidenten i CFR Cluj er ihvertfall full av lovord om Sarè. Pressenkonferanse hvor han uttaler at Cluj har "truffet jackpot", at han kan være den nye Traore, etc.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 25.02.2011 16:48    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Det er ikke ideelt å få inn forsterkninger siste dagen av overgangsvinduet. Sesongen vår er allerede igang og spillerne får ikke trent og blitt kjent med laget før de kastes inn i det. At overgangsvinduet ikke stenger før 31 mars burde ikke bety at Rosenborg har så god tid på å skaffe spillere.

Jeg kan selvsagt ikke si noe om prisen på spilleren, derfor skriver jeg også spørsmålstegn ved om det stemmer i posten min. Men det er en artikkel og foreløpig det eneste "beviset" vi for noen overgangssum eller pris på spilleren. Tviler på at han gikk så billig, men å kategorisk avfeie dette med bastante uttalelser om "journalisten har glemt en null" syns jeg blir rimelig billig. Da kan man heller skrive som andre her at "det er vel tvilsomt at spilleren har gått så billig".

Har vel mer med manglende tiltro til journalister generelt å gjøre enne et forsøk på billig argument....
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 25.02.2011 17:04    Post subject: Reply with quote

At Hoftun nok engang føkka opp en nesten klar transfer er langt mer sannsynlig enn at en stakkars belgisk journalist prøver å få billige stikk mot Hoftun.
Back to top
Jack L.
Junior

PostPosted: 25.02.2011 18:06    Post subject: Reply with quote

Kjenner en agent i Belgia som sier at RBK droppet Sare pga utenomsportslige årsaker. De fikk blant annet vite sannheten om hvorfor Anderlecht absolutt ville kvitte seg med spilleren.
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 25.02.2011 18:12    Post subject: Reply with quote

Kjenner muttern til bestyreren på et bakeri i Trondheim, de kan rapportere at Sare spiste litt for lite kake. RBK droppet ham da kake er vitalt for driften og det sosiale samværet.
Back to top
Erlendr
Veteran

PostPosted: 25.02.2011 18:29    Post subject: Reply with quote

Strand, hva var galt med kommentaren til Jack? Ny informasjon i saken, selv uten kildehenvisning er vel så saklig som alle slengbemerkninger om Hoftun.
Back to top
Jack L.
Junior

PostPosted: 25.02.2011 18:29    Post subject: Reply with quote

Synes du slikt er morsomt?
Eller ønsker dere ikke bidragsytere her på forumet?
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 25.02.2011 18:32    Post subject: Reply with quote

Jack L. wrote:
At Kris er for treg har jeg fra en lokal journalist som følger Malaga tett.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 25.02.2011 18:35    Post subject: Reply with quote

Hvis dette stemmer Jack L så høres det ut som en svært spennende historie. Hva får to klubber til å kvitte seg med en så ekstremt talenfull spiller?
At Strand gjør litt narr er jo ikke så rart. 99 av 100 ganger noen skriver "jeg kjenner en som... bla inside.. etc. snakker dem jo piss. Men hvis det er noe hold i dette Jack så er det bare å male på. Klart vi ønsker bidragsytere på forumet, ville vært merkelig å ikke ønske det på et forum.
Back to top
Jack L.
Junior

PostPosted: 25.02.2011 18:38    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
Jack L. wrote:
At Kris er for treg har jeg fra en lokal journalist som følger Malaga tett.

Og hva skal det bety?

Det er til tider en utrivelig debattstil som brukes mot alle som ikke deler samme verdensbilde her. Ser bare hvordan nye med innsikt (snakker ikke om meg selv) blir jaget og hånet av de etablerte. Vi kan jo kalle dem gutteklubben...
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 25.02.2011 18:42    Post subject: Reply with quote

Ærlig talt, løse rykter er frustrerende å forholde seg til. Det har ikke noe med hvem som kommer med dem å gjøre. Hvis du mener det er hold nok i denne informasjonen til å poste den, så kan du jo utbrodere. Hvem er denne personen du kjenner som har denne informasjonen, og hvor har han den fra? Hva er sannheten om hvorfor Anderlecht ville kvitte seg med han?

Last edited by Hedning on 25.02.2011 18:42; edited 1 time in total
Back to top
Keenoir
Legende

Du får konkretisere ryktene dine litt. Folk som ikke kan backup sånne rykter med en god forhistorie med lignende rykter eller at ryktene fremstår veldig troverdig blir naturligvis møtt med skepsis. Hvis det du påstår er riktig er det jo utrolig svak kommunikasjon fra brakka som nå opplever særdeles negativ PR på diverese forum fordi denne signering røk. Ville da selvsagt vært naturlig å lekke ut at Sàre en frynsete rykte utenfor banen. Jeg tror heller det at det er Brakka sin sterkt iboende fremmedfrykt som har slått til igjen.
Back to top
Konesseur
Veteran

Det betyr vel at jeg er imponert over kontaktnettet.
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 25.02.2011 18:45    Post subject: Reply with quote

En helt ny forumbruker uten identitet slenger ut en påstand uten å kunne begrunne den, og lar man sånt stå umotsagt etablerer påstanden seg som en sannhet.

Om en etablert forumbruker slenger ut en påstand uten kildehenvisning, kan man se til personens integritet (eller mangel på integritet) for å vurdere sannhetsgehalten. Det er også en viss forskjell på spekulasjon og det som forsøkes fremstilt som fakta.
Back to top
Jack L.
Junior

PostPosted: 25.02.2011 18:54    Post subject: Reply with quote

Jeg kan selvfølgelig ikke føre noe sannhetsbevis for dette, men det virket sannelig meg ikke som er normen her heller.

Detaljene kjenner jeg ikke, men det skal dreie som om diverse damehistorier. Jeg vet som sagt ikke nøyaktig hva som ligger bak her, men synes dette virker som en trolig årsak til at RBK dropper en spiller som er mer enn god nok for laget. Og det etter at Anderlecht har dumpet prisen.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 25.02.2011 18:58    Post subject: Reply with quote

Med mindre disse damene er mindreårige eller ble voldtatt så ser jeg ikke det som en alvorlig nok utenomsportslig forselse til å at det skal være avgjørende for kjøp eller ikke kjøp særlig ikke med tanke på at stallen for øyeblikket skriker etter forsterkninger.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 25.02.2011 19:00    Post subject: Reply with quote

Interessant. Inntil videre regner jeg allikevel teorien om at Hoftun ikke er på hugget som en mer troverdig teori.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 31, 32, 33  Next
Page 32 of 33

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb