English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Sesongkort 2010
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Øystein
Veteran

PostPosted: 03.03.2010 11:33    Post subject: Reply with quote

Den siste der er nok et svar på folk som har sendt mail med at de allerede har et fysisk kort fra i fjor og lurt på hvorfor de må hente et nytt et. Derfor presiseringen av at det er en ny type kort og at alle skal ha dette.

Forbeholdet med folk som bor utenfor regionen gjelder nok fortsatt. 99% sikker.
Back to top
View user's profile Send private message
RBK_fan20000
Senior

PostPosted: 03.03.2010 15:03    Post subject: Reply with quote

Jeg sendte en e-post til sesongkort@rbk.no og fikk følgende til svar:

Hei!

Dersom man ikke kommer og henter, vil kortene gå i posten uken etter. Det gjelder uansett adresse.
Ønsker du å få velkomstpakken nå må den hentes denne uka, ellers kan den hentes første kampdag.

Velkommen!

Det er altså ingen grunn til bekymring, alle som ikke henter kortene vil få dem tilsendt i posten Smile
Back to top
beejay
Senior

PostPosted: 03.03.2010 15:10    Post subject: Reply with quote

magisk, ikke faen om jeg tar med meg den late kroppen min og henter dette selv Smile
Back to top
torerik
Veteran

PostPosted: 04.03.2010 00:49    Post subject: Reply with quote

Hva er velkomstpakken?

Høres litt ut som noe man fikk når man meldte seg inn i Boeing-klubben, så jeg tipper tipper et faktablad, en RBK-pin og en A2-plakat av Iversen?
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 04.03.2010 00:56    Post subject: Reply with quote

Iversen får ikke plass på en A2 plakat.

Hva skjer egentlig med prisen på sesongkort utover sesongen? Meget mulig at jeg ender opp i Trondheim fom August i år. Vil det da lønne seg å kjøpe sesongkort for resten av året, eller enkeltbilletter til hver kamp?
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 04.03.2010 01:08    Post subject: Reply with quote

I fjor ble vel prisen på sesongkort redusert med noen prosent for hver kamp. Vet ikke når salget til slutt ble stoppet (om det ble det).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Øystein
Veteran

PostPosted: 04.03.2010 01:24    Post subject: Reply with quote

torerik wrote:
Hva er velkomstpakken?

Det er et skjerf.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 04.03.2010 13:34    Post subject: Reply with quote

Tilbud fra RBK og Kjernen: Kjøp sesongkort - få med medlemskap
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 04.03.2010 13:39    Post subject: Reply with quote

Går ut fra det er Rosenborg som bærer kostnaden her...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
v_olden
Veteran

PostPosted: 04.03.2010 13:40    Post subject: Reply with quote

Respektløst ovenfor oss som var tidlig ute. Håper det blir flere medlemmer da sånn at de kan generere sårt tiltrengte penger til Kjernen.

Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 05.03.2010 10:45    Post subject: Reply with quote

Respektløst og respektløst, det er jo ganske vanlig. Bestiller du deg sydentur i februar kan du få den ganske billig, men dem som kjøper i juli kan få restplasser til halv pris.

Tilbud kommer og går.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 05.03.2010 10:47    Post subject: Reply with quote

Henta sesongkort i går Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
v_olden
Veteran

PostPosted: 05.03.2010 11:13    Post subject: Reply with quote

Jeg skal iallefall ikke være tidlig ute neste år ser jeg. Dersom salget svikter så kommer disse tilbudene regner jeg med.

Det blir som med bladabbonnement, dette. De kjører på med et fantastisk introduksjonstilbud og når du har blitt abonnent så må du betale fullpris istedet for å belønne trofasthet.

Etter mitt skjønn burde det vært en slags bonusordning etter hvor mange år man har hatt sesongkort på Lerkendal. F.eks: 3% rabatt for hvert år inntil 30% som er max.

Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 05.03.2010 11:32    Post subject: Reply with quote

Så billig som det er for sesongkort på Kjernen-feltet, ser jeg ikke at noen har grunn til å klage.

Kjernen og Rosenborg vinner mye å at du er tidlig ute med å bestille. Jo flere som gjør det, jo bedre for RBK og jo bedre vilkår får Kjernen. De har satt av ett felt på nedre allerede - hadde flere vært tidlig ute hadde de kanskje satt av fler.

Så er spørsmålet hva som er viktigst: Å bidra til Kjernen og Rosenborgs utvikling og samtidig være sikret sesongkort, eller det å spare et par hundrelapper ved å vente til seriestart.

Å bli indignert fordi man kommer med et tidsbegrenset tilbud etter at man selv har bestilt virker noe smålig og teit for min del.

Jeg bestilte forresten før jul og gikk selv glipp av dette tilbudet.
Back to top
v_olden
Veteran

PostPosted: 05.03.2010 13:08    Post subject: Reply with quote

Vel, da har vi forskjellige oppfatninger av en sak. Ikke første og sikkert ikke siste gangen det.

Jeg for min del reagerer på at det er annonsert at det skal lønne seg å være tidlig ute. Nå viser det seg å ikke stemme i like stor grad og da blir jeg snurt.

Ikke at jeg hadde spart så mye, men det er prinsippet jeg vil til livs. De trofaste som er tidlig ute får ikke igjen for det.

Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 05.03.2010 13:13    Post subject: Reply with quote

Nå er vel neppe dette noe man har planlagt. Det er vel heller sannsynlig en viss salgssvikt som har gjort det nødvendig. Mener du man ikke skulle kommet med virkemidler for å svare på en eventuell svikt? Eller mener du dem som kjøpte tidlig burde få refundert penger når det kommer tilbud rett før seriestart?

Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Hvordan burde Kjernen og Rosenborg evt. takle en slik utfordring?
Back to top
v_olden
Veteran

PostPosted: 05.03.2010 13:17    Post subject: Reply with quote

Et skjerf i posten hadde vært en enkel, fin gest.

Kom ikke her å si at du ikke skjønner problematikken, vel?

Signalet RBK sender ut er at det lønner seg å vente til siste liten og ved neste sesongstart vil salgssvikten virke større fordi flere venter med å kjøpe.

Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 05.03.2010 13:51    Post subject: Reply with quote

Til forveksling lik signalene absolutt alle andre som driver med butikk sender ut. Selv kjøpte jeg sju klesplagg til dattera for 30 kroner stykke på Cubus her om dagen. De burde kanskje kompensert alle som betalte fullpris for to måneder siden med et skjerf, eller noe?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Eru
Veteran

PostPosted: 05.03.2010 13:59    Post subject: Reply with quote

v_olden wrote:
Et skjerf i posten hadde vært en enkel, fin gest.

Du får allerede et skjerf når du henter sesongkortet. Du mener ikke helt seriøst at RBK skal gi bort ett til som kompensasjon for at noen fikk kjøpe billigere?

Quote:

Kom ikke her å si at du ikke skjønner problematikken, vel?

Jeg skjønner problemstillingen, men ikke at det er et problem. Altså, det er helt vanlig med varierende tilbudsperioder og det blir det aldri slutt på

Quote:
Signalet RBK sender ut er at det lønner seg å vente til siste liten og ved neste sesongstart vil salgssvikten virke større fordi flere venter med å kjøpe.

Fri fantasi som jeg ikke tror en milimeter på. Som om en betydelig andel kommer til å henge seg så opp i at det ble solgt noen sesongkort til billigpris rett før seriestart, at de venter i siste liten med å handle i 2011.

Vel, synd for dem i såfall. Neste år kan det fort bli utsolgt for sesongkort på Øvre Øst, så kan etternølerne kose seg på nedre.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 05.03.2010 14:04    Post subject: Reply with quote

Det fins andre måter å friste med å være tidlig ute til neste år. For eksempel legge ved en utgave av noe som vil ses på som et samleobjekt med et begrenset opplag på f.eks. 1000. De første som kjøper vil da få dette samleobjektet, som de kan selge videre om noen år for ganske mange kroner, om det er noe som blir ettertraktet.

Man kan vel også tilby 25 sesongkort til en pris på 20 000 pr stk. der man får velge seg en middagsdate med en spiller eller en i støtteapparatet.
Back to top
v_olden
Veteran

PostPosted: 05.03.2010 14:52    Post subject: Reply with quote

Eru wrote:
Du får allerede et skjerf når du henter sesongkortet. Du mener ikke helt seriøst at RBK skal gi bort ett til som kompensasjon for at noen fikk kjøpe billigere?
Jeg fikk ikke noe skjerf. Skulle jeg hatt det?

Jeg mener forøvrig at de som kjøpte sesongkort før nyttår burde fått skjerf, resten ikke.

Quote:
Jeg skjønner problemstillingen, men ikke at det er et problem. Altså, det er helt vanlig med varierende tilbudsperioder og det blir det aldri slutt på
Det blir slutt på det den dagen det blir større etterspørsel på sesongkort enn det RBK klarer/vil tilby. Inntil da så er det nok slik.

Quote:
Fri fantasi som jeg ikke tror en milimeter på. Som om en betydelig andel kommer til å henge seg så opp i at det ble solgt noen sesongkort til billigpris rett før seriestart, at de venter i siste liten med å handle i 2011.
Kanskje ikke, men nå har iallefall jeg gjort oppmerksom på at jeg ikke finner meg i det. Behandle meg pent eller ikke motta pengene mine. Det er bra tilbud på TV også for å få se kampene.

Quote:
Vel, synd for dem i såfall. Neste år kan det fort bli utsolgt for sesongkort på Øvre Øst, så kan etternølerne kose seg på nedre.
Ja, vi får håpe det. Med eller uten meg.

Uansett kommer jeg til å komme med et forslag til klubben om dette. Rett og slett for å ta vare på de trofaste tribunesliterne istedet for å loppe dem for penger tidligst mulig på luretilbud.

Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 05.03.2010 14:59    Post subject: Reply with quote

v_olden wrote:
Jeg fikk ikke noe skjerf. Skulle jeg hatt det?

Ja, det kunne du hente i shopen mot å vise fram konvolutten med sesongkortet i. Det ble vel opplyst om dette i mailen som ble sendt ut?

Quote:
Jeg mener forøvrig at de som kjøpte sesongkort før nyttår burde fått skjerf, resten ikke.

Nå husker jeg ikke hva jeg betalte for sesongkortet, men den som fornyet før 15.desember fikk ihvertfall 15% avslag i prisen.

Quote:
Behandle meg pent eller ikke motta pengene mine. Det er bra tilbud på TV også for å få se kampene.

Mindre enn 100 kroner kampen for å se live. Det er jo billigere enn tv2sport. Beklager, men jeg klarer virkelig ikke å se at du er dårlig behandlet.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 05.03.2010 15:04    Post subject: Reply with quote

Eru wrote:
Nå er vel neppe dette noe man har planlagt. Det er vel heller sannsynlig en viss salgssvikt som har gjort det nødvendig.

Salgssvikt?!?

Her har de jo hele vinteren fortalt at prognosene for sesongkortsalget er utrolig oppløftende, at fjoråret ble passert for lenge siden og at man kom til å selge over 10.000 vanlige innen seriestart.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 05.03.2010 15:05    Post subject: Reply with quote

Eru wrote:
Mindre enn 100 kroner kampen for å se live. Det er jo billigere enn tv2sport. Beklager, men jeg klarer virkelig ikke å se at du er dårlig behandlet.

Hehe, du er nok ikke alene om det. Det ordet som faller meg i hu er "smålighet". Skal man liksom bli indignert for at andre har fått et godt tilbud på sesongkort? Virker veldig merkelig. Det er da i alles interesse at det kommer mange på kampene, og jeg driter ærlig talt i hvor mye hver enkelt av de andre har betalt for billetten - så lenge de er der.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Eru
Veteran

PostPosted: 05.03.2010 15:07    Post subject: Reply with quote

Ikke gjør deg dum. Det kler deg ikke.

Det er snakk om Kjernen-tribunen og min høyst ukvalifiserte antakelse er at man både har solgt færre sesongkort ØØ og medlemskap enn forventet og at dette er bakgrunnen for tilbudet.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 4 of 5

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb