|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Attaboy Veteran

|
Posted: 22.11.2013 00:15 Post subject: |
|
|
Nå har ikke jeg noen formening om hvordan man fordeler billettene, men synes kanskje at samarbeidspartnere og intern fordeling som har fått tilnærmet 40% av billettene kunne vært interessant å visst litt mere om. Intern fordeling for eksempel, hva er/betyr det? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 22.11.2013 00:19 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Litt mer mystisk er det faktum at Veteranlauget har fått en ukjent kvote. Fordi jeg så langt ikke vet hvor mange billetter som er blitt fordelt internt i klubben, kan jeg ikke felle noen dom over dette. |
Uten at jeg sitter på noe inside-informasjon om hvor mange billetter Veteranlauget får tildelt, var det i alle fall aldri noe problem med cupfinalebilletter da min nå avdøde morfar var medlem. Tror det var slik i alle fall, selv om han hadde gode kontakter i klubben óg. Billettene til faren min, meg selv og en kompis gikk i hvert fall gjennom ham i finalene mot Stabæk, Brann og Bodø/Glimt. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 22.11.2013 00:31 Post subject: |
|
|
Ah, leste nettopp kommentaren din, 2mas, og må si jeg er skjønt enig med deg. For den jevne supporter, gjør du meg stolt over betraktningene dine. Du er det perfekte talerøret!  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.11.2013 00:34 Post subject: |
|
|
Vurderte å lage en nyhetssak i stedet, men valgte kommentar fordi Tove ikke så langt har vært villig til å ta sjølkritikk.
Personlig er jeg litt overrasket over at hun, som ellers er veldig støttende overfor de ivrigste supporterne, ikke ser det problematiske med at bare 100 billetter ble solgt fritt mens hele 3000 ble fordelt på ukjent vis. |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |