|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best? |
| Larsen Kwarasey |
|
9% |
[ 8 ] |
| Svensson |
|
3% |
[ 3 ] |
| Lædre Bjørdal |
|
4% |
[ 4 ] |
| Reginiussen |
|
3% |
[ 3 ] |
| Gersbach |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jensen |
|
17% |
[ 15 ] |
| Konradsen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Midtsjø |
|
2% |
[ 2 ] |
| Helland |
|
28% |
[ 24 ] |
| Gytkjær |
|
23% |
[ 20 ] |
| Rashani |
|
1% |
[ 1 ] |
| Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Vilhjalmsson |
|
3% |
[ 3 ] |
| Bakenga |
|
1% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 84 |
|
| Author |
Message |
Henri Legende

|
Posted: 22.09.2016 14:14 Post subject: |
|
|
| Jeg ser for meg ei mørk stue hvor Mikkelsen og senador røyker og kakler. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 22.09.2016 14:52 Post subject: |
|
|
Hvordan i huleste kan dere synes at spillerne våre var gode i går? Det skal ikke gå an å la Tromsø vinne, eller være SÅ nærme seier mot oss. Vi ligger 29 poeng foran dette laget. I kamp etter kamp ser vi spillere som slår feilpasninger, mangler kreativitet, evner ikke å forsere ledd, utfordre 1v1. Det er mye som mangler.
Bjørdal så ut som en stuntmann i går. Flere spillere man blir oppgitt over. Midtsjø mister ballen altfor lett.
Ikke bare dårlige spillere, men også en dårlig trener. Vi spiller hele tiden på sidene der det er overbemannet med folk. Vi evner ikke å utnytte de få, småe rommene pga. mangel på kvalitet, struktur og taktikk.
ENESTE spilleren som ser ut som god spiller er Mike Jensen og Jonas Svensson. Resten er ikke gode. Vi vinner fordi vi er bedre trent, vi har bedre plan hva gjelder strategi. Ja, vi har kanskje litt bedre spillere og bredere stall enn konkurrentene, men det er ikke veldig stor forskjell på kvaliteten på spillere.
Så du Henning, du mener vi hadde full kontroll på Tromsø i går og spilte glimrende fotball? Håper du hadde husket å ta på deg briller/linser.
Et tips til deg; verste argumentet du kan komme med nå er at det alltid er vanskelig mot Tromsø borte.
Jeg ser forresten for meg at du ligger i senga di og drømmer. Tror ikke du vet hva forskjellen er mellom det som er realistisk og drømmer. Fasiten er vel at vi røk ut av CL og EL-kvalikk. Greit at du ikke har noe som helst med RBK å gjøre heller, en person uten ambisjoner. Du er tross alt fornøyd med måten RBK spiller på. |
|
| Back to top |
|
 |
RoSolum Proff
|
Posted: 22.09.2016 14:59 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Det skal ikke gå an å la Tromsø vinne, eller være SÅ nærme seier mot oss. Vi ligger 29 poeng foran dette laget. |
| Quote: | | Ja, vi har kanskje litt bedre spillere og bredere stall enn konkurrentene, men det er ikke veldig stor forskjell på kvaliteten på spillere. |
Nå må du bestemme deg her. _________________ Stopp negativismen rundt Rosenborg!
Fotball er følelser - slipp dem fri!
https://www.facebook.com/...ed_comment |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 22.09.2016 15:26 Post subject: |
|
|
| Mikkelsen wrote: | Hvordan i huleste kan dere synes at spillerne våre var gode i går? Det skal ikke gå an å la Tromsø vinne, eller være SÅ nærme seier mot oss. Vi ligger 29 poeng foran dette laget. I kamp etter kamp ser vi spillere som slår feilpasninger, mangler kreativitet, evner ikke å forsere ledd, utfordre 1v1. Det er mye som mangler.
Bjørdal så ut som en stuntmann i går. Flere spillere man blir oppgitt over. Midtsjø mister ballen altfor lett.
Ikke bare dårlige spillere, men også en dårlig trener. Vi spiller hele tiden på sidene der det er overbemannet med folk. Vi evner ikke å utnytte de få, småe rommene pga. mangel på kvalitet, struktur og taktikk.
