| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var BB mot Haugesund? |
| André |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jonas |
|
3% |
[ 5 ] |
| Ken Remi |
|
1% |
[ 2 ] |
| Eyolf |
|
1% |
[ 2 ] |
| Micke |
|
0% |
[ 0 ] |
| Fisse-Mike |
|
37% |
[ 56 ] |
| Fredrik |
|
3% |
[ 6 ] |
| Ole K |
|
39% |
[ 59 ] |
| Tobias |
|
4% |
[ 7 ] |
| Riku |
|
1% |
[ 2 ] |
| Søder |
|
7% |
[ 12 ] |
|
| Total Votes : 151 |
|
| Author |
Message |
Whoppa Veteran
|
Posted: 12.04.2015 20:39 Post subject: |
|
|
| Herlig å se Malec feire som en galing i garderoben etter kampen. Fyren virker oppriktig glad for spille for rosenborg! Scorer gjør han også. Han har sine svakheter, men funker i øyeblikket veldig bra som backup på spissplass. |
|
| Back to top |
|
 |
Borden Veteran

|
Posted: 12.04.2015 20:41 Post subject: |
|
|
Det som er så utrolig bra er at laget enda har masse å gå på. Det er langt fra normen at et lag som forsøker å spille fotball slik RBK gjør er dominerende borte mot Haugesund i april måned. Her tenker jeg også tilbake på tidligere års Eggen-årganger.
Til tider føltes det mer som at jeg så på at Barcelona spilte treningskamp i overgangen juli/august mot et eller annet middelmådig Oslo-lag. Begelser som utløser pasninger, nye bevegelser og vips: stor målsjanse.
Gir alle spillerne pluss i dag, med unntak av keeper, som jeg syns har fremstått veldig usikker og med såpe på hanskene i de to første kampene. Håper det vil bedre seg når vi før eller siden vil trenge at også keeper holder en bra standard. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 12.04.2015 20:43 Post subject: |
|
|
| machiavelli wrote: | | moomoo wrote: | Ler hele veien til Stadion over Egil "brillo" Olsen.
Eyolf: 6
SÅ ham kun ved 2 anledninger der han fikk en smell i foten og der han headet ballen unna. Må være et godt tegn
|
Dette er vel det eneste jeg virkelig er uenig med her. Islendingen rydda opp 80% av gangene ballen kom ned der, enten det var på hodet eller dueller. Var ren klasse og burde opp på 7-8. |
Lagde vaffler på kjøkkenet også så gikk muligens glipp av et par dueller. men så ham virkelig ikke mye  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 12.04.2015 20:47 Post subject: |
|
|
| Solid av RBK. Fortsetter de slik blir det seriegull. Ingebrigtsen skal ha mye av æren. |
|
| Back to top |
|
 |
RBK 2014 Junior
|
Posted: 12.04.2015 20:49 Post subject: |
|
|
6 - Hansen - Trygg og arbeidsledig
7 - Svensson - Bunnsolid en mot en defensivt, aktiv offensivt
6 - Holmar - Solid i duellspillet, litt rusten med ball
7 - Strandberg - Forsvarssjef som pisker de forran seg, god med ball
6 - Dorsin - Kontroll defensivt, litt mindre aktiv enn forrige helg
8 - BB Jensen - Dekker utrolig mye rom begge veier, uvurderlig
8 - Selnæs - Flink til å plassere seg, gode med ball, smarte valg
6 - Midtsjø - Mindre innvolvert, dekker også mye rom, + for mål
7 - Mikkelsen - Mye gode løp, bra samspill med Jensen, + for mål
8 - Søderlund - Virker utsulta på mål, jakter som en kjøter når ballen er i nærheten av 16 meteren
7 - Riski - Durasell kanin med fart, god med ball, blir viktig |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 12.04.2015 20:52 Post subject: |
|
|
1-10 skala
6 - Hansen
6 - Svensson
7 - Holmar
6 - Strandberg
6 - Dorsin
8 - Jensen (BB)
8 - Selnæs
7 - Midtsjø
7 - Mikkelsen
7 - Søderlund
6 - Riski
6 - Malec
6- Henderson
6 - Skjelvik
Virkelig en fryd å se laget angripe.
