| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Attaboy Veteran

|
Posted: 28.10.2012 23:11 Post subject: |
|
|
| Vegard2711 wrote: | | Da er nok siste håpet å vinne i drammen mens Molde taper på Alfheim. |
Spot on! Eneste sjansen vi har nå. Vi er avhengig av hjelp! _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 28.10.2012 23:12 Post subject: |
|
|
| tr0ndern wrote: |
Å gå så langt som å fyre opp i peisen med treneren trenger vi nå ikke da... Det holder å bytte lås i kontordøra hans mens han er borte, og sette tingene hans i ei pappeske utafor. |
Ser du har 5.125 innlegg her inne. Kan ikke huske ett eneste som det har vært noe mening i. Alt er bare vås og tull. Enn om du en gang kunne hatt et meningsfylt kritisk innlegg om Jönsson i det minste?!? |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 28.10.2012 23:12 Post subject: |
|
|
Hoftun har vokst i stillingen, det ser vi med de siste spilleranskaffelsene. Dersom han allerede jobber med en erstatter for Jönsson får han nok ei stjerne i boka. _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 28.10.2012 23:21 Post subject: |
|
|
Det er jønsson sin jobb og få det beste ut av hver enkelt spiller og få skikk på laget.
11ern er god nok til og slå molde ja,har vi hatt noe plan,så hadde vi ikke trengt og byttet folk for og skifte kampbildet,bare justere litt,men jønsson klarer ikke det engang.
Virker ikke som han ser problemene ut på banen.
Og at han itillegg sier vi spiller en ok match,så har han ikke mye krav til spillet. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 28.10.2012 23:31 Post subject: |
|
|
Jeg klarer ikke helt å legge fra meg dommerteamet - kampen hadde naturligvis sett noe anderledes ut om vi hadde fått straffen og med det sannsynligvis ledermålet etter en time, og/eller spilt med en man mer de siste 20, men på den annen side er det greit for å statuere litt at vi ikke klarer særlig når vi må gjøre alt selv.
Men jeg biter meg også merke i at produktet som leveres er under enhver kritikk. Dette skal liksom være det beste ligaen har å tilby - de to klareste gullkandidatene med de beste stallene i en kamp med enorme forventninger, fullsatte tribuner og muligens et seriegull i potten, og så er det dette som leveres? Vi så i dag to lag som etter all sannsynlighet tar medalje begge to, men det er jaggu ikke bare Sandnes-Ulf - Stabæk som er uinteressante oppgjør. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 28.10.2012 23:38 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: |
Men jeg biter meg også merke i at produktet som leveres er under enhver kritikk. Dette skal liksom være det beste ligaen har å tilby - de to klareste gullkandidatene med de beste stallene i en kamp med enorme forventninger, fullsatte tribuner og muligens et seriegull i potten, og så er det dette som leveres? Vi så i dag to lag som etter all sannsynlighet tar medalje begge to, men det er jaggu ikke bare Sandnes-Ulf - Stabæk som er uinteressante oppgjør. |
 _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
lysulv Proff
|
Posted: 28.10.2012 23:54 Post subject: |
|
|
Oppsummering av kampen på TV2s fotballkveld. Straffesituasjonen og den manglende utvisningen oversett igjen. Det er totalt motbydelig.
Så får vi se om det blir nevnt senere i sendinga, jeg tviler.
Edit: Joda, av alle så er det faktisk Henning Berg som nevner det, og mener det er klar straffe. Kudos. |
|
| Back to top |
|
 |
Fortinbras Senior
|
Posted: 29.10.2012 00:01 Post subject: |
|
|
Ja, overraskende nok er Henning Berg klar i sin tale. "Rosenborg er uheldige, dette var en soleklar straffe som ble feilaktig avblåst for offside".
Ikke at det betyr så mye, men 2-0-målet må da være offside. Det er bare én RBK-utespiller mellom mål og Hussain idet pasningen går (fordi Ørlund var jo ikke i målet lenger). Men det var ikke noen reprise på dette... |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 29.10.2012 00:02 Post subject: |
|
|
| Eztaz startet vel fra egen banehalvdel. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 29.10.2012 00:02 Post subject: |
|
|
| Hussain var bak midtstreken når pasningen gikk. Ikke offside. |
|
| Back to top |
|
 |
Fortinbras Senior
|
Posted: 29.10.2012 00:05 Post subject: |
|
|
OK, da er det vel ikke noe å si på den. Det betydde uansett nada.
Men jeg tror ikke det var på Røkkeløkka i kveld vi mista gullet. Det var
a) 16. mai og
b) de 10 siste minuttene i Bergen. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 29.10.2012 00:09 Post subject: |
|
|
Niks! Summa summarum og JJ tilsier hele sesongen... _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 29.10.2012 00:11 Post subject: |
|
|
Tusen takk Svendsen og resten av det forrige styret for at dere skaffet oss JJ  |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 29.10.2012 00:35 Post subject: |
|
|
Jeg vil bare advare alle andre mot å ikke se intervjuet Adressa har gjort med Jönsson, det vil ende i stor irritasjon, knytting av neve og en stor dose mageonde.  |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 29.10.2012 00:49 Post subject: |
|
|
| Les heller tjærnås blogg om kampen,en ganske presis beskrivelse hvorfor vi mister grepet på kampen ( midtbanen). At vi likevel kunne tatt det hjem til tross for at spillerne virrer rundt uten mål og mening sier vel det meste om kvaliteten på det som skjedde utpå der. |
|
| Back to top |
|
 |
Sola Veteran

|
Posted: 29.10.2012 01:53 Post subject: |
|
|
Vår sentrale midtbane er helt latterlig svak. Jeg forstår ikke hypen av Diskerud, og Svensson har dessverre fremdeles et bunnivå som er skremmende. Det som er klart at foran neste sesong MÅ vi ha inn en herfører sentralt, som kan drive laget, med fysikk og tilstedeværelse. Isaah burde vært den mannen, men er tydeligvis ikke god nok
At vi må ha inn en ny målvakt er selvsagt. Jeg foreslår igjen Eirik Holmen Johansen. Største norske keepertalentet siden Thorstvedt i mine øyne, men får neppe spilletid i City de neste 10 årene. Rosenborg, Norges største klubb, kan friste med fast spilletid og stadig E-cup, før han selvsagt skal få lov til å gå når en utenlandsk klubb viser interesse. I minste fall burde et lån være aktuelt.
Å gi Örlund ny kontrakt var det dårligste sjakktrekket Rosenborg har gjort på år og dag. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 29.10.2012 02:28 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | abjoern wrote: |
Når er siste gang vi trakk det korteste strået i en ordentlig gullkamp? |
1981. Hadde tilsynelatende stålkontroll fem runder før slutt og leda også serien med tre runder igjen. Tapte mot VIF på bortebane i tredje siste runde slik at de gikk forbi, og tok faktisk bare ett poeng og hadde 2-9 i målforskjell siste fem kamper. |
Bla. a jeg var på Bislett stadion og å RBK bli avblåst for offside da Øyvind Husby lå nede med skade og Jan Hansen scora.. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Chuck Junior

|
Posted: 29.10.2012 02:36 Post subject: |
|
|
| Sola wrote: | | Jeg foreslår igjen Eirik Holmen Johansen. Største norske keepertalentet siden Thorstvedt i mine øyne, men får neppe spilletid i City de neste 10 årene. |
Uansett hvor begredelig Björlund er til tider, ser jeg ikke helt hvordan det skal bli mer stabilt på keeperplass med en 20-åring. Reservelagsspiller på city eller ikke.. |
|
| Back to top |
|
 |
Sola Veteran

|
Posted: 29.10.2012 02:41 Post subject: |
|
|
| Kan ikke en 20 år gammel keeper være stabil? |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 29.10.2012 06:38 Post subject: |
|
|
| WT62 wrote: | | Les heller tjærnås blogg om kampen,en ganske presis beskrivelse hvorfor vi mister grepet på kampen ( midtbanen). At vi likevel kunne tatt det hjem til tross for at spillerne virrer rundt uten mål og mening sier vel det meste om kvaliteten på det som skjedde utpå der. |
Lars Tjærnås: Tapte Rosenborg ligatrofeet i Molde? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 29.10.2012 06:52 Post subject: |
|
|
| Sola wrote: | Vår sentrale midtbane er helt latterlig svak. Jeg forstår ikke hypen av Diskerud, og Svensson har dessverre fremdeles et bunnivå som er skremmende. Det som er klart at foran neste sesong MÅ vi ha inn en herfører sentralt, som kan drive laget, med fysikk og tilstedeværelse. Isaah burde vært den mannen, men er tydeligvis ikke god nok
|
Jeg blir så lei av å lese slike innlegg.
Det er ikke Svensson og Mix sin skyld at de aller fleste lag i TL ser ut som om de har oder av rom på vår midtbane. Det er systemet til JJ som gjør det slik. Mix og JS har helt enorme rom de må dekke sammen både offensivt og defensivt så lenge det er 30m mellom de to sentrale midtbanespillerne og stopperne/vingene/spissene
.
Med den halsende kjappfotballen til JJ der vi måker ballen fremover med en gang vi har fått den, uten pause i kampen, blir strekken mellom lagdelene veldig store. Det blir for mye å forlange å forvente at to mann skal dekke opp de 60m fra stoppere til spisser og høytliggende vinger i 90m. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 29.10.2012 09:14 Post subject: |
|
|
| Attaboy wrote: | | Vegard2711 wrote: | | Da er nok siste håpet å vinne i drammen mens Molde taper på Alfheim. |
Spot on! Eneste sjansen vi har nå. Vi er avhengig av hjelp! |
Aldri i verden om dette rævafotballaget vinner i Drammen. Vi har ingen plan, upresis og holder ikke ballen i laget. Godset scorer alltid og taper aldri hjemme. Gullet er tapt, 95% sikkert at vi får 3plass. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 29.10.2012 09:22 Post subject: |
|
|
Si ikke det! Hvis Rosenborg taper mot Godset samtidig med at Tromsø tar Sandnes Ulf og Molde, er de bare ett poeng bak oss. Da spøker det for 3. plassen, også! Kan hende vi må nøye oss med 4. plassen...  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 29.10.2012 09:44 Post subject: |
|
|
Strengt tatt er vel det bare en fordel mtp å bli kvitt JJ _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 29.10.2012 09:56 Post subject: |
|
|
Yepp! Det har du nok dessverre rett i... _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
|