| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
josinho Veteran
|
Posted: 09.08.2010 00:01 Post subject: |
|
|
Sellin har nok slurvet med væskeinntaket og hatt litt angst i tillegg , ja; pga MÅ PRESTERE. Sikkert redd for å gå på en "Helland", dvs bli reserve på et langt svakere lag enn RBK og dermed havne i en skikkelig dyp dal rent karrieremessig.
Sellin vil nok etablere seg på laget til dumpekandidaten KIL. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 09.08.2010 00:05 Post subject: |
|
|
Unner så jævlig Kjella suksess, håper han i det minste etablerer seg på Kongsvinger og blir en god tippeligaspiller i årene som kommer. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 09.08.2010 01:01 Post subject: |
|
|
| Kollapset ja. Dette lover godt... Håper det bare var nervene som rotet det til for ham. Trur ikke jeg har hørt om noen som har måtte til sjukehus av utmattelse av tippeligaspillere før. Kan liksom ikke se for meg strand i samme situasjon |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 09.08.2010 01:05 Post subject: |
|
|
| Afrikaneren Toni Nhleko kollapset på Brann stadion i en av sine første kamper for Brann. Han kollapset på grunn av heten, fortsatt i Bergen, og forklarte selv at kollapsen skyldtes et plutselig væromslag. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 09.08.2010 01:45 Post subject: |
|
|
Det har skjedd en rekke ganger at spillere har fått blackout og ikke kommet ut til andre omgang eller kollapset etter kampen, men på 80- og 90-tallet hadde ikke eliteserien den samme intense mediadekningen som nå. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 09.08.2010 03:59 Post subject: |
|
|
Jeg så på KIL kampen idag, Sellin var god den tiden han fikk men samarbeide med Mame Niang var forstålig nok, ikke optimalt.
Nedfallsfruktene fra høye Niang var for dårlige, han klarer heller ikke å utnytte farten til Sellin, ved at han blant annet å bruke altfor lang tid med ballen og er selvisk. Han sløste bort 3 store sjanser, hvor Sellin ville vært så å si alene mot Hønefoss keeperen..
Selv om Sellin var involvert i så å si alt KIL presterer offensivt den første omgangen så ser man også at han var noe spillerusten eller reservert (illebefinnende?), men overraskende god etter min mening. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 09.08.2010 09:08 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | Kan skje den beste dette.  |
Rosa nål, Recon? Har du spinkle årer på håndbaken, eller er du pinglete?  |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 09.08.2010 12:22 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Afrikaneren Toni Nhleko kollapset på Brann stadion i en av sine første kamper for Brann. Han kollapset på grunn av heten, fortsatt i Bergen, og forklarte selv at kollapsen skyldtes et plutselig væromslag. |
Davy Wathne holdt vel omtrent på å le seg i hjæl av at en afrikaner presterte å få heteslag i Bergen. Og det kan jeg faktisk forstå, for det høres jo ganske så utrolig ut.  _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
knttn Proff
|
Posted: 09.08.2010 12:27 Post subject: |
|
|
| Aftenposten hadde Sellin som Kongsvingers beste..til tross for at han bare var på banen i en omgang. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 09.08.2010 13:13 Post subject: |
|
|
| bolgebah wrote: | | Recon wrote: | Kan skje den beste dette.  |
Rosa nål, Recon? Har du spinkle årer på håndbaken, eller er du pinglete?  |
Nei, det der får du spørre de 4 jentuttn i uniform som svinsa rundt meg om. Kan ikke en ting om det der. Kan det ikke fikses med turniké, er det bare å avskrive'n uansett. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 09.08.2010 14:06 Post subject: |
|
|
| knøtten wrote: | | Aftenposten hadde Sellin som Kongsvingers beste..til tross for at han bare var på banen i en omgang. |
KUDOS! _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.08.2010 20:46 Post subject: |
|
|
- Det viste seg at jeg hadde veldig høy feber og legene måtte kjøle meg ned med kalde kluter. Blodprøvene mine var ikke helt bra, så jeg måtte være på sykehuset en natt til observasjon, forteller han.
Les mer: Sellin slet med kvalme og svimmelhet |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 12.09.2010 20:20 Post subject: |
|
|
| Scoret et pent matchvinnende mål for KIL i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 13.09.2010 01:40 Post subject: |
|
|
Stallen til KIL er så tynn at Sellin garantert vil starte de fleste kampene i høst om han er frisk. Og sånn sett har vel RBK fått det man ønsket av låneoppholdet. Dessuten tror jeg, rent generelt, at de fleste unge spillere har et veldig godt utbytte av å spille en stund med ryggen mot veggen i yngre år, i stedet for å få innhopp for et lag som surfer på en evig bølge av medgang. Husk, Kongsvinger møter de eksakt samme lagene som Rosenborg, det er bare det at hver enkelt spiller må jobbe 100% for hvert poeng ettersom de sportslige og økonomiske forutsetningene er elendige. Alle som er der må ta ansvar og stå fram.
Jeg tror nok Håvard Nordveit vil være enig i at tiden i Nürnberg ga ham mye som han ikke fikk inn av å være junior i Arsenal og spille ubetydelige kamper. Sellin lærer seg hvordan det er å være en sentral spiller som det forventes at skal være med å dra lasset, ikke bare sitte på vogna som andre spillere drar. Nå beskylder jeg ikke han og andre juniorer for å være gratispassasjerer på noen måte, jeg bare mener at unge spillere vil ha stort utbytte av å måtte ta ansvar tidlig i karrieren ettersom det er mange som faller av fordi de aldri takler denne overgangen fra frisk junior til viktig støttespiller. Så denne tiden i Kongsvinger tror jeg er vinn-vinn for både spilleren og begge klubbene, ettersom Sellin også er en gevinst for Kongsvinger rent sportslig med det tynne og dårlige utvalget de har fra før. I mange kamper denne sesongen har de ikke engang hatt mer enn 3-4 utespillere på banen (også på grunn av store skadeproblemer).
Last edited by Oppmannen on 13.09.2010 01:41; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 13.09.2010 01:40 Post subject: |
|
|
| Og med "banen" mener jeg naturligvis benken! |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 26.09.2010 23:04 Post subject: |
|
|
| Kjella misset straffe mot Stabæk i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 27.09.2010 01:12 Post subject: |
|
|
| Har ikke gutten muskler i beina eller? Herregud, for en svak straffe. I dobbelt betyding altså. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 27.09.2010 01:14 Post subject: |
|
|
Kanskje JJ lovet han fast plass neste år hvis han bommet  |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 27.09.2010 17:32 Post subject: |
|
|
| Tror aldri den gutten vil få mye spilletid i Rosenborg. Men gjerne motbevis meg, Sellin! |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 27.09.2010 18:32 Post subject: |
|
|
| Jeg var svært kritisk til Sellin ,men synes faktisk han har en del spennende egenskaper og det lukter litt Brattbakk av gutten. Hadde vi bare spart pengene for Moldskred i vinter og heller gitt den spilletiden til Sellin så er jeg sikker på at vi hadde vært i en bedre situasjon og med ung trønder som minst hadde vært på samme nivå som Moldskred. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 27.09.2010 19:17 Post subject: |
|
|
| Takker Sellin for kr 2400,- |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 17.11.2010 14:38 Post subject: |
|
|
| Tror ikke det varer lenge. Og tror det i så fall er like greit. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 17.11.2010 15:07 Post subject: |
|
|
| Hvorfor det? Hadde Hamrén fortsatt vært trener her utover høsten hadde nok Sellin spilt en god del RBK-fotball. Regner med at Sellin starter på likt med de andre når oppkjøringen starter i januar. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 17.11.2010 15:15 Post subject: |
|
|
Ja han får nok lik mulighet til å vise frem ferdighetene sine for ny trener som de andre på laget. Det er nok store muligheter for at Kjella hadde blitt lånt ut selv om Hamren hadde blitt her i høst, og vi kan vel derfor anta at han ikke hadde fått noe mer spilletid i Rosenborg. Han har derimot fått spilletid i Kongsvinger. Ingen vits å gjøre dette til en del av trenerdebatten.
Spørsmålet er vel enkelt og greit ferdigheter og potensial. Er han god nok for Rosenborg? Kan han bli god nok? |
|
| Back to top |
|
 |
|