Vi virker veldig solide syns jeg, men vi må fortsette slik vi har startet.
Ekstrem pågangsvilje, innsats og stå sammen som et lag.
Vi har et overkommelig program framover også, så 3poengerne bør komme som perler på en snor.
SIF har ikke imponert meg så langt, men det blir nok en tøff match til lørdan. |
|
| Back to top |
|
 |
MiTo Senior
|
Posted: 12.04.2015 21:00 Post subject: |
|
|
| Jondahl wrote: | | Mike Jensen er banens gigant for min del. helt sykt rå på gjenvinninger og kombinasjonsspill samt at han har kapasitet til å være over hele banen. |
Uten tvil Tippeligaens beste spiller, får virkelig håpe han ikke blir plukket opp av en klubb fra en større liga. |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4117 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 12.04.2015 21:01 Post subject: |
|
|
| JanneB wrote: | Tenk at skikkelig trening og en udatert fotball fra 95 fungerer like bra 20 år etter og man tangerer resultatet rekorden fra samme år.
Om bare Riku og Tobbe ordner seg hockey hockeysveis så hadde Hesten måtte spise alle orda sine. |
Var det ikke en kjøttpøkk av en trener som sa for en tid tilbake noe sånnt som at det ikke gikk an å spille "eggen fotball" nå til dags?
Vi spiller hærlig fotball og dersom dette fortsetter noen kamper kommer Kåre opp blant mine nye helter.  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 12.04.2015 21:06 Post subject: |
|
|
| Borden wrote: | | Gir alle spillerne pluss i dag, med unntak av keeper, som jeg syns har fremstått veldig usikker og med såpe på hanskene i de to første kampene. Håper det vil bedre seg når vi før eller siden vil trenge at også keeper holder en bra standard. |
Keeper skal ha mye av æren for at vi nesten ikke slipper til sjanser imot. Dirigerer forsvarsspillet på en ekstremt mye bedre måte enn Ørlund gjorde. Offensiv type som tar styringen på det som skjer også utenfor 16-meteren. Meget positv til Hansen!
Han slipper ikke inn mål. Da bør vi vel være nogenlunde godt fornøyd. |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 12.04.2015 21:07 Post subject: |
|
|
| Cyrilp wrote: |
Var det ikke en kjøttpøkk av en trener som sa for en tid tilbake noe sånnt som at det ikke gikk an å spille "eggen fotball" nå til dags?
|
"Utdatert" het det seg på brakka.
Det er egentlig ufattelig at vi med RBKs suksess på 90-tallet ikke fikk en hel generasjon med trenere i Norge som terpet Eggen-fotball. |
|
| Back to top |
|
 |
TomasH Proff
|
Posted: 12.04.2015 21:07 Post subject: Haugesund - Rbk |
|
|
Mike for ever. Han er der det skjer, jobber, konstruktiv, uforutsigbar for motstander. Fantastisk kaptein.
Gleder meg til lørdag |
|
| Back to top |
|
 |
Borden Veteran

|
Posted: 12.04.2015 21:12 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: |
Keeper skal ha mye av æren for at vi nesten ikke slipper til sjanser imot. Dirigerer forsvarsspillet på en ekstremt mye bedre måte enn Ørlund gjorde.
Positivt med en keeper som kommuniserer godt med eget forsvar, men syns ikke vi skal se oss blinde på at han ikke har sluppet inn mål så lenge vi nesten ikke har hatt målsjanser imot på 180 minutter.
Det jeg har hengt meg litt opp i er at han virker veldig slepphendt både i felt og på skudd (har sett tendenser i begge de to første kampene), og det kan fort straffe seg. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 12.04.2015 21:20 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | Keeper skal ha mye av æren for at vi nesten ikke slipper til sjanser imot. Dirigerer forsvarsspillet på en ekstremt mye bedre måte enn Ørlund gjorde. Offensiv type som tar styringen på det som skjer også utenfor 16-meteren. Meget positv til Hansen!
Skal ha sin del av æren for at det ikke skapes målsjanser i mot ja. Undervurdert egenskap.
Last edited by kristobal on 12.04.2015 21:20; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Strominho Veteran
|
Posted: 12.04.2015 21:20 Post subject: |
|
|
| BjarneS wrote: | | Cyrilp wrote: |
|
"Utdatert" het det seg på brakka.
Det er egentlig ufattelig at vi med RBKs suksess på 90-tallet ikke fikk en hel generasjon med trenere i Norge som terpet Eggen-fotball. |
Det kalles jantelov, men ja. Helt ufattelig. |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 12.04.2015 21:32 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | Hedon wrote: | Keeper skal ha mye av æren for at vi nesten ikke slipper til sjanser imot. Dirigerer forsvarsspillet på en ekstremt mye bedre måte enn Ørlund gjorde. Offensiv type som tar styringen på det som skjer også utenfor 16-meteren. Meget positv til Hansen!
Skal ha sin del av æren for at det ikke skapes målsjanser i mot ja. Undervurdert egenskap. |
Var du ironisk der Kristobal? Jeg synes Andre Hansen virker meget solid så langt. Måten han brøler og styrer bakfra har helt klart innvirkning positivt på forsvaret. |
|
| Back to top |
|
 |
frank Proff
|
Posted: 12.04.2015 21:46 Post subject: |
|
|
Herregud for en spiller Mike Jensen er! Vi får prise oss lykkelig over at han er hos oss en liten stund. Elsker måten han tar tak tidlig i kampen da det er lite press på ballfører. En ekte kaptein.
Men jeg vil også bruke anledningen til å skryte av Mikkelsen. Synes han er god i dag og involvert i svært mye. Ingenting ville ha gledet meg mer om vi endelig skal få ut det som bor i den fyren _________________ "At folk drar opp Kåre Ingebrigtsen er helt tullete. Ikke er han god trener og attpåtil en helt for jævlig fyr som fikk vondt i stoltheten og gikk til sak mot klubben. Rettssak som loppet klubben for millioner. Sann historie"
- Flabbergast |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 12.04.2015 22:16 Post subject: |
|
|
Haugesund ga bort enorme rom og ble rett og slett løpt i senk.
Det var enten Hesten eller Wiggen som sa at sesongoppkjøringen handlet mest om å samspill og holde folk skadefri. Gampetrening var ut. Heldigvis har Kåre prioritert begge deler ved å doble treningsmengdene.
HÃ¥per dette fortsetter!
Ut met poll, til den som kan lage det:) |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 12.04.2015 22:17 Post subject: |
|
|
Hele kampen går i reprise på TV2 Sportskanalen klokken 00:00!
Greit med senvakt imorra, får sett kampen igjen  |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 12.04.2015 22:18 Post subject: |
|
|
https://youtu.be/cUq2FeyOnf4
Alltid artig å se jubelscener fra garderoben. Malec er like glad som sist! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 12.04.2015 22:23 Post subject: |
|
|
| konrad4ever wrote: | | Ut met poll, til den som kan lage det:) |
Lagt til poll. 24 timers varighet, som vanlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Jakob Veteran
|
Posted: 12.04.2015 22:23 Post subject: |
|
|
| Mike hakket bedre enn Søder for meg i denne fantastiske kampen! |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 12.04.2015 22:29 Post subject: |
|
|
Søder var litt slækk i feiringa der. Er det nå han legger inn søknad om å bli solgt?  _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
kentosd Rutinert
|
Posted: 12.04.2015 22:31 Post subject: |
|
|
| Farsken, trykka feil. Trykket på Fredrik, skulle jo selvfølgelig stemme på Ole Selnæs. For en kamp av han. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 12.04.2015 22:50 Post subject: |
|
|
| Ikke ironi nei. Jeg mente det. Var selv en forsvarer av Jarstein i sin tid. |
|
| Back to top |