English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Legia Warszawa
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
moomoo
Veteran

PostPosted: 31.08.2012 01:13    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
moomoo wrote:
sku ivei men vart en date å kino i stede (TED).

Litt av en film å velge når man skal ta med ei dame på date.

nja va ho som fikk velge, og kan anbefalles på det varmeste. lenge siden jeg har ledd så mye. Seth McFarlane er bare helt konge.
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
View user's profile Send private message
gonnagetchaa
Veteran

PostPosted: 31.08.2012 01:14    Post subject: Reply with quote

JannesBart wrote:
senador wrote:
Jeg tror RBK taper denne kampen, hvertfall kommer Legia til å score mer enn 1mål. Grunnen er at vi sliter maks mot lag som legger seg bakpå og spiller langs kantene. Det blir enkelt for Legia å demme opp med måneballene fra Dorsin og Høiland (hvis han spiller).

Vi er faktisk dårligere hjemme enn borte. Alle hjemmekampene i Europa har vært katastrofalt dårlig. Tviler på at vi viser noe bedre i dag. Vi må huske på at det er flaks som gjør at vi er der vi er.

Jeg vet at du troller, men jeg må bare si det.

Ja vi må huske på at det kun er "flaks" som gjør at vi er videre. Eller får å sitere en Legia supporter "They were all over us, we had no chance. Deserved promotion to Rosenborg" (direkte oversatt).

Hvor er du nå?! Senador can you hear me?

Takk til Øvre Øst, dere var enorme i dag!

Very Happy Hehehe
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 31.08.2012 01:18    Post subject: Reply with quote

Angående det setet som brant opp, hvem er det som betaler for det?

Får RBK igjen på forsikring? Uefa? Legia?

Eller må RBK betale selv pga de idiotene?

- Torgeir Børven
Back to top
Knowrud
Veteran

PostPosted: 31.08.2012 01:22    Post subject: Reply with quote

Gleder meg til å se hvilke straffer Legia får for det supporterne leverte i dag, kan ikke tenke meg at det bare er litt ris på bak man får for å rett og slette bryte seg inn på deler av stadion der de ikke hører hjemme og sette fyr på tribunen. Møkkalag som jeg håper vi aldri møter igjen.

Last edited by Knowrud on 31.08.2012 01:23; edited 1 time in total
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 31.08.2012 01:23    Post subject: Reply with quote

Håper ikke det spørsmålet er seriøst Rånny? Razz Sorry om jeg ikke catcher ironien her, trøtt.

Last edited by SunsetSalami on 31.08.2012 01:27; edited 1 time in total
Back to top
SondrMan
Rutinert

PostPosted: 31.08.2012 01:24    Post subject: Reply with quote

Dette var helt sykt. Tror aldri jeg har skreket så høyt før som jeg gjorde når målene kom. Bikkja ble gal, jeg ble hes og overlykkelig! Nei.. dette er strålende greier!!

Blir nok en tur på Lerkendal for meg i høst ja RBK
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 31.08.2012 01:29    Post subject: Reply with quote

JannesBart wrote:
senador wrote:
Jeg tror RBK taper denne kampen, hvertfall kommer Legia til å score mer enn 1mål. Grunnen er at vi sliter maks mot lag som legger seg bakpå og spiller langs kantene. Det blir enkelt for Legia å demme opp med måneballene fra Dorsin og Høiland (hvis han spiller).

Vi er faktisk dårligere hjemme enn borte. Alle hjemmekampene i Europa har vært katastrofalt dårlig. Tviler på at vi viser noe bedre i dag. Vi må huske på at det er flaks som gjør at vi er der vi er.

Jeg vet at du troller, men jeg må bare si det.

Ja vi må huske på at det kun er "flaks" som gjør at vi er videre. Eller får å sitere en Legia supporter "They were all over us, we had no chance. Deserved promotion to Rosenborg" (direkte oversatt).

Hvor er du nå?! Senador can you hear me?

Takk til Øvre Øst, dere var enorme i dag!

Ja! Her er jeg. I motsetning til mange andre på forumet så tør jeg å stå fram å si at jeg tok feil i denne kampen. Jeg har dessverre ikke fått sett kampen, så jeg kan ikke vurdere prestasjonen. Ser vi på det som har blitt prestert på hjemmebane så var det et godt grunnlag for min tipping. Ser også at det var fryktelig nære både 0-2 og 2-2 også.

Uansett er det Helt topp at de klarte å slå ut Legia, nå må klubben bygge videre og legge en plan for hvordan man skal unngå at det blir pinlig lekestue og sisteplass i gruppa! Spesielt defensivt er man nødt til å gjøre noe.