ENESTE spilleren som ser ut som god spiller er Mike Jensen og Jonas Svensson. Resten er ikke gode. Vi vinner fordi vi er bedre trent, vi har bedre plan hva gjelder strategi. Ja, vi har kanskje litt bedre spillere og bredere stall enn konkurrentene, men det er ikke veldig stor forskjell på kvaliteten på spillere.
Så du Henning, du mener vi hadde full kontroll på Tromsø i går og spilte glimrende fotball? Håper du hadde husket å ta på deg briller/linser.
Et tips til deg; verste argumentet du kan komme med nå er at det alltid er vanskelig mot Tromsø borte.
Jeg ser forresten for meg at du ligger i senga di og drømmer. Tror ikke du vet hva forskjellen er mellom det som er realistisk og drømmer. Fasiten er vel at vi røk ut av CL og EL-kvalikk. Greit at du ikke har noe som helst med RBK å gjøre heller, en person uten ambisjoner. Du er tross alt fornøyd med måten RBK spiller på. |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Whoppa Veteran
|
Posted: 22.09.2016 15:31 Post subject: |
|
|
| Mikkelsen wrote: |
... du mener vi hadde full kontroll på Tromsø i går og spilte glimrende fotball? |
Er alltid dette som kommer tilbake når du blir kritisert for å være for negativ og pessimistisk. Tror ikke det er noen som har hevdet at vi spilte glimrende fotball igår. |
|
| Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 22.09.2016 16:58 Post subject: |
|
|
[quote="sidney"]Står på at Åråsen er verst. Blir i dårlig humør av å se statue av Tom Lund. Dårlige pølser, nitriste tribuner og ikke minst alle som skal markere reviret utenfor etter kamp.
Håper de rykker nedover og at vi kan glede oss over at Lille Strøm spiller andredivisjon neste gang vi kvaller til CL
VEL... Hvor kjedelig det ville bli hvis vi ikke hadde den årlige matchen på Åråsen.
Sammen matchen mot Vif, er dette en av de morsomste bortearenaene å besøke sammen RBK, og kjernen på tur. Smekkfull bortetribune, og flere trøndere enn hjemmesupportere.
Åråsen er heller ikke på langt nær den dårligste stadion i tippeligaen.
Den som har vært med til Sarpsborg, eller Nadderud kan virkelig bekrefte hva bedritne stadionfasiliteter er.. Det samme gjelder for så vidt i Tromsø også.
Jeg hater fugla, la det være klart... men jeg ønsker å ha de med i tippeligaen. Gjerne slitende rundt på nedre halvdel av tabellen. Tippeligaen ville blitt en attraksjon fattigere, og bortesesongen for oss som reiser med klubben på.bortekamper, ville fått en kjedeligere opplevelse uten kampen på.Åråsen. _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka.
Last edited by JB on 22.09.2016 18:09; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 22.09.2016 17:18 Post subject: |
|
|
Må bare dra litt på smilebåndet når jeg ser at PAH har blitt stemt fram her inne, som kampens beste rbkspiller.
Med tanke på at det er stort sett de samme folka som dag ut og dag inn, sitter og jamrer seg og fordømmer PAH med store ord. Det har ikke vært måte hvor høyt enkelte skriker hvor jævla dårlig han alltid spiller, og at han ikke holder høyt nok nivå. At han alltid er skada, osv.
Snakk om å møte seg selv i døra.
Men sånn er det vel når janteloven får lov å dominere livene hos enkelte. _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 22.09.2016 18:43 Post subject: |
|
|
| RoSolum wrote: | | Quote: | | Det skal ikke gå an å la Tromsø vinne, eller være SÅ nærme seier mot oss. Vi ligger 29 poeng foran dette laget. |
| Quote: | | Ja, vi har kanskje litt bedre spillere og bredere stall enn konkurrentene, men det er ikke veldig stor forskjell på kvaliteten på spillere. |
Nå må du bestemme deg her. |
Jeg bestemmer meg for å gå for dette:
Vi har stor stall som har hjulpet oss med å kjempe om seriegull og kanskje også cupgull. Hadde Tromsø ikke hatt karantene, skadde spillere osv, men spilt som mot oss i går ville de utfordret oss til å ta gullet.
Vi burde satse på å spisse mer på laget enn å ha spillere med stallfyll. Det er greit med 1-2 spillere som er benkspillere, men vi har 5-6 stk av disse. Det er tross alt 11vs11. Vi skal være heldige med at andre klubber ikke har vært på sitt beste. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |