View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Haugen Veteran

|
Posted: 02.03.2009 12:56 Post subject: |
|
|
Med andre ord så var du ikke på årsmøtet eller har deltatt på noen medlemsmøter - noe som du har gitt utrykk for. |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 02.03.2009 13:02 Post subject: |
|
|
Dette er en kommentar på generelt grunnlag og må ses i den sammenhengen. Det handler ikke om at jeg personlig ikke har blitt informert, men at den store andelen av tilhengere ikke er tilstrekkelig opplyst i en akseptabel tid innen spaden settes i jorda.
Sist jeg sjekket var det over 1 500 medlemmer i klubben, og da holder det ikke å informere på medlemsmøter hvor kun noen titalls er tilstede. Men dette er kun en lanmerkning for protokollen da jeg ikke synes at saken er graverende. |
|
Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
Posted: 02.03.2009 13:10 Post subject: |
|
|
Du sitter bare og surmuler, og så går du ikke på møtene engang? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.03.2009 13:13 Post subject: |
|
|
Medlemmene ble ikke tatt med på råd da vi kjøpte Olsen, og han var en langt større kostnad. |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 02.03.2009 13:45 Post subject: |
|
|
Slik jeg ser det er klubbmedlemmene innforstått med at klubben skal ha gode spillere på alle plasser gjennom kommunikasjon rundt strategien. At det manglet spillere på topp hos Rosenborg og at klubben jaktet slike profiler er kjent blant de aller fleste medlemmene. Ut fra konkurransehensyn og tidsaspektet synes jeg det er akseptabelt at sportslig ledelse har tillitt til å handle inn enkeltspillere med hjelp fra administrasjon og styret uten å informere medlemsmassen.
Hvis man skal bruke en analogi til familieparken synes jeg at puben passer bedre. Ganske enkelt fordi det er en investering med mange likhetstrekk. I pubens tilfelle var det god dekning gjennom blant annet rbk.no og presse opptil en uke i forkant av årsmøtet. Jeg kunne gjerne presentere noe kritikk i forhold til prosessen rundt puben også... |
|
Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 02.03.2009 14:51 Post subject: |
|
|
Man vil vel også anta at det er konsensus blant medlemsmassen om at man ønsker å rekruttere så mange tilskuere som mulig, og at man må tilrettelegge for en slik rekruttering.
Det bør være en rimelig antakelse at medlemmene er inneforstått med at det må gjøres investeringer for å nå målene om publikumsvekst |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 02.03.2009 15:34 Post subject: |
|
|
Det er forståelse fra medlemsmassen om at det skal legges til rette. Min mening er at bygging av pub og familiepark går utover det man normalt legger i å legge til rette med hensyn til de midlene man stiller til rådighet.
I disse tilfellene kan det synes som om det ikke eksisterer et konkurranseaspekt eller tidsaspekt som taler for at medlemsmassen bredt ikke skal opplyses om detaljerte planer i god tid. |
|
Back to top |
|
 |
EvileyeS Rutinert

|
Posted: 02.03.2009 15:46 Post subject: |
|
|
Men hvis alt er så galt, hvorfor sier du ikke noe i de kanalene du har mulighet til? Hvorfor sitter du her og jatter? Hvorfor tok du ikke ordet på årsmøtet, eller var du kanskje ikke der? Hvorfor møter du ikke opp på medlemsmøter og klager din nød til de som faktisk kan gjøre noe, eller har noe med saken å gjøre? _________________ Svikter ALDRI Rosenborg!
www.tt05.no
Ultras Øyivinds |
|
Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 02.03.2009 15:54 Post subject: |
|
|
Kan alle som ikke er interessert i å diskutere med K, drite i persondebatten, og heller overse ham? Jeg er så fordømt lei av det maset.
Hans eventuelle deltakelse på årsmøter og medlemsmøter er fullstendig irrelevant, og han har like stor rett til å ytre seg som dem som deltar på årsmøtene.
Kanskje ikke med like stor troverdighet, men det er så forbanna barnslig å hele tiden trekke fram det argumentet. Det viser at man enten har NULL å komme med eller ikke har interesse av å diskutere med den det gjelder.
Har man ingenting å komme med kan man like gjerne holde kjeft selv, og er det sistnevnte kan man like gjerne holde seg unna. |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 02.03.2009 15:55 Post subject: |
|
|
Jeg tror ikke du skal feste lit til martibs sine "faktopplysninger" for hvor jeg er og ikke er. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 02.03.2009 17:24 Post subject: |
|
|
Eru wrote: |
Hans eventuelle deltakelse på årsmøter og medlemsmøter er fullstendig irrelevant, og han har like stor rett til å ytre seg som dem som deltar på årsmøtene.
Kanskje ikke med like stor troverdighet, men det er så forbanna barnslig å hele tiden trekke fram det argumentet. Det viser at man enten har NULL å komme med eller ikke har interesse av å diskutere med den det gjelder. |
Vel, nå synes jeg du fremstiller dette litt forenklet i forhold til mitt innlegg ihvertfall. Det jeg kritiserte han for var at han sier at "realiteter ikke blir diskutert på årsmøtet", og det var i forhold til dette jeg møtte hans påstand med kritikk om hans aktivitet på årsmøtet, ikke i forhold til hans andre argumenter og synspunkter; Som jeg tidligere ved flere annledninger har støttet. Er mulig du ikke kommenterte direkte til meg nå, men følte at jeg måtte forsvare mitt innlegg alikevel. |
|
Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
Posted: 02.03.2009 17:40 Post subject: |
|
|
Mine faktaopplysings-spørsmål? |
|
Back to top |