English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
RBK - FC Lyn Oslo
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ode
Veteran

PostPosted: 28.08.2005 21:41    Post subject: Reply with quote

Utrulig skuffa over nok et ufortjent tap på Lerkendal. Men det hjelper ingen å begynne å rope at Høgmo er en idiot og at vi må fjerne spillere.

Vi må ta med oss det positive som ble vist i 1. omg. Godt spill og mange sjanser. Bare så synd at vi ikke klarte å putte en av megasjansene. Håper at Høgmo nå fortsetter på det han har begynt med, og får gutta til å ta med seg opplevelsen av den gode 1. omg. I neste kamp kommer målene også.

Det negative var at vi igjen slapp oss nedpå i 2. omg. Da funka ingenting av det som var så bra i 1. omg. Spesielt forsvant kantspillet totalt. Høgmo tok ihvertfall grep og bytta begge kantene, men uten at det hjalp nevneverdig.

Og så de forbanna straffene. Straffe er faan meg mål, selv om det er ali habsi som står der. Grmf.

Vel, vel. Nedrykk er faretruende nær. Rart å tenke på, men må vel bare venne meg til det. Det er kjempeviktig at vi supporterne nå ikke blir grinete, men gir alt i de kampene som gjenstår.

mvh ode
... "Svikter ALDRI Rosenborg".

ps Vanligvis ville jeg ha jubla uhemma over at Bodø leder over VIF, men idag er det faktisk best for oss at VIF vinner. Trodde jeg aldri skulle ønske no sånt.
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 28.08.2005 21:55    Post subject: Reply with quote

Helt enig med deg ode. Det er nå det er viktig å vise at vi som supportere tåler en støyt. At vi ikke svikter nå når det virkelig trengs.

Sto på nedre vest under kampen i dag. Sto 3 idioter bak meg som stinket dårlig hjembrendt. De kjeftet på egne spillere hele kampen.

Vi må slutte å kjefte på egne spillere og heller synge og støtte laget uansett hva som skjer. Synes Rosenborg viste glimrende innstats i 1. omgang. Utover i 2. omgang begynte spillerne å tenke på gamle synder. Da gikk det som det pleier.

Er sikker på at om vi som supportere hadde holdt koken like bra som på tirsdag, hadde ikke spillerne sviktet i 2. omgang
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 28.08.2005 22:15    Post subject: Reply with quote

hadde kjøpt bilett til lerkendal, men grunnet skole måtte jeg bli hjemme og jobbe idag. så kampen på nrk og tok den opp. om noen vil ha bevis på at frode johnsen ikke hadde en eneste positiv ballberøring iløpet av 93 minutter har jeg beviset på windows media.

kritikken av ødegaard føler jeg er urettferdig av følgende grunner:

*mannen må få tid til å spille seg inn på. mange trenger litt tid på det. appåtil spiller vi nå 433 som er uvant for ham.

*fyren spiller i en uvant rolle. istedetfor å komme seg igjennom mot mål og skyte er han blitt satt til å spille seg ut på sidene og legge inn. når han fikk gjøre det han er vant til mot steaua så vi hvor god han egentlig er (det han kan er han ekstremt god til).

*med en talentløs fjott som perry som trener mistet han et år med utvikling.

til alle de som tror at høgmo kan klandres: feil. han må få vinteren på seg til å bevise at ha duger. dessuten er det tvilsomt at andre kunne ledet rbk inn i cl i år. om johnsen får spille en kamp til derimot...

edit: forandret litt idioti.

Last edited by Jon Irenicus on 28.08.2005 23:10; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
blubbin
Rutinert

PostPosted: 28.08.2005 22:20    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:
Heldigvis må Frode Johnsen også stå over kampen mot Viking pga. 3 gule kort.

Johooo!!! Da finnes det kanskje muligheter for poeng i den kampen. Måtte han holdes på tribunen for godt.
Back to top
View user's profile Send private message
blubbin
Rutinert

PostPosted: 28.08.2005 22:34    Post subject: Reply with quote

uoriginal wrote:
så kampen på nrk og tok den opp. om noen vil ha bevis på at frode "hitler satan" johnsen ikke hadde en eneste positiv ballberøring iløpet av 93 minutter har jeg beviset på windows media.

Ah! Skulle jeg gjerne likt å se:P
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 29.08.2005 10:03    Post subject: Reply with quote

uoriginal wrote:

*mannen må få tid til å spille seg inn på. mange trenger litt tid på det. appåtil spiller vi nå 433 som er uvant for ham.

Jan Halvor Halvorsen kjørte da 433 i Sogndal, så er nok ikke så uvant som du vil ha det til.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 29.08.2005 11:35    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
uoriginal wrote:

Jan Halvor Halvorsen kjørte da 433 i Sogndal, så er nok ikke så uvant som du vil ha det til.

Sogndal hadde ikke så organisert vingspill.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 29.08.2005 11:49    Post subject: Reply with quote

I tillegg var vel Ødegaard mer en rendyrket kontringsspiller i Sogndal? En del lettere når motstanderlaget som oftest har overtaket og presser høyt. Ødegaard fikk brukt sine egenskaper godt når Sogndal kom i brudd og kunne gjøre hurtig kontring. Vanskeligere når laget skal etablere eget spill.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 29.08.2005 11:54    Post subject: Reply with quote

Akkurat! Det så vi f.eks. hjemme mot Steaua. Da kom han mer til sin "rett". Det samme gjelder Braaten og Skeid.
Back to top
Raem
Senior

PostPosted: 29.08.2005 14:13    Post subject: Reply with quote

Grunnen til at ingenting fungerte igår var total mangel på offensiv kultur... Gutta løper rundt som hodeløse kyllinger i det øyeblikket de passerer midtstreken... Med unntak av Storflor så er det ingen av spissene/kantene som trives med å bli brukt på den måten.... Etter en god del frem og tilbake får vingene ballen i bena 10 meter inn på motstanderens banehalvdel, hvor de møter et allerede veletablert og avventende forsvar... Gang på gang på gang gjør de det samme som etterhvert har blitt latterlig enkelt for motstanderen å demme opp for...

Den eneste vingen på rbk som til tider kommer godt ut av denne typen spillestil er faktisk storflor.... Og det fordi det er nettopp dette han har best på.... Når han får ballen så gjør han en av to ting... A: han holder på ballen til overlappende beck eller midtbanespiller kommer eller B: han spiller en støttepasning... Så hvis rbk abolutt må tviholde på den tilbakestående 4-3-3 formasjonen er faktisk Storflor et naturlig valg på en av vingene(uavhengig av hans tilsynelatende klumsete teknikk)

Helstad, Braaten og Ødegård er mye mer direkte angrepsspillere og foretrekker å utfordre motstanderen hurtig. De er alle 3 gode en mot en og i fart.... Deres spillestil krever en midtbane som kan spille hurtige stikkere hvor de får ballen foran seg istedet for 2meter bak.... Og inntil Høgmo adresserer denne problemstillingen vil rbk fortsatt være tannløse foran med sporadiske unntak...

Og unnskyld meg men en mer defensiv midtbanespiller enn Ørjan berg skal du lete lenge etter.....man kan si hva man vil, og utrope Berg til tidenes beste midtbane spiller, men han ødelegger like mye for rbk fremover som Frode.... Han har kun et høyrebein og spiller utelukkende på høyresida.. han har ikke evne til å slå de lure stikkerene, ei heller pasningsfot.... Hver eneste kamp han spiller sentralt rister jeg på hodet... For med de offensive kreftene rbk innehar i de 4 nevnte spillerene kan man rett og slett ikke ha Ørjan sentralt.... Den sentrale midtbanenplassen MÅ og jeg gjentar MÅ innehas av en person med like offensive tankegang som Helstad/Ødegård/Braaten.... hvis ikke er det bare å selge alle 3.. For dagens offensive taktikk funker Jævla dårlig....

Hadde det vært opp til meg så hadde jeg kvitta meg med hele midtbanen unntatt Strand som er selvskreven i den 3'eren på midten.... kjenner ikke til PCS noe særlig, men hvis han er det tekniske vidunderet dere skal ha det til hadde jeg putta han sentralt... Seb har jeg sett for lite til til å uttale meg om....
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 29.08.2005 14:19    Post subject: Reply with quote

seb er veldig god offensivt, god til å komme seg inn i boksen + spille ball. kan være fyren vi leter etter. at man bruker berg fortsatt er utrolig. la nå han hjelpe bodø glimt...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
attach
Forumsjef

PostPosted: 29.08.2005 14:22    Post subject: Reply with quote

Raem wrote:
Og unnskyld meg men en mer defensiv midtbanespiller enn Ørjan berg skal du lete lenge etter.....man kan si hva man vil, og utrope Berg til tidenes beste midtbane spiller, men han ødelegger like mye for rbk fremover som Frode.... Han har kun et høyrebein og spiller utelukkende på høyresida.. han har ikke evne til å slå de lure stikkerene, ei heller pasningsfot.... Hver eneste kamp han spiller sentralt rister jeg på hodet... For med de offensive kreftene rbk innehar i de 4 nevnte spillerene kan man rett og slett ikke ha Ørjan sentralt.... Den sentrale midtbanenplassen MÅ og jeg gjentar MÅ innehas av en person med like offensive tankegang som Helstad/Ødegård/Braaten.... hvis ikke er det bare å selge alle 3.. For dagens offensive taktikk funker Jævla dårlig....

Ørjan funker kjempebra som det stabiliserende leddet på midtbanen, fordi han alltid er tilgjengelig og hjelper til med å holde ballen i laget. Orker ikke å skrive noe langt, men han har en veldig god pasningsfot, faktisk. Han er absolutt kapabel til å slå gode stikkere. Akkurat nå er han ikke i form, men det er ikke så rart. Han har jo nesten ikke spilt fotball de to siste årene. Dette kommer til å bli bra. Dessuten er han veldig viktig i CL. Mye pga. erfaringen, men mest pga. hans evne til å holde ballen i laget.

Du kan ikke si at den offensive taktikken fungerer dårlig. Vi kom til veldig mange sjanser! Målene kommer.. Det ble derimot mange lange baller i andreomgangen, men det kan skyldes at spillerne var slitne. Det var ihvertfall ikke det Høgmo ønsket. Han vil ha kombinasjonsspill.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 29.08.2005 14:24    Post subject: Reply with quote

uoriginal wrote:
seb er veldig god offensivt, god til å komme seg inn i boksen + spille ball. kan være fyren vi leter etter. at man bruker berg fortsatt er utrolig. la nå han hjelpe bodø glimt...

Seb er dårlig på trening for tida, er ikke noe rart at han sitter på benken. Vi får håpe det blir bedre utover. Berg er selvskreven! Ikke pga. at han var god før, men fordi han fortsatt har mye å tilføre midtbanen til Rosenborg.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 29.08.2005 14:35    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
uoriginal wrote:

Seb er dårlig på trening for tida, er ikke noe rart at han sitter på benken. Vi får håpe det blir bedre utover. Berg er selvskreven! Ikke pga. at han var god før, men fordi han fortsatt har mye å tilføre midtbanen til Rosenborg.

De to kjemper vel heller ikke om samme plass. Etter det jeg har sett av Eguren så langt er han et langt bedre valg som indreløper enn som defensiv midtbane. Dette pga hans gjennombruddskapasitet og målfarlighet. Han har også vist en viss ustabilitet med ball (pasningsmiss og blitt fratatt ballen), som gjør ham usikker i en defensiv, sentral rolle.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 29.08.2005 14:37    Post subject: Reply with quote

De var kun nevnt i samme åndedrag. Seb skal selvfølgelig ikke spille DM.

Ja, en usikker Seb på banen, er ikke det RBK trenger nå.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 29.08.2005 14:47    Post subject: Reply with quote

attach wrote:

Ja, en usikker Seb på banen, er ikke det RBK trenger nå.

Enig med deg i at han ikke skal spille DM, men syns han burde fortsatt å få sjansen som indreløper jeg da sammen med Per Ciljan Skjelbred. Tror det han trenger er tillit. Roar Strand og Fredrik Winsnes kan plasseres på benken.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 29.08.2005 14:49    Post subject: Reply with quote

Roar Strand på benken??

Seb er dårligst på trening, så hvorfor skal han få plass i startoppstillingen?
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 29.08.2005 14:55    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Roar Strand på benken??

Seb er dårligst på trening, så hvorfor skal han få plass i startoppstillingen?

Roar Strand er en langt dårligere spiller enn for noen år siden. Noen ganger kan han slå til med en kjempekamp, men det er langt mellom. Syns han kan alternere litt med Skjelbred i startoppstillingen.

Seb var jo en av de beste på RBK så lenge han fikk spille. Plutselig ble han satt helt utenfor. Kanskje det gjenspeiler seg på trening? Tror nok han føler situasjonen som litt urettferdig.

Dessuten er trening og kamp to forskjellige ting. Rune Bratseth var f.eks. alltid blant de med minst innsats på trening.
Back to top
Vajp
Junior

PostPosted: 29.08.2005 17:02    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Akkurat! Det så vi f.eks. hjemme mot Steaua. Da kom han mer til sin "rett". Det samme gjelder Braaten og Skeid.

Uenig! Synes han sinket spillet i stede for å utfordre en mot en når vi fikk snappet ballen og sendt den mot Ødegård.
Men vi så hvordan det gikk den ene gangen han utfordret forsvareren..
Raem
Senior

PostPosted: 30.08.2005 11:10    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Ørjan funker kjempebra som det stabiliserende leddet på midtbanen, fordi han alltid er tilgjengelig og hjelper til med å holde ballen i laget. Orker ikke å skrive noe langt, men han har en veldig god pasningsfot, faktisk. Han er absolutt kapabel til å slå gode stikkere. Akkurat nå er han ikke i form, men det er ikke så rart. Han har jo nesten ikke spilt fotball de to siste årene. Dette kommer til å bli bra. Dessuten er han veldig viktig i CL. Mye pga. erfaringen, men mest pga. hans evne til å holde ballen i laget.

Du kan ikke si at den offensive taktikken fungerer dårlig. Vi kom til veldig mange sjanser! Målene kommer.. Det ble derimot mange lange baller i andreomgangen, men det kan skyldes at spillerne var slitne. Det var ihvertfall ikke det Høgmo ønsket. Han vil ha kombinasjonsspill.

Så det du sier er at siden Berg var god for 2 år siden så er han selvskreven nå ?? Da er jeg ihvertfall ikke enig med deg..... Ørjan Berg spiller ikke stikkere, ei heller innehar han overblikk eller pasningsfot til å slå smarte pasninger fremover på banen..... Jeg sier ikke at Berg ikke er god, men han passer ikke sammen med spillere som Ødegård, Helstad og Braaten... Han er altfor defensiv og lite villig til å spille hurtig til kant/spiss.... I beste fall spiller han en god ball til en av indreløperene sine, eller back..... Og du sier det jo indirekte selv... Ved å holde ballen i laget er det jo naturlig at han ikke tar mange sjanser og heller spiller en støttepasning enn å prøve en frekk ball fremover..... Og hvorfor er dette tilfellet ? Jo fordi han ikke er god nok på den offensive biten.....

Og jo jeg kan fint si at den offensive taktikken fungerer dårlig.... Kan du fortelle meg hva den offensive taktikken er da, hvis dne fungerer så bra ? Spille langt fremover og håpe på det beste ? Slå innlegg på FJ i midten som er omringet av minst 2 midstoppere.... Det har jo fungeret kjempe bra... Hvor mange mål har rbk scoret i år, og hvor mange sjanser produserer de ? Det er ikke mye å hoppe i taket for, det skal jeg love deg.....

Og veldig mange sjanser i kampen mot Lyn kan du vel ikke påstå at rbk har... De dominerer store deler av kampen men de store klare målsjansene var det ikke mange av....

Og alt dette bunner ned på EN ting..... RBK mangler bindeleddet mellom forsvar og angrep... Du kan ta et hvilke som helst lag med suksess og jeg skal vise deg stabilisatoren i laget..... I vif er det Grindheim, Start har Hæstad/Strømstad, Manu har Keane Lyon har Juninno osv.... Den rollen er det INGEN i RBk som fyller.....
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 30.08.2005 14:14    Post subject: Reply with quote

Vajp wrote:
attach wrote:

Uenig! Synes han sinket spillet i stede for å utfordre en mot en når vi fikk snappet ballen og sendt den mot Ødegård.
Men vi så hvordan det gikk den ene gangen han utfordret forsvareren..

Ja, men det var i en overgangsfase hvor Steaua ikke hadde skikkelig etablert forsvar.. Det var rom å gå i.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 30.08.2005 14:23    Post subject: Reply with quote

Raem wrote:
attach wrote:

Så det du sier er at siden Berg var god for 2 år siden så er han selvskreven nå ?? Da er jeg ihvertfall ikke enig med deg..... Ørjan Berg spiller ikke stikkere, ei heller innehar han overblikk eller pasningsfot til å slå smarte pasninger fremover på banen..... Jeg sier ikke at Berg ikke er god, men han passer ikke sammen med spillere som Ødegård, Helstad og Braaten... Han er altfor defensiv og lite villig til å spille hurtig til kant/spiss.... I beste fall spiller han en god ball til en av indreløperene sine, eller back..... Og du sier det jo indirekte selv... Ved å holde ballen i laget er det jo naturlig at han ikke tar mange sjanser og heller spiller en støttepasning enn å prøve en frekk ball fremover..... Og hvorfor er dette tilfellet ? Jo fordi han ikke er god nok på den offensive biten.....

Og jo jeg kan fint si at den offensive taktikken fungerer dårlig.... Kan du fortelle meg hva den offensive taktikken er da, hvis dne fungerer så bra ? Spille langt fremover og håpe på det beste ? Slå innlegg på FJ i midten som er omringet av minst 2 midstoppere.... Det har jo fungeret kjempe bra... Hvor mange mål har rbk scoret i år, og hvor mange sjanser produserer de ? Det er ikke mye å hoppe i taket for, det skal jeg love deg.....

Og veldig mange sjanser i kampen mot Lyn kan du vel ikke påstå at rbk har... De dominerer store deler av kampen men de store klare målsjansene var det ikke mange av....

Og alt dette bunner ned på EN ting..... RBK mangler bindeleddet mellom forsvar og angrep... Du kan ta et hvilke som helst lag med suksess og jeg skal vise deg stabilisatoren i laget..... I vif er det Grindheim, Start har Hæstad/Strømstad, Manu har Keane Lyon har Juninno osv.... Den rollen er det INGEN i RBk som fyller.....

Poenget var at Berg har ENDA mer å gå på. Han er den i Rosenborg som fyller rollen best. Uten tvil! Det finnes selvsagt spillere utenfor Rosenborg som går utenpå Berg i den rollen nå for tiden, men det er en annen sak.

Angrepsspillet er i sterk bedring og det vil bli enda bedre med mer defensiv trygghet og selvtillit. Jeg synes ikke vi trenger noen varseltrekant her. Nå trenger vi tålmodighet!
Back to top
Raem
Senior

PostPosted: 31.08.2005 10:01    Post subject: Reply with quote

attach wrote:

Poenget var at Berg har ENDA mer å gå på. Han er den i Rosenborg som fyller rollen best. Uten tvil! Det finnes selvsagt spillere utenfor Rosenborg som går utenpå Berg i den rollen nå for tiden, men det er en annen sak.

Angrepsspillet er i sterk bedring og det vil bli enda bedre med mer defensiv trygghet og selvtillit. Jeg synes ikke vi trenger noen varseltrekant her. Nå trenger vi tålmodighet!

Det er her vi er uenige.... Jeg mener Berg ikke har mer å gå på.... mannen er 37 år.... Kan noen fortelle meg vitsen å satse på en person som kanskje klarer å gjennomføre nok en middels sesong til for så å legge opp hvor RBK blir på nytt nødt til å finne en erstatter... man bare utsetter problemet.... men det er vel det RBK har gjort i de siste årene.....

Dessuten fyller han ikke rollen i det hele tatt... skulle gjerne sett en statistikk over antall stikkere Berg har kontra antall støttepasninger/2meters pasnigner iløpet en kamp.. Iløpet av denne sesongen for den saks skyld...
Back to top
trondh
Veteran

PostPosted: 31.08.2005 10:26    Post subject: Reply with quote

Raem wrote:

Jeg mener Berg ikke har mer å gå på.... mannen er 37 år.... Kan noen fortelle meg vitsen å satse på en person som kanskje klarer å gjennomføre nok en middels sesong til for så å legge opp hvor RBK blir på nytt nødt til å finne en erstatter... man bare utsetter problemet.... men det er vel det RBK har gjort i de siste årene.....

På generellt grunnlag vil jeg si at å gi en 37-åring en to-årskontrakt er helt greit. Dette forutsetter at spilleren kan forventes å ha noe å bidra med. Uansett vil en kunne risikere at en spiller forsvinner etter 2 år, om han er 39 og legger opp eller 25 og vil til utlandet.
Så argumentet med at han må erstattes igjen om to år synes jeg ikke er en grunn til å vrake Berg.
Å ha en eller 2 spillere i midten/slutten av 30-årene er ikke dumt, hvis de fortsatt presterer på høyt nivå. Problemet i RBK er at de er for mange og at flere av dem ikke har prestert.
Når det gjelder Berg deler jeg skepsisen din. Han har slitt mye med skader. Hvis han imidlertid klarer å komme tilbake i form er han en verdifull spiller i mine øyne. Alternativet er jo at han havner på benken og at begge parter blir enige om at han kan få ta det siste året i Glimt.
Det må jo også være lov for spillerne selv å innse at de ikke presterer på RBK's nivå lenger....
Back to top
Raem
Senior

PostPosted: 31.08.2005 14:24    Post subject: Reply with quote

Mulig jeg er litt kverrulant idag Trond men uansett...

Forskjellen i å gi en 37 åring en 2 års kontrakt og en 25 en to års kontrakt er at i tillfellet med 37 åringen så vil han i BESTE fall være ut de resterende 2 årene, mens situasjonen rundt 25 åringen vil være motsatt...

At han i verste fall vil være der kun i 2 år..... Det er en vesentlig forskjell her.... Ved innkjøp av en spiller til en av de mest sentrale rollene på banen vil det være rimelig korttenkt å kun se 2 år frem i tid... Man kan ikke bygge noe særlig lag rundt det.... Den sentrale plassen skal jo gjerne innehas av samme person i helst flere sesonger, og da stiller jeg meg uforstående til valget av Berg.... Ellers er vel vi ganske enige...
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 4 of 5

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb