| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 16.12.2010 23:09 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Og en ting til; befriende ærlige kommentarer fra Eggen etter kampen. Han sa vel bortimot rett ut at laget er for svakt, at Bjärsmyr er ræv og at vi har fått som fortjent. | Jepp. Glimrende!  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 16.12.2010 23:12 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | Er du på terningscore eller skive, helfigur nå?
Det avgjør hvorvidt jeg skal kverulere videre.  |
Jeg er på skiva, så bring it on  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 16.12.2010 23:27 Post subject: |
|
|
Så ikke kampen, men sto Ørlund nok en gang for langt ute på målet?
(Med tanke på beskrivelsen av en Ørlund som løper bakover å prøver å fiste ballen over stanga). |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 16.12.2010 23:27 Post subject: |
|
|
Helt greit å si hva han mener etter årets siste kamp og når han sier takk for seg. Det er vel ikke noe man gjør i andre tider av året når oppgaven er å få det beste ut av spillerne som er til disposisjon.
Tipper flere spillere får et løft under Jönsson, samt at vi får på plass et par forsterkninger. Da står vi relativt bra rustet selv om vi ikke kan regne med å få veldig gode resultater ute. Da skal vi være litt heldige også.
Med unntak av 2007 har vi til gode å gjøre noe særlig ute siden 2003, men øving er den beste lærdom tross alt. |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 16.12.2010 23:28 Post subject: |
|
|
| Noen som har lenke til det Eggen sier etter kampen? Jeg mistet det. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 16.12.2010 23:31 Post subject: |
|
|
| Klevolainen wrote: | Så ikke kampen, men sto Ørlund nok en gang for langt ute på målet?
(Med tanke på beskrivelsen av en Ørlund som løper bakover å prøver å fiste ballen over stanga). |
Nei, han sto godt plassert i grunn. Litt ute må man jo også stå for å gjøre målet mindre.
Ballen fikk styring og fikk en rar bue over Ørlund. Det var et freakmål. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 16.12.2010 23:54 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Recon wrote: | Er du på terningscore eller skive, helfigur nå?
Det avgjør hvorvidt jeg skal kverulere videre.  |
Jeg er på skiva, så bring it on  | Pfft, han sa jo det jeg sa så.
Jaja, whatever.  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 17.12.2010 00:10 Post subject: |
|
|
| Tipper viasatsport.no legger ut Eggen-intervjuet i morra (søk på "Rosenborg"). |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 17.12.2010 00:46 Post subject: |
|
|
Sitater fra Dagbladet.
| Quote: | | - Det som er verdifullt for dette Rosenborg-laget framover, er at vi vet vi kan spille på bortebane mot et typisk hjemmelag som Aris, og likevel føre kampene. Så gjelder det å omsette sjansene våre. Spillemessig er vi fullt på høyde, det var vi også hjemme mot Leverkusen og Atletico. Men vi må ha markante stoppere - Demidov er jo god - men vi trenger folk som tar ansvar, sier Eggen. |
| Quote: | | - Og så er det det med å ha målscorere, og det syns jeg er litt merkelig: Rade Prica og Steffen Iversen er bra, men det mangler noe der, sier Eggen. |
|
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 17.12.2010 01:03 Post subject: |
|
|
Noen som kan arrestere meg om jeg sier at Sellin er omtrent like rask som Jamfall og litt bedre teknisk?
Og at Olsen er ca. like god teknisk og skaper mere hver gang han får sjansen?
Slenger bare ut noen spørsmål.
Undskyldningen for Jamfall får være at han er veldig uerfaren på dette nivået. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 17.12.2010 01:05 Post subject: |
|
|
Omtrent like rask. Svakere teknisk. Bedre avslutter.
Ingen av dem er gode nok, imo. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 17.12.2010 01:15 Post subject: |
|
|
Kanskje er det stort potensiale i alle disse + Bakenga med god trening?
PS! Alternativet er ikke å kjøpe Messi,feks.
Om en av disse som har farten inne skulle slå til ville det jo være fantastisk for laget.
Savner forøvrig flere kommentarer om MM som virkelig har stått frem som en klassespiller i høst.
Banens beste uten tvil. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 17.12.2010 01:18 Post subject: |
|
|
MM har helt klart mest i seg av disse. Han har noe fint over touchen og bevegelsene sine når han har dagen. Ser for meg dette som et mulig lag neste år:
Ørlund
Lustig - Wangberg - den nye stopperen - Dorsin
Annan
Henriksen - Ny spiller
Skjelbred
Moldskred - Prica/Iversen |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 17.12.2010 01:43 Post subject: |
|
|
Hvor mange bytter var det i dag da? Og hvor mange mål? Jeg skjemmes av avslutningen på europacupen og gleder meg til 01.01.11. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 17.12.2010 02:24 Post subject: |
|
|
v_olden, gidder ikke sjekke, men går ut ifra at du ikke er noen ihuga NAE-fans.
Dette er jo som de aller fleste ting diskutert opp og ned og i mente.
Akkurat i kveld greidde jeg ikke se så mange bytter som kunne snudd kampen.
Trond Olsen inn for Henriksen ville vært mest nærliggende, men ikke for fremtidens erfaringer(i følge T.Olsen-kritikerene), men for å skaffe et resultat,ja. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 17.12.2010 05:30 Post subject: |
|
|
Det ble med Iversen, etter 65 minutter.
| Zorac wrote: | | Jamtfall bør for øvrig sendes ut av klubben med strak vrist. |
En spiller som nylig signerte en 3 årskontrakt..
| Hedon wrote: | | Og en ting til; befriende ærlige kommentarer fra Eggen etter kampen. Han sa vel bortimot rett ut at laget er for svakt, at Bjärsmyr er ræv og at vi har fått som fortjent. |
Tenk det, og det etter Bjärsmyrs beste kamp i RBK drakta..
Vi fortjener å tape idag, i så måte ikke noe ikke spesielt skuffet over måten det skjedde på. Femidov alene, skulle kanskje ha rødt kort og 2 straffer imot seg.
Prica (endelig..), Dorsin og Özil fortjener skryt. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 17.12.2010 13:32 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | Ser for meg dette som et mulig lag neste år:
Ørlund
Lustig - Wangberg - den nye stopperen - Dorsin
Annan
Henriksen - Ny spiller
Skjelbred
Moldskred - Prica/Iversen |
Dette ser ikke så verst ut på papiret, men det er nok noe optimistisk. Å bruke 10 millioner i året for å bekle en spissrolle er imidlertid alt for kostbart, så jeg ville ha byttet ut Iversen med Bakenga og heller hentet en erstatter for Moldskred. Ellers enig. Viktig at den nye spilleren på kanten har gode "vingferdigheter".
Jeg frykter imidlertid at vi enter opp med noe slikt når kvaliken starter:
Ørlund
Oviasu/Ivar Skjerve - Wangberg - Lago - Dorsin
Winsnes
Henriksen - Olsen
Iversen (halsvkadet)
Moldskred - Prica(halvskadet)
Denne førsteoppstillingen forutsetter at alle er skade- og karantenefri. I bakhånd har vi Jamtfall, Sellin, Nordberg og Åsen. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
|