| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best? |
| Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Svensson |
|
1% |
[ 3 ] |
| Lædre Bjørdal |
|
0% |
[ 0 ] |
| Eyjolfsson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Skjelvik |
|
0% |
[ 1 ] |
| Jensen |
|
0% |
[ 1 ] |
| Selnæs |
|
93% |
[ 218 ] |
| Midtsjø |
|
1% |
[ 3 ] |
| Helland |
|
0% |
[ 2 ] |
| Vilhjalmsson |
|
0% |
[ 0 ] |
| De Lanlay |
|
1% |
[ 4 ] |
|
| Total Votes : 232 |
|
| Author |
Message |
moomoo Veteran

|
Posted: 13.09.2015 22:32 Post subject: |
|
|
da er vi oppe i 10 stk som faktisk har andre enn Il Barista som BB, Skjelvik til og med :p _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 13.09.2015 22:34 Post subject: |
|
|
| BjarneS wrote: | | Brødsmula wrote: | | Oppmannen wrote: | | Perry H. gjest i Fotballkveld-studioet. |
Sympatisk fyr, på tide å kutte ut mobbingen av ham her inne. Gjorde en svak jobb, fikk sparken. Lykke til videre. End of story. |
Tiltredes. Nok nå. |
Perry er sympatisk. Snakket i studio bl.a. om Helland og Søderlund, som ikke fikk veldig stor tillit av ham, men som under KI har blomstret. Mente at KI hadde sett noe i dem som han ikke så.
 _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 13.09.2015 22:34 Post subject: |
|
|
Tenkte umiddelbart at her må Selnæs vinne med over 90% av stemmene, og det ser ut til å bli fasit også. Steike ta som han dominerte i dag - uvurdelig.
Dew: skal innrømme at jeg for en god stund tilbake lo av dine spådommer om Selnæs - sånn sett har jeg ligget flatt i hele år!  |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 13.09.2015 22:36 Post subject: |
|
|
| Selnæs. For en spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 13.09.2015 22:41 Post subject: |
|
|
| Hesten fortjener all tyn han kan få. Og hva annet skal han si enn det som refereres over. Han må jo innrømme feil, noe annet er jo latterlig. |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 13.09.2015 22:43 Post subject: |
|
|
| EGA wrote: | | Hesten fortjener all tyn han kan få. Og hva annet skal han si enn det som refereres over. Han må jo innrømme feil, noe annet er jo latterlig. |
Vi er ferdige med ham. Jeg liker heller å fantasere om at hvert mål og nydelige kombinasjon RBK produserer, er som en kjeftskur og pekefinger i trynet på Perry. Utover det trenger ingen lenger håne han for det som skjedde den gangen. Det som skjer på Lerkendal om dagen er hån nok mot alt som ble gjort i foregående år.
Last edited by SeG on 13.09.2015 22:45; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
ajax1 Senior
|
Posted: 13.09.2015 22:44 Post subject: |
|
|
Møtte på ei dame på Øya som spurte hvordan kampen gikk...
Vi vant på overtid svarte jeg.
"Æ skjønt det da æ hørt brølet (helt nede på øya..)  |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 13.09.2015 22:46 Post subject: |
|
|
Det er jo et RBK-forum dette, og jeg bare påpekte at han var gjest på tv uten at jeg kan se hvordan DET er mobbing på noen måte? Brukte t.o.m Perry-navnet? _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 13.09.2015 22:46 Post subject: |
|
|
| Perry er sympatisk? Han var gjennomført arrogant og sykelig opptatt av å poengtere at han visste alt best. F.eks med å stemple kritiske supportere som uvitende, og dro paraleller til at han ikke kommenterte det kirurgene driver med. I tillegg viste han en total mangel på fotballforståelse ved å hevde at Eggensk fotball var utdatert, og lot spillere som Selnæs og Helland råtne på benken. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 13.09.2015 22:52 Post subject: |
|
|
| Oppmannen wrote: | | Det er jo et RBK-forum dette, og jeg bare påpekte at han var gjest på tv uten at jeg kan se hvordan DET er mobbing på noen måte? Brukte t.o.m Perry-navnet? |
Tror ikke noen mente at ditt innlegg var mobbing. Han mobbes imidlertid litt i overkant her inne, mener jeg.
Historie... _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 13.09.2015 22:57 Post subject: |
|
|
Formlag og seriemester får man bli
SÃ¥ tar visst skallens hukommelse fri
Den som nevner at Hesten
Inntok stolen til gjesten
Er en mobber av han som vil ri _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 13.09.2015 22:58 Post subject: |
|
|
Nordigarden, 2015 _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Svovel Proff
|
Posted: 13.09.2015 23:05 Post subject: |
|
|
Steike så deilig å se den gå inn på slutten der!
Tilby Selnæs feit lønn, 40-50 jomfruer, og livstidskontrakt asap!
Og ja, helt greit å drite i PJH herifra og ut. Det at han ikke er en god nok trener for norges beste lag holder jeg faktisk ikke imot ham, men de brødhuene som ansatte ham. Og de sitter der faktisk enda og gjemmer seg bak Brutterns prestasjoner. |
|
| Back to top |
|
 |
Blikkontakt_m_Helland Junior
|
Posted: 13.09.2015 23:16 Post subject: |
|
|
Helt ok oppsummering av tingenes tilstand, og fin lesing før lyset slukkes ikveld.
http://www.nrk.no/sport/f...1.12550300
PS. Kvelden ble jo ikke dårligere når Vålerengen fikk fire i sekken av Viking. ROFL |
|
| Back to top |
|
 |
Brooklynlol Proff
|
Posted: 13.09.2015 23:17 Post subject: |
|
|
| Noen som har video av feiringa ute på banen etter matchen? |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 13.09.2015 23:31 Post subject: |
|
|
bra lesning dette  |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 13.09.2015 23:46 Post subject: |
|
|
Mye bra i andre. Merkelig at KÃ¥re gir Helland klippekort.
6 - Hansen
7 - Svensson
5 - Eyjolfson
6 - Lædre
5 - Skjelvik
5 - Jensen
4 - Midtsjø - Mye rot
8 - Selnæs BB
3 - Helland - Uff
3 - Vilhjalmson - Uff
6 - Yanni
6 - Mikkelsen
6 - Konradsen |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 14.09.2015 00:41 Post subject: |
|
|
Hansen - 6 Trygg, ok utspill.
Svensson - 7 Stengte siden sin totalt og stod bak det meste vi hadde av offensive bidrag i andre. Vår klart beste i førsteomgang.
Eyjolfson - 6 Stengte sentralt, blir farligere og farligere på dødball.
Lædre Bjørdahl - 6 Se Eyjolfsson.
Skjelvik - 5 Trygg bakover, men var alt for passiv offensivt.
Jensen - 6 Vant mange baller, men det ble veldig mye nesten offensivt. Løper og sliter. Eier midtbanen i andre med sine makkere.
Midtsjø - 5 Svak i første, hevet seg voldsomt i andre. Noe mer anonym enn sine to midtbanekolleger.
Selnæs - 8+ Soleklar banens beste. Mye mer anonym i første, men i andre er han totalt dominerende og er virkelig overalt - både offensivt og defensivt.
Helland - 3 Helt elendig i første, hever seg en del i andre. Får assist når han endelig slår en god corner helt på tampen. Jeg stusser over at han ikke ble byttet ut mot Mikkelsen, men jeg antar hans dødballsfot er hva som gjør at han blir - og Kåre hadde rett - den ble avgjørende.
Vilhjalmsson - 3 Jobber helt greit, men taper mange dueller. Burde stått med mål i dag, er skuffende lite kontant på flere halvsjanser. Hadde han hoppet og 'gutset' i duellen på bakre mot Stabæks back ville det vært mål. Alt for passiv foran mål. Må lære av Søders stå-på-vilje og knallharde satsing på alle baller.
YEdL - 6 Litt uvenn med ballen i første, men gjør mye rett. Kommer til flere sjanser og er bevegelig. Med en mer påskrudd Helland og Vilhjamson i dag så ville han lett stått med assist, og med en dårligere keeper i motstanderburet ville han også stått med mål.
Mikkelsen og Konradsen føler jeg fikk for lite tid, men synes begge hadde gode innhopp, spesielt sistnevnte åpenbart pga målet på overtid.
Last edited by LarsG on 14.09.2015 00:43; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 14.09.2015 00:42 Post subject: |
|
|
Ganske enig med eksil sin børs, men ville satt 4 på Skjelvik. Han var virkelig ikke venn med ballen idag.
Helland har et skyhøyt maksnivå og alt det der, men slik han spiller nå kan han ikke få starte kamp på kamp. Det har gått sakte med Helland de siste månedene, men man har godtatt det fordi han har hatt noen voldsomt viktige øyeblikk innimellom all snublinga. Det ser man sjeldnere nå.
Vil se Mikkelsen til høyre og de Lanlay til venstre i neste kamp. Det går hurtigere med Mikkelsen, både i lengderetning og i kombinasjonsspill. Helland trenger å få en liten "faen" i seg for å prestere igjen tror jeg. Kan komme inn fra benken i Frankrike. |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 14.09.2015 01:16 Post subject: |
|
|
| Jeg vil gjerne se jubelscenene fra Lerkendal - si fra om noen har dem liggende! |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 14.09.2015 08:03 Post subject: |
|
|
Jøss, dette var jo faktisk en bra analyse av kampen.  |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 14.09.2015 08:21 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: |
Jøss, dette var jo faktisk en bra analyse av kampen.  |
Pff, du skjønner ingenting av hva som egentlig skjedde på Lerkendal før du har lest Morten Pedersen ("Bob Bradley er årets trener etter 4 serierunder uansett hva som skjer resten av sesongen"/"Stabæk var bare en dommertabbe unna å KNUSE Rosenborg i Bærum og lede ligaen suverent") i DB i dag. Venter spent på at de skal publisere hans analyse nå! |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 14.09.2015 09:01 Post subject: |
|
|
Som Dew sier, Mikkelsen på høyre side ville gitt oss langt større slagkraft enn med Helland anno september2015.
Før Mikkelsen i starten av sesongen ble tvunget til venstre side av Helland briljerte han på høyre kant. Han har blitt god på venstre også men føler meg trygg på at vi ville spilt bedre offensivt med den løsningen i går. |
|
| Back to top |
|
 |
varg88 Proff
Joined: 31 Aug 2012 Posts: 476 Location: Haldane, New Zealand
|
Posted: 14.09.2015 09:32 Post subject: |
|
|
Hansen 5
Svensson 7
Bjørdal 6
Holmar 6
Skjelvik 5
Selnæs 8 BB
Jensen 6
Midtsjø 5
Helland 5
Vilhjalmsson 5
Dølland 5
Mikkelsen 5
Konradsen 6 |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 14.09.2015 09:47 Post subject: |
|
|
Offensivt var det en merkelig førsteomgang, der et lag med tydelig mer saft i beina fikk ganske mye spillerom av et tamt Stabæk-lag, men rotet bort alt på underlige misforståelser og elendige pasninger. Det som kjennetegner årets seriemester er dog evnen til å faktisk skru opp både tempo og presisjon akkurat når litt småslitne motstandere begynner å tro at de skal få betalt for jobbinga, og i andre omgang lager vi rommene, det skapes et knippe målsjanser - og det burde vært flere.
Det defensive er det som virkelig fortjener skryt etter denne kampen, hvor det aller viktigste tross alt var å unngå et tap. Stabæk skaper vel ikke en eneste reell målsjanse (det tverrliggertreffet får Ole stå for) i en kamp de måtte vinne. Det er intet mindre enn forbløffende, og meget bra spesielt kollektivt.
Børs:
Hansen 6 - Vanskelig å gi høyere med så lite å gjøre, men er prikkfri defensivt og meget god i igangsettinger.
Svensson 7 - Hadde El Ghanassy i lomma som sist, og fikk plass til både Kassi og Keita der også. Prioriterte defensiven og var ikke så involvert som vanlig offensivt.
Bjørdal 6 - Solid og trygg i duellspillet, og rolig med ball. Farlig på dødball.
Holmar 7 - Utrolig at det ikke blir mål. Ellers som Bjørdal, men et ekstra pluss for å styre en eksemplarisk offsidelinje.
Skjelvik 6 - Uvenn med ball, men god både individuelt og kollektivt defensivt; Asante måtte finne seg andre steder å løpe, og backen ga opp.
Jensen 7 - Trakk som vanlig i trådene mot etablert, og veksler fint mellom å søke ball i beina og på gjennombrudd. Sjanseskaper både for seg selv og andre. Aggressiv, og fint blikk.
Selnæs BB 8 - Dominerte stort, meget bra i pasningsspillet både nært og fjernt, og også meget bra defensivt. Hadde han lyktes i å bruke hele aksen og true målet selv hadde kampen vært perfekt. Doblet nok prisen hvis interessenter fant veien til seriefinalen.
Midtsjø 6 - Har tydelig hatt godt av en pause, og virket skarpere og mer fokusert enn på lenge. Sliter fortsatt med avleveringene, spesielt mot back og ving, og dermed blir sluttproduktet litt meh.
Helland 5 - Hvis han er frisk nok til å spurte nå, så er det mere enn skader som hemmer ham. Virker konstant på etterskudd, både fysisk og mentalt, og lykkes jo ikke med noe. Nesten. Når han treffer blir det sjanser, og han spiller seg opp en og en halv karakter med den siste, perfekte, corneren.
Vilhjalmsson 4 - Uventet blek som oppspillspunkt mot ikke alt for svære stoppere, selv om det kom seg litt etter hvert. Kommer til noen halvsjanser, men ikke skarp nok til å gjøre de farlige. Lider litt av vinger som ikke leverer innlegg.
De Lanlay 6 - Frisk og direkte i stilen, og kunne fort stått med både scoring og assist. Samtidig ser vi når Mikkelsen kommer inn litt forskjellen i utnytting av rom. Løper seg helt tom på disiplinert defensiv jobbing.
Mikkelsen - Finner de ledige rommene, og bare noen dårlige touch hindrer gigantiske sjanser.
Konradsen - Involverer seg mye i lengderetning, og tør å utfordre med ball. Viser noe av den ekstra tyngden han gir oss med en utmerket cornerscoring som ødela stemmebåndene på halve Trøndelag.
Kåre med håret 7 - Bytter i verdensklasse, når de to han setter inn begge er sentrale i det siste trøkket mot mål som endelig gir uttelling. Treffer bra med kampplan.
Dommer Ed 6 - Sjelden jeg har irritert meg så lite over ham som dommer. Styrer unna de store markeringene, selv om det var irriterende å se Midtsjø få det gule (som han helt klart skulle hatt tidligere). Får pluss for å ikke gidde å blåse en haug med dødballer når bortelaget filmer på 35-40 meter, som eneste dommer i år. |
|
| Back to top |
|
 |
|