| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
abjoern Veteran

|
Posted: 11.02.2010 19:46 Post subject: |
|
|
| Winsnes skuffer skikkelig med avleveringene. Lustig er egentlig for god for dette laget, men får håpe resten hever seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 11.02.2010 19:47 Post subject: |
|
|
| jrgn wrote: | | Ganske tydelig signal fra Hamren at Dorsin går inn på midten isteden for å skyve Traore opp fra backen... |
Hæ? |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 11.02.2010 19:49 Post subject: |
|
|
Tydelig signal om at Traore i Hamrens hode er back, og kun det. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Last edited by Bakklandia on 11.02.2010 20:16; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
|
|
| abjoern wrote: | | Lustig er egentlig for god for dette laget, men får håpe resten hever seg. |
Enig. Er livredd for hvordan dette laget skal fremstå når han og Annan blir solgt i sommer. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
|
|
| Halvorsen87 wrote: | | jrgn wrote: | | Ganske tydelig signal fra Hamren at Dorsin går inn på midten isteden for å skyve Traore opp fra backen... |
Hæ? |
Dorsin ble bytten inn for Åsen. Han gikk rett inn i samme rolle, istedenfor at Traore fikk prøve seg de siste ti på midten. En posisjon mange her inn har ytret et ønske om å se han i. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
|
|
| Bakklandia wrote: | | TYdelig signal om at Traore i Hamrens hode er back, og kun det. |
Hvis det også er et tegn på at Traore virker å virkelig true Dorsins faste plass på venstrebacken, så er det et veldig godt tegn indeed! Traore har et stort potensiale som venstreback. |
|
| Back to top |
|
 |
SondrMan Rutinert

|
Posted: 11.02.2010 19:51 Post subject: |
|
|
| Synes denne kampen var veldig OK. Iversen var faktisk god.. eller.. bedre enn hva vi har sett av han i år. |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 11.02.2010 19:51 Post subject: |
|
|
| Vi slo Molde med, jah, vi kan si et B-preget lag. Molde suger uten Thioune ass. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 11.02.2010 19:56 Post subject: |
|
|
Suger vel med ham også  |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 11.02.2010 19:57 Post subject: |
|
|
| Halvorsen87 wrote: | | Hvis det også er et tegn på at Traore virker å virkelig true Dorsins faste plass på venstrebacken, så er det et veldig godt tegn indeed! Traore har et stort potensiale som venstreback. |
Traoré ønsker ikke å spille venstreback dessverre..
Men idag vant vi i hvert fall!  _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 11.02.2010 20:02 Post subject: |
|
|
Jeg tror nok han foretrekker aa spille venstreback framfor en hel sesong med minimal spilletid (les: sesongen 2009). _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
Posted: 11.02.2010 20:03 Post subject: |
|
|
Jonevret: "Jag så inte situasjonen"
Makan til piss. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 11.02.2010 20:07 Post subject: |
|
|
| Jonevret er en jævla kuk. Diouf bør få karantene. Svin! |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 11.02.2010 20:07 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | | Halvorsen87 wrote: | | Hvis det også er et tegn på at Traore virker å virkelig true Dorsins faste plass på venstrebacken, så er det et veldig godt tegn indeed! Traore har et stort potensiale som venstreback. |
Traoré ønsker ikke å spille venstreback dessverre.. |
HUFF!!! _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 11.02.2010 20:13 Post subject: |
|
|
| Halvorsen87 wrote: | Jonevret: "Jag så inte situasjonen"
Makan til piss. |
Men at Strand var sint tilbake så han  |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 11.02.2010 21:18 Post subject: |
|
|
| Fikk ikke sett kampen i dag - noen som vil rapportere? Hvordan var forsvaret, angrepet? Var kampen bedre enn de foregående i Copa del Sol osv. |
|
| Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
Posted: 11.02.2010 22:10 Post subject: |
|
|
Valderhaug skulle stoppe Rosenborg:
http://fotball.adressa.no...161394.ece
... men det var det der med egne spillere også...  _________________ 04.12.96 |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 11.02.2010 22:51 Post subject: |
|
|
Ser ikke det derre potensialet Traoré liksom skal ha som back. Han surrer for mye rundt på backplass, han er en alt for kreativ sjel til å kunne spille på backplass. Husker dere 0-4 mot Chelsea og grunnen til at det frisparket gikk igjennom muren? Typisk Traoré å slå hjul i en sånn situasjon. Poenget mitt er at han er en kreativ og artig spiller som har sine styrker i kreativitet, basisteknikk og pasninger. Han er ikke spesielt hurtig og ikke spesielt taklingssterk heller. Med Dorsin har vi en ekstra midtstopper når det gjelder det defensive. Råsterk i lufta og i skulder-mot-skulder-situasjoner. Hvor mange hodedueller tapte Traoré i dag? Han er alt for liten for å spille venstreback i vår ekstremt fysiske liga. That's that.
Når det er sagt så liker jeg han veldig godt oppe på venstrekanten, og han fungerer jo brillefint som reserve for Dorsin i ny og ne, men det er liten tvil i at vi blir svekket når Dorsin er ute av backposisjonen på bekostning av Traoré.
Ellers imponerte Jerry meg veldig igjen. Så lenge han fortsetter på det nivået her må han få fortsette å starte. Bakenga kom til en del muligheter og løp en del, men var ofte uvenn med ballen og hadde flere svake pasninger. Hyggelig å se at Iversen våkner til igjen, i dag hadde han en svak førsteomgang men andreomgangen synes jeg var svært god av Ivers. At Roar får starte gang på gang er vi alle enige om er idioiti, men jeg tror Jerry spilte såpass godt i dag at om Annan er ute vil Hamrén prioritere ungt foran gammelt til neste kamp - for venstrebacken er tatt. Som noen andre sier her, Lustig spiller på et helt annet nivå enn resten av laget. Winsnes skuffet meg igjen, det er for lenge mellom de geniale kreative pasningene hans og noen av avleveringene hans er direkte svake (f.eks de enkle pasningene som skal slås til spilleren som kommer på overlap (Lustig og Jerry i flere situasjoner). Allikevel holder frisparkene og cornerene til Winsnes svært høyt nivå, så med en gang Winsnes får luket bort de småfeilene og kommer seg litt mer i kampform så blir nok dette en ok erstatning etter Sapara. |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 11.02.2010 23:06 Post subject: |
|
|
er rett og slett uenig. Jeg synes Traore har vært som best i en dypere rolle. På sitt beste er han en ypperlig førsteforsvarer og glimrende til å takle - det er synd vi ikke har sett ham på sitt beste på en stund _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 11.02.2010 23:40 Post subject: |
|
|
| Traorè er faktisk en av de som evner å runde en spillere med ball, som har litt kreativitet i sitt spill. Vingplass. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
Posted: 12.02.2010 00:05 Post subject: |
|
|
| Macha wrote: | | Traorè er faktisk en av de som evner å runde en spillere med ball, Vingplass. |
Har du i det hele tatt sett alle treningskampene i år? Traore har til tider virket svært redd for å drible seg forbi spillere, har blitt mye stopp og snu. |
|
| Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 12.02.2010 01:01 Post subject: |
|
|
| Halvorsen87 wrote: | | Macha wrote: | | Traorè er faktisk en av de som evner å runde en spillere med ball, Vingplass. |
Har du i det hele tatt sett alle treningskampene i år? Traore har til tider virket svært redd for å drible seg forbi spillere, har blitt mye stopp og snu. |
Han har blitt miljøskada..
Når det er sagt synes jeg han er den som har imponert mest i turneringa. Virker å være i god form og det er skandale om Olsen er forran han i køen per dags dato. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
Posted: 12.02.2010 01:02 Post subject: |
|
|
| Olsen kom seg vel til en god del veldig gode sjanser, og skaper rett og slett flere farlige situasjoner fremover enn Traore fra vingplass, har jeg inntrykk av hvertfall. |
|
| Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 12.02.2010 01:07 Post subject: |
|
|
Joa Olsen produserer det vet jeg. Men det er også det eneste. Jeg er 100% sikker på at Traore vil begynne å produsere om han får tillit. Nå er han i form og burde spille på seg selvtillit. Og vips så har vi en fotBALLSPILLER til på banen  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 12.02.2010 01:11 Post subject: |
|
|
| Hvis det eneste Olsen gjør er å produsere sjanser, så syns jeg han skal få fornyet tillit. |
|
| Back to top |
|
 |
|