View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ekte RBKfan Senior

|
Posted: 03.05.2006 11:49 Post subject: |
|
|
Men er det noen som vet om det kommer med poster i hvert magasin? |
|
Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 03.05.2006 11:54 Post subject: |
|
|
"Hva er en supporter?" av John Inge Korsgat var jo veldig bra! Ellers var det for korte tekster. Layoutet var dog meget bra! |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 04.05.2006 14:42 Post subject: |
|
|
Etter å ha lest webreds kommentarer om magasinet tror jeg ikke jeg kommer til å løfte mange fingre for å skaffe meg magasinet gitt |
|
Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 04.05.2006 17:26 Post subject: |
|
|
torerik wrote: | Tilsvarer denne berømte plakaten lagbildet som ligger ute på rbk.no? |
Ja. Det er samme lagbilde, hvis jeg forsto spørsmålet rett. |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 04.05.2006 17:41 Post subject: |
|
|
Quote: |
I mellom regninger og reklame kom det sannelig et Rosenborg-magasin i postkassa i går. "Stolt fortid - stor framtid" proklameres det på lederplass. Da er det jo litt merkelig at RBKs stolte fortid ikke nevnes med ett ord. Men det er så. Et fint intervju med Canada-Lars, litt lesbart om BeTo og Bratseth, men ellers mest reklame og generelt vås. Hovedartikkelen er et lengre intervju med jålebukkene Helstad og Solli. Solli sier at han bruker scrub og foundation. Vi aner ikke hva scrub er for noe, men foundation blir i det minste forklart i artikkelen. Det er visst noe glatte greier som man smører seg inn med. Godt mulig det ble for glatt i kampen mot Molde. Ikke veit vi, vi bare spekulerer. Det glippa i hvert fall kraftig for Solli, det er helt sikkert. Helstad fikk pepper av BeTo da han ble tatt på fersken i å bruke håndkrem. Og så videre. Det er ikke måte på detaljer om spillernes hud-, hår- og habittvaner. Det er fjortis, men det er vel slik det skal være. Vi får bare være glade RBK går glossy. Inntil videre, i alle fall. Klubben viser endelig at den har baller til å dyrke seg selv litt. Nyfriserte baller også, sannsynligvis. Skryt og selvforherligelse. En flott sirkusteltseremoni og et magasin som sikkert kommer seg etterhvert. Det går rett vei. Og i neste nummer forventer vi at man følger opp. Hvem er mest nøysom med neglestellet? Hvem barberer hvilke deler av kroppen? Og hvem har juggel og juveler i alle tenkelige og utenkelige hudfolder? Slike interessante ting. Hvem bretter og hvem krøller dopapiret? Men gjerne litt om fotball også.
[webred] er kanskje gammeldagse, konservative og sære. Vi bruker nemlig ikke noe. Eller, det er ikke helt sant. Det hender vi bruker lypsyl. Men ellers holder vi kroppsstellet på et moderat nivå. Godt mulig vi hiver oss med på denne metroseksuelle trenden. Står frem som moderne menn. Det er ikke noe for tidlig, vil nok mange si. Vi starter forsiktig; vi har tenkt å klippe tåneglene litt oftere. Det får greie seg i første omgang.
|
[webred] - Scrub og Stubb |
|
Back to top |
|
 |
Hælan Junior
|
Posted: 05.05.2006 10:31 Post subject: Makkverk |
|
|
Det er pinlig at RBK assosierer deg med et slik makkverk av et fotballmagasin. Det er åpenbart at det er skrevet av noen uten følelse og forståelse for fotball og Trondheims stolthet. Makan til intetsigende vrøvl!
Sminkegutter og trivialiteter. Ikke verdt papiret. |
|
Back to top |
|
 |
Guffen Rutinert

|
Posted: 05.05.2006 11:47 Post subject: |
|
|
Har snakka med en av de som jobber for det trykkeriet som lager bladet (de heter Dialog) og han sier at det er de som eier bladet, har alle annonsinntekter og sånn. Kanskje derfor det er så mange annonser i bladet? Rosenborg bare vistnok låner navnet sitt til bladet.
Det er jo skuffende for oss som håpa på et skikkelig ekte RBK-magasin. Kanskje Thomas kunne sjekka litt på dette? Hvem som egentlig har ansvaret for RBK-bladet vårt? |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 05.05.2006 16:18 Post subject: |
|
|
Haha, sedvanlig "folkelig" klasse over det RBK serverer.
To plastpakkede RBK-magasin (jeg har ikke gidda åpne søpla engang) leveres til de to første som kommer på døra mi i Oslo og henter de.
Ellers går skiten i papirsøpla over helga! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Hælan Junior
|
Posted: 05.05.2006 16:30 Post subject: |
|
|
"Rosenborg bare vistnok låner navnet sitt til bladet."
Det er jo helt bevisstløst å låne bort navnet sin til noen som misbruker den så respektløs. RBK blir jo sittende igjen som avsender uansett, slik som leserne oppfatter det. Dårlig dømmekraft fra Brakka. |
|
Back to top |
|
 |
Ekte RBKfan Senior

|
Posted: 05.05.2006 23:46 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Haha, sedvanlig "folkelig" klasse over det RBK serverer.
To plastpakkede RBK-magasin (jeg har ikke gidda åpne søpla engang) leveres til de to første som kommer på døra mi i Oslo og henter de.
Ellers går skiten i papirsøpla over helga! |
Hehe,Ingen vet jo hvor i Oslo du bor da. |
|
Back to top |
|
 |
Bamsemums Junior

Joined: 08 Mar 2006 Posts: 43 Location: Right Next Door To Hell
|
Posted: 06.05.2006 09:34 Post subject: |
|
|
Syntes bladet var kjempebra jeg...! _________________ ---<--@ <3 Rosenborg <3>--- |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 06.05.2006 10:36 Post subject: |
|
|
ekte RBKfan wrote: | Recon wrote: | Haha, sedvanlig "folkelig" klasse over det RBK serverer.
Ellers går skiten i papirsøpla over helga! |
Hehe,Ingen vet jo hvor i Oslo du bor da. |
Du har et poeng. PMs og mail kommer jo aldri fram til mottager...
Ikke ekte RBKfan altså. Andre? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 06.05.2006 16:31 Post subject: |
|
|
Bamsemums wrote: | Syntes bladet var kjempebra jeg...! |
Det var ikke kjempebra, men det var greit nok. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
syltynn Proff
|
Posted: 06.05.2006 16:58 Post subject: |
|
|
Har enda ikke fått det bladet i posten jeg
Sesongkortet funka heller ikke mot molde.. Må vel ringe hu sentralbord "vil ikke hjelpe noen" kjerringa på brakka igjen.. |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 08.05.2006 13:54 Post subject: |
|
|
Syltynn, snakk med Recon i så fall. han har overskudd, og vil sikkert med glede sende deg et eksemplar!  _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
Back to top |
|
 |
RBK2992 Senior

|
Posted: 01.06.2006 16:16 Post subject: |
|
|
Synes dette blir litt for teit:
 |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 01.06.2006 16:19 Post subject: |
|
|
Hentet posten nå. Jammen fikk jeg ikke to magasiner den gangen her også.  |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 01.06.2006 16:32 Post subject: |
|
|
Hahaha, bladde faktisk gjennom denne utgaven av grunn nevnt nedenfor. Herregud...
Quote: |
Kom nytt i dag, og for en sløsing med glanset papir. Men jeg tenkte jeg i det minste måtte se hva han klovnen som var innom Two dogs hadde å si.
Denne fyren hadde vel sånn halvveis avtale med fæggen Eggen, men ble så skuffa over at ingen av det faste klientellet var nedstæsja i alt rælet Rosenborg selger, så han fant seg noen tilfeldige bønder.
Likte spesielt denne: "-Sist gikk det et ølglass i veggen. Det var en kar som var misfornøyd med en dommeravgjørelse".
Dette var vel Lyonkampen? I september 2005!
Rent forøvrig - for noe sarv og Grevskott var en absolutt klovn.
Morsom detalj dog, for understreke hvilket drittblad dette er fikk jeg hjelp av en tilfeldig, forbipasserende måke som følte trangen.
Men bare så ingen skal kunne påstå jeg ikke har sagt noe pent om bladet - det redda meg fra å få fanget fullt av måkedritt!
Til slutt Grevskott, må jeg bare beklage at vi ikke hadde ansiktsmaling, kjeledress og klovnehatter så du kunne følt deg mer hjemme og fått skrevet noe om tifogjengen du spurte etter.
Klovn. |
Haha, jeg må le av de stabilt møtende folka han valgte seg ut. Ofte innom de... _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 01.06.2006 22:01 Post subject: |
|
|
Jaggu var det en original forside.
Å gjøre narr av RBK ved hjelp av klovnedrakter og allerede utdatert, fargesprakende stadion var tydeligvis ikke nok for folka på brakka.
Forøvrig glad for å høre at måker har smak. |
|
Back to top |
|
 |
Bamsemums Junior

Joined: 08 Mar 2006 Posts: 43 Location: Right Next Door To Hell
|
Posted: 01.06.2006 22:10 Post subject: |
|
|
Haha genial forside!!!
Den likte jeg  _________________ ---<--@ <3 Rosenborg <3>--- |
|
Back to top |
|
 |
GoldFish Veteran
|
Posted: 02.06.2006 00:56 Post subject: |
|
|
Du gjorde vel det du. |
|
Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 02.06.2006 08:42 Post subject: |
|
|
Om klanen fikk bruke bare ett ord på å beskrive det der Rosenborgmagasinet lurer jeg på hva det hadde blitt? |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 02.06.2006 11:03 Post subject: |
|
|
Bondsk |
|
Back to top |