| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var Banens Beste? |
| A. Lund Hansen |
|
1% |
[ 2 ] |
| J. Svensson |
|
1% |
[ 2 ] |
| S. Strandberg |
|
1% |
[ 2 ] |
| T. Reginiussen |
|
9% |
[ 12 ] |
| M. Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
| M. Jensen |
|
0% |
[ 1 ] |
| D. Berntsen |
|
1% |
[ 2 ] |
| R. Riski |
|
77% |
[ 100 ] |
| T. Mikkelsen |
|
3% |
[ 5 ] |
| A. Søderlund |
|
1% |
[ 2 ] |
| M. Gamst Pedersen |
|
0% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 129 |
|
| Author |
Message |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 18.05.2014 16:16 Post subject: |
|
|
Syns det er merkelig å skulle kritisere Søderlund i denne kampen, syns han gjorde en veldig god kamp, kanskje en av hans beste, sånn spillemessig. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 18.05.2014 16:21 Post subject: |
|
|
| Enig. Han burde aldri ha blitt stående igjen som syndebukk. Det er helt andre i klubben som burde ha tatt ansvar her. Det mest positive med kampen var faktisk han og Riskus spill og samspill, selv om Perry røsket det fra hverandre i 2. Omgang. Synd han bommet på de sjansene. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 18.05.2014 21:01 Post subject: |
|
|
Kollektivbørsen:
7 (6,50) Riku Riski
5 (5,29) Tore Reginiussen
5 (4,86) Jonas Svensson
4 (4,43) Mike Jensen
4 (4,21) Alexander Lund Hansen
4 (4,07) Stefan Strandberg
4 (3,86) Mikael Dorsin
4 (3,79) Alexander Søderlund
4 (3,64) Morten Gamst Pedersen
4 (3,64) Tobias Mikkelsen
3 (2,71) Daniel Berntsen _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 19.05.2014 16:30 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: |
Forresten blir jeg bare mer og mer skuffet over min egen "helhvit"-hukommelse: Troilonge påpeker at jeg også har glemt den første hjemmekampen mot Crusaders, altså i forfjor. Skuffende! Heldigvis hjelper den kampen med flotte 1-0 litt på den pinlige statistikken vår, som dessuten kan utvides med enda én kamp: Club Brugge i 2008.
Altså bare én seier på de siste seks hjemmekampene i helhvitt. Heldigvis har vi bedre tak på Stabæk hjemme enn borte.
|
Mer kjøtt til beinet: Spilte også i helhvit drakt i 3-3-kampen hjemme mot Start i 2010. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 19.05.2014 17:10 Post subject: |
|
|
Godt jobbet Atta  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 19.05.2014 22:43 Post subject: |
|
|
Håper noen i RBK-organisasjonen er håpløst overtroiske, slik at vi slutter å spille i den forferdelige helhvite kombinasjonen. Jeg liker den ikke, synes den ser kjip og pretensiøs ut, som et kompislag i julecup som selv mener de stiller som stjernelaget i turneringa. Eventuelt ser det ut som noen har glemt å vaske de vanlige shortsene. Totalt sett mangler kombinasjonen hvitt/hvitt hos Rosenborg helt den detaljeringen som får det til å se ut som noen har tenkt design på antrekket, og som gjør det gjenkjennelig som en Rosenborg-drakt.
Vi har tre draktsett vi kan ta i bruk i de ulike kampene, som burde dekke absolutt alle tenkelige motstandere. Jeg regner også med at Stabæk er pålagt å ha et ekstra draktsett selv om de sliter (mer) med likviditeten. Alle disse alternativene er å foretrekke framfor det pompøse helhvite antrekket. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 19.05.2014 23:02 Post subject: |
|
|
Den helhvite drakta er deilig! Mye flottere enn med sort shorts, og i tillegg vil den for alltid minne meg om bortekampen mot Dortmund. _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
| Back to top |
|
 |
|