| View previous topic :: View next topic |
| Banens beste? |
| Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Skjelvik |
|
5% |
[ 9 ] |
| Öræfajökull |
|
3% |
[ 5 ] |
| Bjørdal |
|
0% |
[ 1 ] |
| Svensson |
|
46% |
[ 72 ] |
| Midtsjø |
|
0% |
[ 1 ] |
| El Barista |
|
25% |
[ 39 ] |
| Jensen |
|
12% |
[ 20 ] |
| Helland |
|
0% |
[ 1 ] |
| Søderlund |
|
3% |
[ 6 ] |
| Mikkelsen |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 154 |
|
| Author |
Message |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 07.08.2015 10:29 Post subject: |
|
|
| Flaav wrote: | | Sitter kliss inntil debrecenfansen her. HÃ¥per de ikke blir for mange |
gikk det bra? _________________ :/ |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 07.08.2015 10:34 Post subject: |
|
|
@ Attaboy
Ta deg sammen. Du vet da like godt som alle at forvarsspillet ikke holder mål. Det må opp på et høyere nivå. En feil holder ikke mot bedre lag, da blir man straffet. Hvis du er uenig får du heller komme med argumenter i mot istedenfor å sutre som et barn på at jeg er negativ. Vi så det også mot Sarpsborg og Sandefjord at det er mye unødvendige mål mot disse dårlige lagene.
Som sagt, det er mye å ta med seg videre, men hvis du tror det forsvarsspillet holder mot Bilbao eller tilsvarende så blir du hvertfall skuffet. Bjørn Hansen bør leies inn en periode nå! Og vi bør skaffe en ny GK ! Det er da ingen som er skuffet etter kampen i går, men må må kunne se store svakheter tross en bra seier. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 07.08.2015 10:41 Post subject: |
|
|
| Indreløper wrote: | Jeg for min del synes forsvaret er en av de områdene vi har kommet oss mest på det siste året. Var synd med Tore som ble skadd og Stefan som dro, men med Svensson og örn, og etterhvert Bjørdal og nå også Skjelvik, er det ingen grunn til å klage? Dette er forsvarere som holder høy nasjonal klasse. Svensson burde vært på landslaget, Bjørdal har vært og kommer til å komme med igjen, Tore er høyaktuell og skal du ikke se om en stund når Skjelvik får blitt litt varmere i trøya så banker også han på den døra
Edit: Om Tore hadde vært skadefri, selvfølgelig. |
Jeg er enig med deg i at forsvarsspillet har blitt mye bedre. Og at det er egentlig imponerende ettersom Tore er ute. Men vi ser godt på nåværende tidspunkt at forsvarsspillet bør prioriteres noen treninger så man slipper disse unødvendige målene mot som ikke skal skje. Det gjelder gjennomspill med langballer gjennom midtstopperne, det blir veldig ofte farlig. Dårlig press fra vingene er en annen ting, og hjerneblødningspasninger som skaper farlige situasjoner. Dette bør enkelt lukes vekk. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 07.08.2015 10:59 Post subject: |
|
|
Holmar er i ferd med å etablere seg som en skikkelig god stopper. Synes han var veldig variabel i fjor, men utover i sesongen i år har han blitt skikkelig sjef. Tar ikke dritt fra noen, og er stopper i ordets rette forstand. Eyolfsson og Resiniussen en ny (og sannsynligvis ikke like sinnssyk) Hoftun/Bragstad-duo i 2016? _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Whoppa Veteran
|
Posted: 07.08.2015 11:07 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | | man må kunne se store svakheter tross en bra seier. | Ditt livsmotto? |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 07.08.2015 11:14 Post subject: |
|
|
| Syns Holmar var langt bedre på høsten i fjor enn han var i sesongåpningen i år. Men med partnerbytte, økt konkurranse eller fraværet av Strandberg så har han virkelig hevet seg den siste tiden. |
|
| Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
Posted: 07.08.2015 11:16 Post subject: |
|
|
| Artig å se at det er såpass spredning på pollen, for jeg sleit selv med å bestemme meg for hvem som var best. Endte opp på Selnæs, men har ombestemt meg i dag, og ville stemt på Svensson. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 07.08.2015 11:23 Post subject: |
|
|
| Svensson hårfint foran Selnæs, er min dom. |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 07.08.2015 14:19 Post subject: |
|
|
Jeg synes Eyafjallajökull får alt for lite pes for den horrible tabben der han dukker under ballen og gir Debrecen reduseringen til 2-1. Det er ikke glimrende av keeper heller, men man kan da ikke påstå at det er en keepertabbe da spissen får vende opp og skyte fritt fra 6 meter.
Edit: Det største problemet mitt med Hansen er at nesten alle skudd som treffer innenfor stengene går inn. Det er langtfra alt som kan kalles tabber, men jeg har en forventning om at vår førstelagskeeper skal stoppe de enkle skuddene og ta noen ekstra. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 07.08.2015 15:55 Post subject: |
|
|
Hansen: 4
Svensson: 7
Bjørdal: 5
Holmar: 5
Skjelvik: 5
Jensen: 7
Selnæs: 6
Midtsjø: 5
Helland: 6
Søderlund: 6
Mikkelsen: 4
Jensen BB for min del, med Svensson hakk i hæl. |
|
| Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 07.08.2015 16:44 Post subject: |
|
|
Hansen 5
Svensson 7 BB- Norges Cafu.
Eyolf 5
Bjørdal 5
Skjelvik 6
Jensen 6
Selnæs 7
Midtsjø 5
Helland 6
Søderlund 6
Mikkelsen 4 _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
| Back to top |
|
 |
zdanek Senior
|
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 08.08.2015 02:07 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | @ Attaboy
Ta deg sammen. Du vet da like godt som alle at forvarsspillet ikke holder mål. Det må opp på et høyere nivå. En feil holder ikke mot bedre lag, da blir man straffet. Hvis du er uenig får du heller komme med argumenter i mot istedenfor å sutre som et barn på at jeg er negativ. Vi så det også mot Sarpsborg og Sandefjord at det er mye unødvendige mål mot disse dårlige lagene. |
Mulig jeg misstolket innlegget ditt en smule, senador, men du gjør deg liksom ikke enkel å forstå. For du må være enig i at det meste du skriver er negativt eller at du retter pekefingeren på noe laget/spillere til enhver tid gjør galt (evnt kommer til å gjøre hvis ikke ditten og datten skjer) og sjeldent aldri kommer med innlegg hvor du faktisk synes at laget har gjort det bra. Føler liksom aldri at du klarer å glede deg over noe. Må være fælt å ha det sånn. Alltid på vakt for den minste ting og da som regel ligger fokuset på det som er negativt og ikke hva de faktisk har oppnådd på kort tid. Føler også at du legger lista høyere og høyere for hver kamp de spiller/avanserer i cupene de spiller i. For hver seier er det mer skulle bare mangle og ikke for en deilig seier. Vet ikke jeg men, jeg klarer i hvert fall å glede meg over det som skjer etter svært mange magre år i villrede.
Hva gjelder forsvarsspillet har du jo rett i det du skriver, det må konses mere i playoffen, men det kan jo hende at vi slipper inn idiotmål i all uoverskuelig fremtid. Det viktigste er da at vi scorer flere enn motstanderen. Heller det enn at vi spiller kjip Perry-anti-fotball for å safe inn et hederlig resultat. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1569 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 08.08.2015 02:14 Post subject: |
|
|
| shadwell wrote: | | Flaav wrote: | | Sitter kliss inntil debrecenfansen her. HÃ¥per de ikke blir for mange |
gikk det bra? |
Ble kun én Debrecensupporter. Bortsett fra at han røyket gikk det veldig fint  |
|
| Back to top |
|
 |
|