View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 21.10.2013 22:09 Post subject: |
|
|
Odd Reitan og Otto Ulseth?  _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 21.10.2013 22:43 Post subject: |
|
|
Bakklandia wrote: | Ikke i tvil om at hun kan fikse jobben, men har de egentlig hatt riktigt motiasjon her? |
Motivasjonen har nok først og fremst vært opplevelsen av henne som ansatt i RBK i mange år, både i sin tidligere rolle og som vikarierende daglig leder.
Først og fremst er hun flink, og har gjort en god innsats i mange år.
Støtter avgjørelsen! _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 21.10.2013 23:35 Post subject: |
|
|
Jeg synes det er rart om hun var den av kandidatene som var best egnet til jobben. Ikke fordi jeg overhode har et snev av peiling på om hun er flink eller ikke, men det virker som det alltid er en de kjenner fra før som tilfeldigvis er best. Det virker uprofesjonelt selv om det slett ikke behøver å være det. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 21.10.2013 23:43 Post subject: |
|
|
Ja, ja, de styrer nå på de som sitter i styret. Merkelig bakgrunn for å være sjef i landets største fotballklubb, men, men..... Nå må hun få sjansen til å få virke i jobben noen år. Lykke til med jobben, Tove! |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 21.10.2013 23:50 Post subject: |
|
|
Aristoteles wrote: | Jeg synes det er rart om hun var den av kandidatene som var best egnet til jobben. Ikke fordi jeg overhode har et snev av peiling på om hun er flink eller ikke, men det virker som det alltid er en de kjenner fra før som tilfeldigvis er best. Det virker uprofesjonelt selv om det slett ikke behøver å være det. |
Nettopp. Det er akkurat det der jeg lurer på jeg også. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 22.10.2013 01:12 Post subject: |
|
|
Blir det ansatt ny arrangementansvarlig, eller tar noen internt over jobben? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 22.10.2013 01:23 Post subject: |
|
|
Man kan jo også spørre seg, siden Dyrhaug var et åpenbart valg og det blant de beste alternativene vi kunne få med forutsetningene, hvorfor hun ikke ble ansatt etter forrige "gode prosess". _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 22.10.2013 01:51 Post subject: |
|
|
Zorac:
Var det ikke slik at styret ville ha henne som kandidat sist gang også, men at hun da sa nei? |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 22.10.2013 01:59 Post subject: |
|
|
Mulig det. I så fall er vel innlegget mitt meningsløst. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 22.10.2013 05:18 Post subject: |
|
|
Attaboy wrote: | Blir det ansatt ny arrangementansvarlig, eller tar noen internt over jobben? |
Nå bør klubben kjenne sin besøkelsestid og få Per Jørgensen tilbake i en sentral rolle.
Ingen kan skape stemning som Per.
Ønsker for øvrig mora til Dyret all mulig lykke til i ny jobb. |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 22.10.2013 08:49 Post subject: |
|
|
Per Jørgensen????? Er du ikke helt pr. kasse eller???? Den jævla idioten skal ikke inn i RBK igjen, noensinne! Noen som husker Team Trafikk, ponnier etc? Ikke faen om dette har noe på en fotballkamp å gjøre, bare masse plastikk og annet vrøvl. Han har kjørt alt lukt til helvete uansett hvor han har vært. Spør noen i Byåsen om de vil ha ham tilbake? Spør hockey folket om de synes det er blitt så bra i hockeyklubben? Nei, takk til Per Jørgensen og Endre Storholt typer i RBK. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 22.10.2013 08:56 Post subject: |
|
|
 |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 22.10.2013 09:26 Post subject: |
|
|
Er dette kanskje et stunt der Tove lønnes langt lavere enn Stjernen gjorde, ingen ny arrangementansvarlig kommer inn, og Styret+Koteng+Tove jobber tett for å løse "daglig leder"-rollen og Tove jobber i tillegg tett med "resten" for å løse arrangementsansvarlig-jobben?
Da har man spart inn halvannen stilling? De har vel vært klare på at det må spares penger overalt... |
|
Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 22.10.2013 10:00 Post subject: |
|
|
Synes det vil være en underlig, men slett ikke utenkelig, løsning.
Mener det bør være avgjørende at ny daglig leder har mulighet og myndighet til å følge opp hele bredden innenfor det som inngår i ansvarsområdet. Ved å sette henne i en slik rolle starter hun vingeklippet og blir på an mange måter satt under administrasjon av styret.
En så stor klubb som RBK bør ha en rendyrket daglig leder, og skal det ikke være en egen arrangementsansvarlig bør dette i så fall deles med andre stillinger enn DL. |
|
Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 22.10.2013 13:08 Post subject: |
|
|
Hentesveis er i alle fall positiv:
Hentesveis i TT05-tråden wrote: | Veldig off topic, men jeg syns hun Moe Dyrhaug (med det lyse håret på bildet?) er utrolig sexy...  |
|
|
Back to top |
|
 |
|