| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
vingback Veteran
|
Posted: 05.05.2008 11:19 Post subject: |
|
|
Defensivt var det ikke helt tragisk, men det offensive spillet gjorde meg neste suicidal. Man maktet ikke systematisk å utnytte det offensive mellomrommet ved sette fart med ball. De to gangene det skjedde fikk de faktisk til en sjanse. Å være Storflor i en slik kamp er en utakknemlig jobb. Han fikk ballen alt for sent og eneste mulighet han fikk var å legge inn til Ivers som var bedre pakket inn enn en vanlig Olapakke. Midtbanen ble mye stillestående og Ciljan truer verken bakrom, mellomrom, kant eller noen verdens ting. Det var som forventet en helbom å plassere ham på vingen. Sapara var elendig, fikk ikke til noen ting. Tettey fikk et par løp, men bortsett fra den ene sjansen kom det lite ut av det.
Sabæk er et bra lag, de har en god trener som har satt sammen et lag av typer på en helt utrolig måte. Å snappe opp Annan fra Start var ikke mindre enn et kjempekupp, mannen eier jo mellomrommet forran eget forsvar. Jeg ønsker meg ham til jul.
Jeg vil ikke ha Bambi som trener lenger, jeg orker det faktisk ikke. Kidnapp en eller annen kompetent person og sett ham inn for et par kamper. Det trengs poeng, ellers blir det nedrykk. Dette spillet er et bevis på at en elendig trener kan gjøre en legering av gull/sølv/bronse til helt vanlig gråskifer. Spillerne er ikke uskyldige de heller, ikke tidligere trenere, udugelige sportsdirektører eller styreledere, men det er likevel noe feil når man melankolsk tenker tilbake på det fine spillet under Tørum. Det var ikke bra, men det var likevel en dimensjon over det som vises ute på gresset i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 05.05.2008 12:38 Post subject: |
|
|
Jeg overvar kampen på Nadderud, og på meg virket det som den defensive tryggheten (som vi vitterlig hadde) forsvant da Demidov gikk ut. Fram til da hadde han kledd av Alanzinho. _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 05.05.2008 12:52 Post subject: |
|
|
| zaphod81 wrote: | | Iversen 2 - Akselerasjon som en manet. |
Hehe. |
|
| Back to top |
|
 |
Golden Monkey Senior
|
Posted: 05.05.2008 13:51 Post subject: |
|
|
| Traoré får (delt) dårligst karakter på Adressas børs med en skinnende treer. Nå så jeg bare de siste 25 minuttene, men jeg hadde da ellers inntrykk av at Abdou gjorde jobben sin bak på venstrekanten? Hva i all verden gjorde han for å fortjene slakt? |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 05.05.2008 13:56 Post subject: |
|
|
Traorè var en del feilplassert i går. Både i forhold til gjennomspill og offside-felle. Han var ofte litt for høyt i banen eller trakk innover mot midten, slik at sida hans ble åpen. Skal dog legges til at han gjorde en brukbar jobb da han trakk inn i feltet.
Allikevel synes jeg Traorè var langt fra vår dårligste i går. Iversen var en skinnende ener i så måte, med sine 3-4 innvolveringer som var like konstruktive som USAs utenrikspolitikk. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 05.05.2008 14:57 Post subject: |
|
|
Traore gjorde ingen dårlig jobb defensivt, han til og med slo Tchoyi i mange hodedueller, men ble riktignok avblåst (feilaktig i mine øyne) på en del av dem. Rent offensivt derimot var det få lyspunkter _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 05.05.2008 17:24 Post subject: |
|
|
Det som svir mest er å se fotballkommentarene som kritiserer Stabæk fordi de ikke var bedre. Helt inntil i år har det å slå Rosenborg vært stort nok for alle andre tippeligalag. Nå har vi blitt en middelmådighet, en sparringpartner, som riktignok tar poeng nå og da, men ellers skal være en motstander som de beste lagene kjører over.
Fy faen så herlig det skal bli når unggutta våre har blitt modne og knuser motstanderne igjen. Da skal vi ikke stå der og trøkke hoveringa ned i gapet på motstanderfansen, da skal vi bare stilltiende konstatere at balansen er gjenopprettet. Vi er Norges eneste dokumenterte topplag, og det skal vi atter bevise. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 05.05.2008 18:13 Post subject: |
|
|
| bolgebah wrote: | .
Fy faen så herlig det skal bli når unggutta våre har blitt modne og knuser motstanderne igjen. . |
Jepp, men da må de han noen menn og lære av også. Nytter ikke å ha en haug av 20 åringer på et lag og vente på at de skal bli gode, de må spille sammen med noen etablerte spillere som setter lista. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 05.05.2008 19:14 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: |
Iversen var en skinnende ener i så måte, med sine 3-4 innvolveringer som var like konstruktive som USAs utenrikspolitikk. |
Genial kommentar!
Få land har så dårlig utenrikspolitikk som USA, noe vi har fått vist i media daglig omtrent.
Om TV2 nyhetene ikke har noen saker om RBK kan man jo bare trekke paraleller til USA sin utenrikspolitikk |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 05.05.2008 19:27 Post subject: |
|
|
| Er det tilskuerne på Lerkendal som er den amerikanske våpenindustrien? |
|
| Back to top |