View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ellepo Proff
|
Posted: 29.06.2023 14:23 Post subject: |
|
|
Jeg som mange andre surpumper som liker RBK er irritert over hvordan fusjonsprosessen foregikk, men jeg ser ikke helt problemer med denne tredjedrakta. Jeg syns ikke den er kjempefin nei, på tross av at jeg syns Ukraina er topp, men syns det er en helt grei idé å hedre Trondheims-Ørn litt etter fusjonen. Og vi har hatt mye verre tredjedrakter før. Den røde som fikk oss til å se ut som Brann var feks. helt forferdelig. |
|
Back to top |
|
 |
Bonzo Veteran

|
Posted: 29.06.2023 14:48 Post subject: |
|
|
Terningkast: NEI _________________ «Æ si' og påstår - og har sjølsagt helt rætt ...» |
|
Back to top |
|
 |
hamilton Junior
|
Posted: 29.06.2023 14:52 Post subject: |
|
|
Så passe dumt ut med Jarlsberg-reklamen på den røde. Årets tredjedrakt er egentlig fin, men tvangsfusjonen gjør at jeg blir litt provosert. |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 29.06.2023 14:59 Post subject: |
|
|
Synes den var kjempefin! |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 29.06.2023 15:02 Post subject: |
|
|
Må poengtere det da, at motstanden med drakten skyldes at den er lite estetisk for min del. For mange farger. Hadde heller foretrukket et renere design med bare blå/gul fremfor å bare klatte noen gule og blå striper på en svart drakt med hvit tekst og sponsorlogo. |
|
Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 29.06.2023 20:53 Post subject: |
|
|
Helt okei drakt, men enig med siste taler i at man gjerne kunne ha gjort den mer stilren. Nå er de mange fargene litt forstyrrende. Men helt til å leve med! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 01.07.2023 12:10 Post subject: |
|
|
– Det å lage drakter er jo en balansegang når man tenker både fornying og hva supporterne er vant til. Tredjedrakten er imidlertid en anledning til å være mer frisk i uttrykket enn på første- og andredrakten.
Videre sier Moursund at de kommer til å fortsette å utfordre mer ved de framtidige draktene også.
Les mer: Dette får fansen til å reagere: «Terningkast: stryk» |
|
Back to top |
|
 |
Bonzo Veteran

|
Posted: 01.07.2023 13:25 Post subject: |
|
|
"Problemet" er vel ikke at det er fint å tenke friskt og nytt men at disse template designene virker så utrolig lite gjennomført. Det er vel litt av baksiden i bakgårdsligaene kanskje ... _________________ «Æ si' og påstår - og har sjølsagt helt rætt ...» |
|
Back to top |
|
 |
Stallone Senior

|
Posted: 02.07.2023 19:19 Post subject: |
|
|
Jeg er noe ambivalent til tredjedrakten. På ene siden er den noe spenstig med ulike fargekombinasjoner. Gule striper frisker opp. På den andre side er det for mange farger. De blåe feltene burde hatt en annen farge. Logoene er som vanlig for store og overveldende. Jeg liker heller ikke det politiske aspektet med draktfargene. Jeg ser, som de fleste: (1) kvinnekamp og likestilling med de gule stripene og Trondheims-Ørn. (2) krig og uro med klare hentydninger til Ukraina ved å kombinere gult med blått. Det gjenstår bare Pride og regnbue før NFF sender en fin sjekk oppover. |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 05.08.2023 12:20 Post subject: |
|
|
Et spørsmål til dere som har kjøpt drakt/tredjedrakt i år: hvordan er størrelsene? Vil en str L passe til en gubb på 190 og ca 90-91~ kg? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.08.2023 21:04 Post subject: |
|
|
Som nevnt på forsida leveringsproblemer hos Adidas som er årsaken til at vi stilte i bortedrakter på hjemmebane. Skulle visst ha vært levert allerede i mai.
Like fullt rykte om at RBK ikke helt har tatt innover seg at de har lovt å aksjonere bort sju draktsett inneværende sesong ... |
|
Back to top |
|
 |
|