Mix og Reginiussen ser ut til å være knallsigneringer. Det er godt jobba av Hoftun
Back to top
LarsG
Veteran

PostPosted: 31.08.2012 01:31    Post subject: Reply with quote

Sykt deilig seier! Veldig fortjent. Jeg svevet på en sky, men kom rett på jorda igjen av å lese i denne tråden. Kjenner jeg mister livsgnisten av å lese noen innlegg her inne. Hvorfor gjør jeg det? Fordi man må glede seg over fremgang. Rome wasn´t built in a day. Om man ikke kan trekke frem smilet og gi gutta et klapp på skuldra for dagens innsats - når kan man det?

Man skal alltid hige etter å bli bedre, så klart, men det blir bare å svartmale hele bildet når man etter en slik seier vender ryggen til, trekker på skuldra og mumler "ennå ikke overbevist - vi kommer til å bli rævpult i gruppespillet". Jeg opplever det faktisk ikke som konstruktivt i det hele tatt, ja på kanten til respektløst overfor fans såvel som klubben. Jeg er ganske sikker på at samtlige her inne på forumet forstår at Mix ikke er den nye Messi, eller at RBK ikke gjør en feilfri kamp. I en slik stund ser vi forbi det og hyller laget fordi de trossalt har kommet seg gjennom åtte kvalik-kamper på kort tid, og at de har kommet til den nest-beste internasjonale klubbligaen som finnes. Når noen her inne da skal bruse med fjærene og påpeke alt som ble gjort galt istedenfor å påpeke det som ble gjort rett, opplever jeg det kun som sure oppstøt fra mennesker som behøver å hevde seg selv. Vi andre ser de samme feilene som dere - vi bare har en annen balanse når det gjelder når vi skal hylle og når vi skal kjefte. I dag må man kunne hylle midtbanens løpsinnsats istedenfor å påpeke feilpasningene. Vi må kunne hylle Mix´scoring og drømme oss litt bort - han er 21 år og var god i dag.

For guds skyld, gutter, dere har lov å mene hva enn dere vil og dere kan få lov å være så negative dere bare vil. Dere må likevel forstå at for oss normale (dere kaller oss sikkert naive) supportere oppleves det som et helt absurd antiklimaks å møte supportere som ikke klarer å glede seg over kveldens seier.

P.S! Who gives a shit om Hedon har sagt feil om en eller annen spiller en eller annen gang? Jævla konstruktivt å trekke frem ting man sa for fem år siden som begrunnelse for manglende legitimitet.

P.S2! Vi er i Europa League!! Wohooooo!
Back to top
gonnagetchaa
Veteran

PostPosted: 31.08.2012 01:48    Post subject: Reply with quote

LarsG Tommel'n opp!
Attaboy
Veteran

PostPosted: 31.08.2012 01:48    Post subject: Reply with quote

Enig, LarsG!

Idag/kveld/natt feirer vi. Imorgen tar vi analysene! Det viktigste var å komme oss til et gruppespill i EL. Òg, jaggu faen klarte vi dét! RBK

Skååååål og grattis! Very Happy
Knowrud
Veteran

PostPosted: 31.08.2012 01:53    Post subject: Reply with quote

Kampreferat med polske kommentatorer, for de som vil se det Smile

Ikke like deilig som å høre svensker når vi slår de, men godt nok.
Back to top
andrezinho
Veteran

PostPosted: 31.08.2012 02:02    Post subject: Reply with quote

Well put, LarsG! Beer RBK
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 31.08.2012 03:12    Post subject: Reply with quote

Knowrud wrote:
Kampreferat med polske kommentatorer, for de som vil se det Smile

Nice. Han ene kommentatoren er sjukt behersket, hehe. Gode på rbk-navn var de og.
Back to top
davus
Rutinert

PostPosted: 31.08.2012 03:42    Post subject: Reply with quote

Skal ikke se bort ifra at de har vært i Norge før de ble kommentatorer Tommel'n opp!
Sigurd
Senior

PostPosted: 31.08.2012 07:59    Post subject: Reply with quote

Fikk Svensson gult kort? Så at det sto det på skjermen etter han fikk en knallhard takling mot seg. Så sto det også at mix fikk det etter scoringa. Ifølge vglive fikk imidlertid ingen av dem gult. Og ifølge 2mas bare Svensson. Hva er riktig her, og om han fikk gult, hva var det for?
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 31.08.2012 08:34    Post subject: Reply with quote

Kom for sent i en duell i rundt midt på banen i andreomgangen. Greit nok etter mine erindringer.
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 31.08.2012 09:16    Post subject: Reply with quote

Lurer på hvem de høye herrer i uefa trekker opp av koppen. Det hadde gjort seg med L.pool eller noen i den klassen. Fpr det er flomlys og dugg i gresset på Lerkendal i høst igjen Very Happy
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 31.08.2012 09:18    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Iruretagoyena wrote:
Blanda drops fra Mix vil jeg påstå. God periodevis, men flere horrible ballmiss/tversovere. Nydelig scoring, dog.

Feilfri var han på ingen måte, men han har et tempo og en kreativitet i spillet sitt som gleder meg stort selv i små doser. I kveld hadde han en del sånne øyeblikk der jeg tenkte "så enkelt, og så riktig...".

Husk at han knapt har spilt kamper det siste halvåret. Når han kommer skikkelig inn i det, så tror jeg han kan bli ruvende på midten for oss.

Joda det er sant. HÃ¥per og tror han blir enda bedre med kamptrening fremover. Tommel'n opp!
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 31.08.2012 09:49    Post subject: Reply with quote

Jeg ser at så og si alle medier skriver at Høyland tabba seg ut ved skåringen til Legia, men jeg mener det var dommeren som tabba seg yt. Høylsnd blir kraftig dytta med to strake armer, så Høyland fyler nesegrus i ballen. Et meget soleklart frispark, som enten linjemann eller dommer eller begge klart skal se. Dagens klareste frispark utenom handsen. Så jeg unnskylder Høyland, for han hadde kommet seg greit ut av situassjonen om han ikke ble dytta. Ellers er jeg glad både polakkene og dommerteamet er vekk fra Lerkendal. Dårlig på alle måter var de. Tommel'n ned
Back to top
Thulian
Veteran

PostPosted: 31.08.2012 09:55    Post subject: Reply with quote

Sigurd wrote:
Fikk Svensson gult kort? Så at det sto det på skjermen etter han fikk en knallhard takling mot seg. Så sto det også at mix fikk det etter scoringa. Ifølge vglive fikk imidlertid ingen av dem gult. Og ifølge 2mas bare Svensson. Hva er riktig her, og om han fikk gult, hva var det for?

Svensson fikk gult fordi at dommeren mente han gikk for hardt inn i en takling der han prøvde å slå ballen med innsiden av foten... Polakken gikk inn med strakt bein. Stygg takling av polakken, frispark fikk han dog, og gult til Svensson for den som forstår det...
Når det gjelder Mix så jeg ikke noe gult kort bli gitt ut til ham.
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 31.08.2012 09:55    Post subject: Reply with quote

Veldig uenig at det er en av dagens klareste frispark. Det er frispark, men erfaringsmessig så blåses det ikke alltid på slike fordi forsvarsspillere "alltid" legger seg ned når de driter seg ut i sånne situasjoner i håpet om å få frispark.

Det er uansett jævlig dumme valg Høiland gjør når han mottar ball, og en rutinert mann som han skal selvsagt ikke begynne å drille, kjøre piruetter eller vende mot eget mål når man har 2 mann som presser deg. i en sånn situasjon skal en rutinert mann som Høiland kjenne sine begrensninger og sentre til medspiller, sentre til keeper, eller bare få ballen over linja til innkast.

Tabbe av dommer osm ikke blåser frispark, kjempetabbe av Høiland som lar seg selv havne i en sånn situasjon.
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 31.08.2012 10:01    Post subject: Reply with quote

Det er jeg enig i, han skulle klarert. Men jeg har sett situasjonen fra flere vinkler, og han som dytter tar skikkelig i og dytter Høyland hardt i ryggen med strake armer bakfra. Og det er her jeg mener en av dommerne skal fange opp dette, så hadde Legia aldri fått målet!
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 31.08.2012 10:30    Post subject: Reply with quote

Jeg så kampen på opptak i går kveld, men opptaket sluttet 8 minutter før slutt!!

Noen som vet hvor man kan se klippet hvor Reginiussen redder LW sjansen på overtid?
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 31.08.2012 10:55    Post subject: Reply with quote

Tok du opp kampen selv eller er dette tilgjengelig noen plass på nett?
Er mye jeg selv har lyst til å se i reprise.

Edit: VG sin liverapport av kampen nevnte forresten at rosenborg i går spilte 4-3-2-1 og ikke 4-4-1-1, stemmer det at jonsson omrokkerte til 4-3-2-1 eller mente bare VG det så slik ut?
Back to top
Kaize
Proff

PostPosted: 31.08.2012 12:47    Post subject: Reply with quote

Satt og så kampen på tv, bor langt unna Lerkendal.
Tror aldri jeg har hørt Øvre Øst så høyt og tydelig, uten et eneste opphold i løpet av 94 minutter og 50 sekunder. Norges beste supportere uten tvil. Håper det blir like mye liv på Nadderud på mandag, hadde vært fint å stå sammen med dere og synge der.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28  Next
Page 26 of 28

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb