| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best? |
| Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Svensson |
|
28% |
[ 30 ] |
| Eyjolfsson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jensen |
|
2% |
[ 3 ] |
| Selnæs |
|
12% |
[ 13 ] |
| Midtsjø |
|
51% |
[ 54 ] |
| Helland |
|
4% |
[ 5 ] |
| Søderlund |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mikkelsen |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 105 |
|
| Author |
Message |
BBQsaus Rutinert

|
Posted: 21.06.2015 22:38 Post subject: |
|
|
| Kan ikke forstå at folk mener Dorsin fortjener 5 ? Ville heller sagt en svak 4 |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 21.06.2015 22:41 Post subject: |
|
|
Dorsin-børsen starter og slutter på 5.
Aldri elendig. Aldri briljant. |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 21.06.2015 22:45 Post subject: |
|
|
Hansen 5
Dorsin 4
Skjelvik 5
Eyolfsson 5
Svensson 7
Jensen 6
Selnæs 4
Midtsjø 8 BB
Mikkelsen 6
Søderlund 4
Helland 6 _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
DonQuiote Rutinert
|
Posted: 21.06.2015 23:01 Post subject: |
|
|
Alt i alt en OK bortekamp uten å imponere veldig. Starten var forferdelig rotete, men vi viser offensive kvaliteter etterhvert. Lever likevel farlig bakover flere ganger. Nok sjanser til å vinne mer.
Hansen 5 - Lenge siden vi holdt nullen i bortekamp. Et svakt utspill, men flere bra.
Dorsin 4 - Uvanlig lite involvert framover noe som delvis skyldes at Midtsjø ofte orienterer seg mot midten og høyre. En kamp litt under pari fra Micke.
Skjelvik 4 - Er ikke midtstopper i sjela og litt veik. Mangler evnen til å slå langt og presist. Greit å ha fart og Eyolf ved siden av.
Eyolfson 5 - Rydder unna det meste. Burde hatt skryt og ikke gult for å stoppe sarpingenes første forsøk.
Svensson 7 - Meget bra. Stort sett umulig å komme forbi på sida si. Mest synlig defensivt, men kunne blitt husket for supermål på slutten.
Midtsjø 7 - Herlig å se teknikken hans i flere situasjoner. Særlig forarbeidet til 1-0. Trekker likevel litt ned for å bli litt trang og ikke benytte Mikkelsen og Dorsin i noen tilfeller
Sælnes 7 BB - Viser etterhvert sin fantastiske pasningsstyrke og defensive kløkt. Må bare lære å styre kjeften litt når dommeren demonstrerer sin mangel på fotballforståelse.
Jensen 6 - Egentlig litt usynlig i dag, men stort pluss for lekkert mål. Burde prestert bedre på det første forsøket.
Mikkelsen 5 - Har noen gode involveringer og viser stor ro i feltet når han nesten setter 1-0. Litt mer usynlig utover.
Søderlund 4- Jobber egentlig bra, men lite resultat. Bommer igjen på kanonsjanse. Veldig viktig defensivt på cornere.
Helland 6 - Målet er suverent, men for ofte skal han gjøre det alene. Bra kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 21.06.2015 23:05 Post subject: |
|
|
Selvfølgelig enig i at Edvartsen ikke alltid gjør alt riktig (mildt sagt) men når du fyller 21 år og har spilt fotball siden du var en colaboks høy er det snart på tide å lære seg at dommeren dømmer og akseptere det.
Idiotisk med disse kortene hele tiden. Han får jo stort sett utelukkende kort pga. munnbruk, og nesten aldri for forseelser i spillet. Fryktelig uvane! |
|
| Back to top |
|
 |
selleck Senior
|
Posted: 21.06.2015 23:11 Post subject: |
|
|
| Skjønner reaksjonen til Selnæs som fører til gult kort. Edvardsen stod notorisk plassert slik at han blokkerte pasningsalternativene/ballbanen fremover fra Selnæs, og ødela veldig for å skape gode muligheter. At det rant over når han stod midt i veien og brøt ballbanen på fremspillet mot Mikkelsen, mener jeg Edvardsen SKAL håndtere annerledes. Der bør han heller ta en prat med Selnæs, og utvise et gram forståelse. Idag viste vel Edvardsen at han ikke bare dømmer dårlig, men dokumenterer at han rett og slett mangler vurderingsevne! Begge lag var vel oppgitte til slutt så det ut som... |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 21.06.2015 23:16 Post subject: |
|
|
| Absolutt alle skjønner hvorfor Selnæs blir forbanna, det er ikke poenget. Poenget er at du blir rødglødende forbanna inni deg og holder kjeft! Det er rett og slett dårlig gjort mot klubben og lagkameratene at han fortsetter å få gule kort for kjefting, det er så utrolig unødvendig. Omtrent like dust og enkelt å unngå som å dra av deg drakta under feiring. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 21.06.2015 23:20 Post subject: |
|
|
| Jeg klandrer ikke Selnæs her. Vet med meg selv at jeg hadde fått akkurat det samme gule kortet. Lett å sette seg inn i hans situasjon. Det betyr ekstremt mye for gutta å vinne, når da noe oppfattes som urettferdig så reageres det. Sånn er det bare. Dårlig timing at det var Edvartsen som dømte i dag, han er den mest maktsyke, arrogante og oppmerksomhetssyke dommeren vi har, fryktet kortene(og eventuelle tvilsomme straffer) med en gang jeg så han var satt opp. |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 21.06.2015 23:25 Post subject: |
|
|
Nei sånn er det faktisk ikke. Motgang og urettferdighet er en del av livet til oss alle. Det er ikke vanskelig å holde kjeften din og heller reagere i pausen/etter kamp.
Det blir fremstått som nær umulig å ikke kjefte og slenge dritt frem til man får kort, det er bra merkelig i mitt hode. Selnæs har fått 4 kort i år, 3 av dem for kjefting på dommer. Det er forbanna håpløst. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 21.06.2015 23:26 Post subject: |
|
|
| Men det betyr mye å vinne HVER kamp, og vi har bare èn sentral midtbanespiller. Grenser til ukollegialt... Kjefter du på dommeren eller river av deg trøya er det gult kort. Hveeer eneste gang. Hvor vanskelig kan det være å legge inn en sperre og telle til tre? |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 21.06.2015 23:27 Post subject: |
|
|
Man kan få gult kort i pausen og etter kamp også.
Ingen av oss vet hva Selnæs sa, og såfremt det ikke var noe over streken, så skjønner jeg meget godt at han reagerte der. Edvartsen var åpenbart ustabil og heiv opp gule kort i øst og vest akkurat da. Dårlig timing. |
|
| Back to top |
|
 |
TheKid Proff

|
Posted: 21.06.2015 23:27 Post subject: |
|
|
"Vi skal drite ganske bra på draget for å tape seriegullet nå"
PÃ¥l Andre Helland.
Er vi der at vi kan begynne å si sånn her? Litt tidlig |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 21.06.2015 23:28 Post subject: |
|
|
Jeg mente selvsagt å avreagere i garderoben, ikke til dommeren i pausen/etter kamp.  |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 21.06.2015 23:29 Post subject: |
|
|
| Jeg beundrer fornuften og rasjonaliteten deres hvis dere hadde holdt dere kalde i en sånn situasjon. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 21.06.2015 23:30 Post subject: |
|
|
| TheKid wrote: | "Vi skal drite ganske bra på draget for å tape seriegullet nå"
PÃ¥l Andre Helland.
Er vi der at vi kan begynne å si sånn her? Litt tidlig |
Kan godt vente til etter lørdag, men vi ligger vel omtrent på skjema til en rekordtidlig "we won the league in Molde by" 20. september  |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 21.06.2015 23:36 Post subject: |
|
|
| hello wrote: | | Jeg beundrer fornuften og rasjonaliteten deres hvis dere hadde holdt dere kalde i en sånn situasjon. |
Det er egentlig ikke særlig vanskelig, man er bare nødt til å være litt mer voksen enn 16år i hodet når det smeller. Selvsagt har man lyst å kjefte og smelle, hyle ut stygge ord og be dommeren dra til helvete.
Men når man er en kortsanker for munnbruk og har fått streng beskjed av treneren om å ta seg sammen så er det forbanna dust å ikke ta seg sammen.
Det er ikke sånn at dette er noe de fleste spillere sliter med, de aller fleste klarer å holde seg på matta. Det er liksom ikke så vanskelig egentlig, det er bare å lav ære å spy ut eder og galle når man føler seg litt urettferdig behandla  |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 21.06.2015 23:44 Post subject: |
|
|
Jeg opplever det som at han har tatt seg sammen. Kåre kommer jo ut til forsvar for Ole selv etter kampen i dag, og mener han blir forskjellsbehandlet. Ikke mange andre på banen i dag som hadde fått kort for det samme utbruddet.
Og du har rett, de fleste sliter ikke med dette, men jeg kan love deg at de aller fleste kjefter mye på dommeren. Om det er mer eller mindre enn Ole kan jeg ikke si noe om, men du skal lete lenge etter noen som knapt sier noe. Kanskje Mikkelsen er sånn hvis jeg skulle tippet. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 21.06.2015 23:57 Post subject: |
|
|
Kunne vært gøy å se et lag med Selnæs på midtbanen, Riseth og Strandberg som stoppere og Prica på topp flankert av Nicki Bille og Karadas. Jarstein vokter buret såklart.
Kan ha Kalle Løken på den ene backen for å balansere. |
|
| Back to top |
|
 |
1960 Rutinert
|
Posted: 22.06.2015 00:36 Post subject: |
|
|
Børs:
Hansen 6 Alltid konstruktiv
Dorsin 5 En av hans bedre kamper i det siste.
Skjelvik 5 får håpe han duger til helga og...
Eyolfsson 5 Pussig start.
Svensson 8 BB Jonas har vært drivende god en god stund nå.
Jensen 7 målfarlig.
Selnæs 7 Meget pasningssikker og god defensivt.
Midtsjø 7 Er skikkelig god med ballen. 2 assists.
Mikkelsen 4 Svak i nesten alle situasjoner
Søderlund 4 Lukter ikke mål lenger av Søder
Helland 6 Jeg syner han må være såpass ego. Målgarantist. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 22.06.2015 00:40 Post subject: |
|
|
Alle så jo at det var nulltoleranse da Selnæs fikk kortet av Edvartsen. Han hev opp kortet med det samme Selnæs åpnet kjeften. Fullstendig tilt av Edvartsen i det øyeblikket. Faen heller, han fortjente ikke det kortet der, med mindre han sa at dommeren var homo eller noe sånt! _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 22.06.2015 00:49 Post subject: |
|
|
For ikke å snakke om hjerneblødningen til Edvartsen som førte til gult kort til Holmar. Hva faen, liksom!? Dommerhetstråden til digre bør utvides i en eller annen forstand ... _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 22.06.2015 00:55 Post subject: |
|
|
Tilbake fra Sarpsborg. Deilig med tre poeng i bagasjen, men markeringsbehovet til Edvardsen kan koste oss dyrt mot molle. Betydelig skår i gleden der.
Uansett digg med seier i potensiell snubletråd, og etter bra selskap i bilen ble det hele kronet med en Big Tex Cheese på siste etappe. 8/10 would Sarpsborg again. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 22.06.2015 01:07 Post subject: |
|
|
Hehe, tror jeg så deg på tv jublende som bare faen, OP!  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 22.06.2015 01:30 Post subject: |
|
|
Stemmer nok det, fikk mms med bildebevis.
Ikke mye stemme igjen nå, får skru av telefonen på jobb i morgen og sove litt på serverrommet. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
|