| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Trondheim Veteran
|
Posted: 16.05.2009 20:47 Post subject: |
|
|
| Warrick Brown wrote: | | Noen som har tilskuertall? Ser fullstappa ut. |
21597 tilskuere
253 ledige plasser
Last edited by Trondheim on 16.05.2009 20:50; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 16.05.2009 20:47 Post subject: |
|
|
Hva er det egentlig med RBK å virke fornøyd med ett må på hjemmebane? Det blir jo bare garantert tap tilslutt _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 16.05.2009 20:48 Post subject: |
|
|
Ja ja.. Vi får se lyst på det... Sist Molde slo RBK på Lerkendal, rykka Molde ned mens RBK vant serien... _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2189 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 16.05.2009 20:48 Post subject: |
|
|
Dette mener jeg Hamren ødelegger ved å ta ut Annan istedenfor Olsen. Greit at Olsen scorer, men vi mister defensiv arbeidskapasitet. Sapara erstatter ikke det arbeidet som Tetty gjorde på midten før han ble anker. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 16.05.2009 20:51 Post subject: |
|
|
| HENT BALLEN DA FOR FAEN! IKKE LIGG DER OG LEK! |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 16.05.2009 20:51 Post subject: |
|
|
Iversen kan fortsatt når han bare må. Rekker vi ett til , tro? _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 16.05.2009 20:52 Post subject: |
|
|
Takk for den Ivers. _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 16.05.2009 20:53 Post subject: |
|
|
Ivers redda dagen min...  |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 16.05.2009 20:59 Post subject: |
|
|
Jaja, vi fik et poeng hvilket var ok.
Jeg sidder dog alligevel tilbage med en lidt mærkelig smag i munden, grundet vores mål i mod. Det første er en soleklar tabbe af Jarstein, mens det andet sker pga. nonchalant tilbageløb på kontra. Det er altså mål der kunne være undgået og givet os de 3 poeng som havde givet god luft i toppen.
Vi spillede os op i andre omgang og var langt bedre med i kampen, men jeg synes det er mærkeligt at vi gang på gang ser så rådvilde ud når vi kommer bagud. Der skal stort set justeringer til, enten i pausen eller ved udskiftninger, før vi kommer i gang igen. Det er ikke godt nok. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Nordlendingen Senior
|
Posted: 16.05.2009 21:06 Post subject: |
|
|
| Synes faktisk kampen var et stort lyspunkt. Spiller periodevis mye bedre offensivt enn vi har gjort tidligere. At Jarstein nok en gang roter vekk poeng, får være en annen sak. Uansett en bedre kamp enn mange av de vi har spilt tidligere, OG fått med oss 3 poeng i. |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 16.05.2009 21:09 Post subject: |
|
|
Det ble en kamp med en del "bob-bob"-spill. Tidvis bra offensivt, men alt for mange glipper bakover. Med tanke på hvilke sjanser Molde hadde, skal vi faktisk være godt fornøyd med at det "bare" ble to i sekken. Irriterende da, selvfølgelig at de to målene var drittmål som skulle vært unngått. Jarstein driter seg ut på førstemålet. Han gjør det egentlig godt igjen med en kanonredning rett før 1-2 målet, men klareringen går dessverre i beinet til Tettey.
På positiv side, vil jeg faktisk fremheve Zahora. Han var frisk da han kom inn, og viste tydelig at han har masse fotball i kroppen. Håper han snart får mulighet til å vise det en hel kamp. Så litt overraskende ut til å være en OK duellspiller også. |
|
| Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1569 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 16.05.2009 21:11 Post subject: |
|
|
Ahh, dette redda dagen min også og for å toppe den, så vinner rybak grand prix og Real Madrid taper slik at barca har sikra seriegull. Ha en fortsatt fin kveld folkens. Høydepunkter fra kampen kommer straks på youtube  |
|
| Back to top |
|
 |
RBKalle Rutinert
|
Posted: 16.05.2009 21:14 Post subject: |
|
|
Oi oi...
For en kamp...
Jeg var skikkelig forbanna opptil Ivers banka den inn. Nesten utrolig at vi risikerte å tape en kamp som kunne og skulle vinnes.
To baklengs, to tabber...
Begynner å bli overbevist dette er vår sesong da. I fjor ville vi tapt en sånn kamp [og mot Start, og mot LSK og].
DÃ¥rlig nytt at Demidov fikk en (alvorlig?) skade.
Og først og fremst at mannen i buret fortsetter å skifte fra SuperKeeper til DuperKeeper flere ganger i løpet av samme kampen... [og den er andre kamp på rad som han slupped dumme mål inn]
Uansett, ett poeng er vel bedre enn ikke noe poeng, spesielt når laget var på randen av et ufortjent tap.
Men men men... det må jo bli mye bedre... Lady Luck skal ikke smiler til RBK hele tida.... |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 16.05.2009 21:28 Post subject: |
|
|
Fatter ikke hvordan Jonevret kan påstå at Molle ikke skulle hatt så mange kort. Han ser tydeligvis ikke situasjonene i det hele tatt. ALLE er fortjente, samt at de skulle hatt minst ett til og kanskje et rødt også.
Ellers takker jeg bare Ivers fordi han alltid scorer på 16. mai. Han var forøvrig ganske frisk i dag. _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
Demolith Rutinert

|
Posted: 16.05.2009 21:39 Post subject: |
|
|
Gikk ikke tom for juice etter 65-70min heller og holdt distansen ut.
Intens kamp var det òg... |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 16.05.2009 21:54 Post subject: |
|
|
Kamputviklinga tatt i betraktning, må jeg si meg fornøyd med uavgjort. Men jeg synes vi hadde fortjent bedre.
Molde kom til uvant lite, og den defensive styrken vår stoppet Dioufene, Mota og Thioune effektivt.
Jeg synes dog det er et tankekors at vi med den sterke stallen vi har nå fortsatt har samme syndromet som i fjor, ved at vi leverer i kun en omgang, og ofte trenger mål imot for å våkne.
Zahora var veldig frisk idag, og bidro både i oppbyggende spill og med gode avslutninger. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 16.05.2009 21:57 Post subject: |
|
|
| Synes Zahora fortjener sjansen fra start neste kamp. Prica imponerer ikke noe veldig som oppspillspunkt uansett, og bør vel få en kamp på benken en gang i blant han også? |
|
| Back to top |
|
 |
kkakk Rutinert

|
Posted: 16.05.2009 21:59 Post subject: |
|
|
Resultatet er så som så, men hvis jeg tar av meg rbk briller så er det faktisk noe av det bedre jeg har sett i TL rent kvalitetsmessig. Det er faktisk god fotball fra begge lag, noe som er sjeldent i tippeligaen. Vil tro hvalene skal få det meget vanskelig mot oss på tirsdag på et strøkent gress teppe. God Kveld og skål |
|
| Back to top |
|
 |
kkakk Rutinert

|
Posted: 16.05.2009 22:01 Post subject: |
|
|
| Halvorsen87 wrote: | | Synes Zahora fortjener sjansen fra start neste kamp. Prica imponerer ikke noe veldig som oppspillspunkt uansett, og bør vel få en kamp på benken en gang i blant han også? |
Ser heller at Zahora, som virker meget sharp idag, får sjangesen forran PCS som skuffer meg gang på gang.. Tror kanskje han trenger et miljø skifte.. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 16.05.2009 22:08 Post subject: |
|
|
Noen andre som synes PCS virker å ha fått dårligere teknikk?  |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 16.05.2009 22:12 Post subject: |
|
|
PCS var svak i dag som i alle de andre kampene i år. Gjør mye rart med ball og lite effektiv i spillet sitt. Trives ikke i rollen sin tydeligvis. Svak sesongstart. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 16.05.2009 22:22 Post subject: |
|
|
| Helt enig. Håper han går for en god slump med penger i sommer. La oss håpe han går inn i en fin formkurve nå. |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 16.05.2009 22:26 Post subject: |
|
|
Jepp, PCS har vært svak i år og klippekortet fungerer ikke bra nok lenger. _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 16.05.2009 22:31 Post subject: |
|
|
| kkakk wrote: | | Halvorsen87 wrote: | | Synes Zahora fortjener sjansen fra start neste kamp. Prica imponerer ikke noe veldig som oppspillspunkt uansett, og bør vel få en kamp på benken en gang i blant han også? |
Ser heller at Zahora, som virker meget sharp idag, får sjangesen forran PCS som skuffer meg gang på gang.. Tror kanskje han trenger et miljø skifte.. |
Enig, tror vi trenger innsatsviljen til Zahora fra start, han er sulten på å spille og vise seg fram. Burde smitte over litt på de andre spillerne også.
Synes Zahora var veldig flink til å være på rett sted til rett tid, tok bare minutter før han hadde fått et par halvsjanser og kunne fort ha scoret et mål om han hadde fått litt mer rom. _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
| Back to top |
|
 |
Guffen Rutinert

|
Posted: 16.05.2009 22:39 Post subject: |
|
|
| Skammens kveld i kveld. Vi redder ræva på ovvertid. Molde spilte bedre enn Rosenborg. Tornekrattet hørtes bedre enn Kjernen. |
|
| Back to top |
|
 |
|