| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var BB mot Haugesund? |
| André |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jonas |
|
3% |
[ 5 ] |
| Ken Remi |
|
1% |
[ 2 ] |
| Eyolf |
|
1% |
[ 2 ] |
| Micke |
|
0% |
[ 0 ] |
| Fisse-Mike |
|
37% |
[ 56 ] |
| Fredrik |
|
3% |
[ 6 ] |
| Ole K |
|
39% |
[ 59 ] |
| Tobias |
|
4% |
[ 7 ] |
| Riku |
|
1% |
[ 2 ] |
| Søder |
|
7% |
[ 12 ] |
|
| Total Votes : 151 |
|
| Author |
Message |
SuperTimCahill Veteran
|
Posted: 12.04.2015 20:06 Post subject: |
|
|
VG sin ingress: Rosenborg 0-6) Det er fem år siden Rosenborg sist vant seriegull. Det kan se ut som ventetiden er over.
Greit å få utdelt seriegullet etter to kamper.  |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 12.04.2015 20:07 Post subject: |
|
|
| JanneB wrote: | | Zeno wrote: | | Bakklandia wrote: | | Lomaxx wrote: | | Ingeman wrote: | | Henderson virker god! Synd at han aldri blir permanent spiller hos oss.. |
Noen som har ei søster som vi kan gi'n for å bli? |
Spar meg. Sexisme hører ikke noe steds hjemme. |
Kari Jaquesson?  |
Hah! Boom  |
Ja, hva med henne? Trygdekontoret bedrev satire, ikke sexisme. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 12.04.2015 20:08 Post subject: |
|
|
Tuller bare med deg, Bakklandia! Kos deg nå!  |
|
| Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 12.04.2015 20:09 Post subject: |
|
|
| Mulig det er nevnt her, men Søderlund ble visst skikkelig forbanna av å bli bytta av. |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 12.04.2015 20:10 Post subject: |
|
|
| danielsk wrote: | | Mulig det er nevnt her, men Søderlund ble visst skikkelig forbanna av å bli bytta av. |
Så jeg også, Kåre åpna opp armene og bare "come here" og han så pissed ut. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 12.04.2015 20:11 Post subject: |
|
|
Bra at folk blir forbanna av å bli bytta ut. Det er slik det skal være; fyren er fortsatt sulten etter å ha scoret to. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
|
|
Bra at Søder blir forbanna når han blir byttet ut. Holder han skjerpa. |
|
| Back to top |
|
 |
Undergangen er nær Veteran

|
|
|
| Drillo skryter: jevnspilt til 30 min og to fine kontringsmål, før RBK er best i alle faser av spillet - enveiskjøring. |
|
| Back to top |
|
 |
aero Proff
|
Posted: 12.04.2015 20:12 Post subject: |
|
|
| Skeptix wrote: | | Drillo skryter: jevnspilt til 30 min og to fine kontringsmål, før RBK er best i alle faser av spillet - enveiskjøring. | Blir rørt. |
|
| Back to top |
|
 |
hellvikrunner Veteran
|
Posted: 12.04.2015 20:13 Post subject: |
|
|
Jeg er dypt imponert over RBK. 11-0 i målforskjell, etter TO kamper! Dette lukter det fugl av  |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 12.04.2015 20:14 Post subject: |
|
|
| Fantastisk morro. Ble etterhvert helt utrolig klasseforskjell på lagene. Som sist synes jeg hele laget var bra, men særlig Selnæs var enorm. Sier mye om hvor håpløs Drillo er når han ikke ser det. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 12.04.2015 20:19 Post subject: |
|
|
Det Drillo godt kan mene er at Haugesund kanskje heller ikke er en god målestokk ...
Vi har mye igjen å bevise.
Men vi har starta bevisføringa jævla bra! _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 12.04.2015 20:20 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | | Som sist synes jeg hele laget var bra, men særlig Selnæs var enorm. Sier mye om hvor håpløs Drillo er når han ikke ser det. |
Hehe, ja. Drillo ga vel Selnæs "godkjent" når han oppsummerte talentduellen. Jeg blir av og til helt paff av hvor lite fotball Drillo synes å kunne med tanke på meritter og yrke. Han roter med grunnleggende regler, og han liker kun grovarbeidere. Den eneste som fikk skryt av de offensive i dag var Søderlund, til tross for at mange gode bevegelser og prestasjoner var involvert i alle målene, og ellers var det kun det defensive som fikk skryt. Hva han ikke ser i Selnæs skal fåglarna vite; han er jo åpenbart et av de største talentene i landet. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Spurven Proff

|
Posted: 12.04.2015 20:23 Post subject: |
|
|
Til og med Dagbladet gjør narr av drillo nå.
DB på forsiden:
RBK vant med seks. - Ikke så stor forskjell på lagene, mener Drillo |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 12.04.2015 20:24 Post subject: |
|
|
Ler hele veien til Stadion over Egil "brillo" Olsen.
Først ethelt elending resonement om talentduellen der han sier Selnæs var ganske god i første og bare helt ok i andre omgang.
Greit nok at Selnæs har dominert mere i kamper før, men synes han var meget god stort sett hele kampen. Mye involvert i dueller (som han vant mesteparten av) og dekkert stort rom (noe han tidligere sleit med) Joda han er ikke akkurat Carl Lewis på syre, men gutten gjør en heroisk jobb.
Så kommer alt det der om at vi har vært heldige, ballen har trillet vår vei, haugesund har vært uheldige etc etc. Hvis han virkelig så kampen hadde han sett at Haugesund var dårlige fordi vi var på dem som kleggen og brukte ballen klart best for å skape ting.
Moomoo's Dom: Drillo: 1, Bredeli: 2.
bredeli får pluss for å jatte bort en del av sjitpraten til Egil, men jommen sa jeg smør. Neste kamp de kommenterer får de vell besøk i studio av Ekspertommentator Espen Graff ><
Ellers Hendo imponerte meg virkelig. Minne meg om Midtsjø i løpesettet, men mindre fix men større aksjonsradius. Kan vi få ham lengere en 3mnd så bør vi slå til om inhoppet i dag var representerbart.
Imponert over Kåre og det han har fått til med laget.
Se bare på Perry's tid der vi etter 65-70min hang med geipa og var slitne og vi forsvarte oss. Vi holder 90 minutter lett og vi vinner antatt mest andreballer.
Prøver meg på en Børs:
Hansen: 6
Intet å gjøre. + for offensivitet og går ut på baller og virker tydelig i kommunikasjonen.
Jonas: 7
Løper utrettelig opp og ned, men veldig flink til ikke å stjele rommet til Mikkelsen. Virker å ha utviklet smartheten sin som back!
Eyolf: 6
SÅ ham kun ved 2 anledninger der han fikk en smell i foten og der han headet ballen unna. Må være et godt tegn
Stefan: 7
Vant omtrendt alt av hodedueller i feltet. Virker trygg. Flott at han tørr bryte igjennom ledd med ball i adnre omgang, fikk litt Hoftun vibber der
Dorsin: 7
Micke er Micke. Blir avslørt litt på fart et par ganger og var feilplassert ved en annledning FKHfikk til et farlig innlegg fra Skjerve. Ellers bidrar og løper som en helt. Virkelig herlig å se han er med offensivt igjen ved dobbling på kant!
Selnæs: 8
Herlig, bare herlig.
Kanskje best i første omgang, men han har blitt så mye bedre på å dekke rom og han går i dueller og han har fått MUSKLER! Kanskje ikke SÅ dominerende ipasningspillet som jeg hadde forventet, men det blir litt knokkelkamp også. Bør trene høyrebeinet bittelitt så det duger til andre ting enn å stå på .
DuracellMike: 9BB
Han er over alt! som en utsulta terrier jagende etter kjøttbeinet. Skaper, stopper, yter. Fantastisk spiller å ha på laget. Utrolig hurtig om han misser en ball eller taper en duell så stopper han aldri opp han jager på for å rette opp hele veien.
Mitsj: 7
Kreativ og dyktig. + for scoring. Jobber veldig bra og det blir umåtelig spennende å følge ham utover i sesongen. Ser skarp ut.
Mikkelinho: 8
I dag er han ikke like synlig som Helland kanskje ville vært og han har litt "tur". Men det unner jeg ham! På tide at noe går Mikkelsens vei også. Utrolig flott kamp av ham og jeg håper dette bidrar til at han blir mere uredd 1v1.
Riski: 7
Gode Gamle Riski er back! Løper så mye at han går ned for telling i første omgang. holdt vell på å spy tror jeg(?) Starter villig og holder bredden bra. Litt mere "gnist" og "på mål" så hadde han fort puttet også. Burde forøverig lagt ballen ut i feltet på avslutningen han hadde.
Søder: 8
Hva skal man si? Ikke så veldig synelig, men bruker kreftene riktig og målene kommer! Måtte dette bare bety at han vil gjøre våre kritiske ord til skamme! FORZA Søder!
inb:
Henderson: Promising! Real workhorse and he seems to know how to position himself very well. Should have scored but prahaps it was a "geniouse feint" to trick the defenders so malec could put the ball in the net :
Skjelvik: Scorer! Rart at han var først på den returen med den hurtigheten han har? neppe. Godt for ham det når han starter på benken!
Malec: Scorer IGJEN! haha, herlig fyr. virker ikke å sutre og smiler og er glad. Virker å ha blitt bedre på hodet og var utroolig nære 2 mål han også. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 12.04.2015 20:27 Post subject: |
|
|
Fikk desverre ikke sett 2. omgang. Så når jeg skulle sjekke resultatet håpet jeg på at vi hadde "reint laken" for andre kamp på rad og sa meg liksom fornøyd med det. Så ble det jaggu 0-6!
Så fantastisk deilig å få en bra start på sesongen, måtte det bare vare!
Drillo har så sykt lite peiling på fotball at det er skremmende. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 12.04.2015 20:28 Post subject: |
|
|
1-6
3 - Hansen
5 - Svensson BB
4 - Holmar
4 - Strandberg
4 - Dorsin
4 - Jensen
5 - Selnæs
4 - Midtsjø
4 - Mikkelsen
4 - Søderlund
4 - Riski
Gir de fleste 4'er, altså. Solide prestasjoner, ingenting ekstraordinært - men mer enn bra nok til å gruse Haugesund på en bane i normalt sliter stort på.
Hansen med 3'er fordi han hadde lite å gjøre. Selnæs vår beste i førsteomgang, Svensson best over to omganger. Kantspillerne ikke veldig langt unna 5'er.
Last edited by Harceïde on 12.04.2015 20:29; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 12.04.2015 20:29 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | Ler hele veien til Stadion over Egil "brillo" Olsen.
Eyolf: 6
SÅ ham kun ved 2 anledninger der han fikk en smell i foten og der han headet ballen unna. Må være et godt tegn
|
Dette er vel det eneste jeg virkelig er uenig med her. Islendingen rydda opp 80% av gangene ballen kom ned der, enten det var på hodet eller dueller. Var ren klasse og burde opp på 7-8. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
|
|
| Gledet meg til å lese diskusjonen etter kampen, så handler den bare om Drillo. Er det ikke 20 år gammelt nytt at den mannen ikke liker RBK? |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
|
|
God og artig kamp, men langt fra feilfri. Både presisjon og spillestil kan forbedres et par knepp, men vi ser jo mange fine angrep og enkeltprestasjoner, voldsomt god innstilling og et lag som fungerer. Selnæs er til tider veldig god. Svensson er en av TLs beste backer. FKH helt sjokkerende dårlige. Selve definisjonen på et dårlig tippeliga-lag. Upresist, kaotisk, nødvendigvis duellerende pga ferdigheter og forståelse som ikke står i stil med tempoet, men likevel generelt udugelige og patetiske i alt de foretar seg.
Viktig å ikke ta helt av, her. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 12.04.2015 20:33 Post subject: |
|
|
Inntrykk fra media etter to serierunder: Knallåpning av RBK, men vi scorer så mye mål hele tiden at det ødelegger for å se hvordan vi er til å spille fotball. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 12.04.2015 20:35 Post subject: |
|
|
Storflorskalaen:
1 Katastrofalt
2 Svært dårlig
3 DÃ¥rlig
4 Under pari
5 OK
6 God
7 Meget god
8 Strålende
9 Magisk
10 Historisk
5 - Hansen
6 - Svensson
6 - Holmar
6 - Strandberg
6 - Dorsin
7 - Jensen
8 - Selnæs
7 - Midtsjø
7 - Mikkelsen
7 - Søderlund
6 - Riski _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Der Kaiser Veteran

|
Posted: 12.04.2015 20:36 Post subject: |
|
|
| Kåre er så herlig jovial og folkelig. Elsker den mannen. Han er Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 12.04.2015 20:37 Post subject: |
|
|
Tenk at skikkelig trening og en udatert fotball fra 95 fungerer like bra 20 år etter og man tangerer resultatet rekorden fra samme år.
Om bare Riku og Tobbe ordner seg hockey hockeysveis så hadde Hesten måtte spise alle orda sine. |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 12.04.2015 20:39 Post subject: |
|
|
| Mike Jensen er banens gigant for min del. helt sykt rå på gjenvinninger og kombinasjonsspill samt at han har kapasitet til å være over hele banen. |
|
| Back to top |
|
 |
|