| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
otters Rutinert
|
Posted: 20.06.2012 20:29 Post subject: |
|
|
Enig med deg larsarus! Legg til at Midtsjø var kanon så er vi helt enige! _________________ vi banker Alltid LSK |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 20.06.2012 20:32 Post subject: |
|
|
Tar med meg at Ankersen og Midtsjø bør få mer spilletid og at sistnevnte var banens beste, idag. Tar også med meg at det var nivåforskjell på lagene, (som seg hør og bør, selvfølgelig) og at jeg faktisk gruer meg bitte-litt mindre til kampen på søndag... _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 20.06.2012 20:47 Post subject: |
|
|
+++ Midtsjø
++ Selnæs, Ankersen, Örlund.
+ Henriksen, Strandberg, Wangberg, Chibuike.
-----------------
Svensson var katastrofe idag. Tenk at han der krever noe i det heletatt... bør være ute av laget nå. Inn med Midtsjø/Berntsen.
Midtsjø ser forøvrig veldig lik ut Skjelbred på samme alder, bare med seigere bevegelser og mer målteft. |
|
| Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 20.06.2012 21:36 Post subject: |
|
|
| Noen som har tilskuertallet? |
|
| Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 20.06.2012 21:40 Post subject: |
|
|
8700 ett eller annet.. Det reele ca 750. _________________ ultras nidaros |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 20.06.2012 21:47 Post subject: |
|
|
Rosenborg 4-0 Kvik Halden
1-0 Markus Henriksen 33'
2-0 Rade Prica 60'
3-0 John Chibuike 62'
4-0 John Chibuike 75'
Klar for 4. runde _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 20.06.2012 22:13 Post subject: |
|
|
Det Midtsjø viser på 2:55 er helt vilt... stålkontroll med ballen i beina, spiller vegg uten å nøle og løper riktig hele veien...
Midtsjø var et av få lyspunkt idag. |
|
| Back to top |
|
 |
hendrix Veteran
|
Posted: 20.06.2012 22:27 Post subject: |
|
|
Oppsummering på youtube kunne vært en skrytevideo av Chibuike, deilig driv på Midsjø også. Inn med et par hurtige spillere til nå så kan det bli bra  |
|
| Back to top |
|
 |
MariusV Veteran
|
Posted: 21.06.2012 10:34 Post subject: |
|
|
Enig i at det var skrytevideo av Chibbe. Han ser ut som om han har lim på skoa og har en god evne til å dra seg forbi spillere! Skikkelig bra.
Midtsjø så relativt magisk ut i det klippet også. At han ikke får mer spilletid er rart! Eneste grunnen jeg kan se er at Jönsson er redd for at Barcelona skal komme og snappe han opp;) |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 21.06.2012 10:39 Post subject: |
|
|
Chibuike var grusomt dårlig i 1.omgang, sammen med resten av laget, med unntak av Midtsjø. Det var først etter at han scoret sitt første mål vi fikk se "den gode gamle" Chibuike, så det kan virke som om han trengte den for å få tilbake troen på seg selv. _________________ Følg oss på "SkyrScout" og "Scout of This World":
Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout |
|
| Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 21.06.2012 10:53 Post subject: |
|
|
Virker som det mange av det har påpekt om Svensson stemmer. Han har ikke noe "ekstra", slik som Midtsjø, og han har derfor ganske begrensede utviklingsmuligheter. Slik jeg ser det kan ikke Svensson bli så mye bedre enn det han er pdd, da han ikke har noen spesielle ferdigheter. Han er grei på alt, og har ingen spesielt god pasningsfot. Er veldig for å satse på Midtsjø framfor Jonas om Henriksen drar, da jeg ikke har troen på at Jonas har det helt store videresalgs- og utviklingspotensialet. _________________ biffen |
|
| Back to top |
|
 |
MariusV Veteran
|
Posted: 21.06.2012 11:26 Post subject: |
|
|
Enig. Jeg må vel innrømme at jeg aldri har vært spesielt imponert av Svensson. Da han fikk årets spiller i fjor trodde jeg det var en spøk. Han er et arbeidsjern og legger ned mye energi i dueller, men det monner jo på en måte ikke...
For all del, han er en dyktig spiller - men med det Midtsjø viser *hver* gang han kommer innpå, er så langt, langt forbi Svensson. Midtsjø har kvalitetene til å bli en stjerne i rbk. En "Henriksen - sesong 1", om du vil. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 21.06.2012 11:30 Post subject: |
|
|
| Svensson har helt klart sine begrensninger og jeg tror ikke han noen gang vil slå til i utlandet, men han er en god klubbspiller som selvsagt fortjente å bli kåret til årets spiller etter innsatsen i fjor. |
|
| Back to top |
|
 |
nin Rutinert
|
Posted: 21.06.2012 12:39 Post subject: |
|
|
| Mange lag trenger en "motor", særlig kanskje slik vi spilte i fjor med enorm strekk i laget. At denne lagrollen ikke kan befinne seg ute på kanten er like åpenbart skulle man tro. |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 21.06.2012 14:31 Post subject: |
|
|
Ankersen bør bli fast fremover. Milevis bedre enn Høiland i alt han foretar seg.
Chibuike var varierende, men god alt i alt. Får han inn litt mer innsats og stabilitet kan dette bli en bra høst.
Synes det var skremmende mange feilpasninger mot så dårlig motstand, forøvrig. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
OzzeyH Proff

|
Posted: 21.06.2012 15:15 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Fire mål på 15 sjanser er godkjent, mente treneren |
Janne er fornøyd vettu.. latterlig at en RBK trener er fornøyd med den dårlige uttellingen!. |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 21.06.2012 16:37 Post subject: |
|
|
Dew: Svensson var katastrofe idag. Tenk at han der krever noe i det heletatt... bør være ute av laget nå. Inn med Midtsjø/Berntsen.
Er så enig med deg i dette.. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 21.06.2012 17:06 Post subject: |
|
|
| OzzeyH wrote: | | Quote: | | Fire mål på 15 sjanser er godkjent, mente treneren |
Janne er fornøyd vettu.. latterlig at en RBK trener er fornøyd med den dårlige uttellingen!. |
Å score på en av fire er vel hva de som er opptatt av sjansetelling anser som kurant uttelling. |
|
| Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 21.06.2012 23:26 Post subject: |
|
|
| hendrix wrote: | Oppsummering på youtube kunne vært en skrytevideo av Chibuike, deilig driv på Midsjø også. Inn med et par hurtige spillere til nå så kan det bli bra  |
Det er jo det som kan skje nå. Det blir spennende. Jeg er villig til å gi Chibbe mange sjanser som en av to foran. Håper det blir med en ny nigerianer. Så får vi Dochy på høyre og han fra El Salvador på venstre. Vi må også ha med Midtsjø som bankers bak de to foran. Dette blir veldig offensivt, men kan bli kanonbra. Lar det seg gjøre? |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 21.06.2012 23:27 Post subject: |
|
|
| Roamer wrote: | Ankersen bør bli fast fremover. Milevis bedre enn Høiland i alt han foretar seg.
|
Ankersen var ikke så fantastisk og motstanden var ordinær, men han har klart et større offensivt register enn Høiland. Han har dog til gode å overbevise defensivt, etter min mening. Håper han tar nivået og utvikler seg, men vi får se. _________________ Følg oss på "SkyrScout" og "Scout of This World":
Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout |
|
| Back to top |
|
 |
|