View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 14.07.2016 10:53 Post subject: |
|
|
Det er vel samme design som Tyskland sin EM-drakt med stripene flyttet fra armene til sidene?
Edit: Hadde foretrukket drakt-designet som vi brukte mot Norrkøping, men med denne størrelsen på logoene:
Edit 2: Kommer E-cup drakten som legges ut for salg med CL-emblem på armen? _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 14.07.2016 11:17 Post subject: |
|
|
Om vi kvaller så. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 14.07.2016 12:03 Post subject: |
|
|
Bagh wrote: | Sendte mail og spurte når den kom.
Fikk svar.
Quote: | Hei. Drakten vil komme i løpet av en snau måned. Følg med på facebook, og nettbutikk for mer info. |
|
georgios wrote: | Spurte samtidig om de kommer til å selge den i barnestørrelse, det var de ikke sikker på per nuh. |
Nice! Men det var ingen som fikk noe info om den kommer i svart bortefarge med det samme? |
|
Back to top |
|
 |
Ciljan Rutinert
|
Posted: 14.07.2016 12:18 Post subject: |
|
|
spurte nå om den kom i barn/baby str, og om den kom i svart.
sa i tillegg at de måtte ta høyde for STORT salg, for frykter de kommer til å gå rimelig fort tom! |
|
Back to top |
|
 |
Ciljan Rutinert
|
Posted: 14.07.2016 12:41 Post subject: |
|
|
Sendt til shop`n:
tilleggsspørsmål: kommer den i svart også?
og barn/baby str?
denne MÅ dere produsere opp i STORT antall, flommer over av begeistring på diverse forum.
dette blir en bestselger!!!
svar:
Det er godt å høre! Vi er enda litt usikre på om vi får den levert i sort. Barn/baby er jeg dessverre redd vi ikke får inn i. |
|
Back to top |
|
 |
Ciljan Rutinert
|
Posted: 14.07.2016 12:57 Post subject: |
|
|
fra rbkshop:
Ja det har vært enorm stor etterspørsel etter disse draktene. Det er vanskelig å si noe sikkert, da vi også må forholde oss til Adidas. Vi oppdaterer facebook-kontoen vår så snart vi vet mer. |
|
Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 14.07.2016 15:27 Post subject: |
|
|
Godt å se at shift-knappen fungerer hos deg også. Bruk den litt oftere. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
Back to top |
|
 |
Tortuga Junior
|
Posted: 14.07.2016 15:59 Post subject: |
|
|
Er egentlig litt småskuffet. I mine øyne hadde draktmodellen som brukes i TL vært finere, med knapper og svart krage. Jeg syntes denne modellen hadde passet bedre som nettopp TL-drakt da det er bedre plass til alle sponsorene. Men det kan også være en vanesak, og med et eventuelt avansement og mange kamper med denne trøya i bruk, så vil den bli legendarisk! Er uansett den fineste RBK-drakta på mange år.
Enig i at RBK-logoen burde vært større. Virker som de brukte de små RBK-logoene som de har på treningsklærne.. |
|
Back to top |
|
 |
angvik Rutinert

|
Posted: 14.07.2016 17:35 Post subject: |
|
|
Det er godt de på Brakka kan bruke eksperter på området innimellom
angvik, Skrevet: 25.11.2015 17:07 wrote: | Tja... det er jo lov å håpe.
 |
99,5 av 100% fornøyd. Om ett-tallet på Sparebank1-logoen hadde vært invertert (omriss og ikke helsvart) og klubblogoen litt større, da er vi der.
Utover det. Sikle sikle! Denne skal jeg ha! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.07.2016 18:02 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Altså spiller RBK med vanlige seriedrakter i morra, og det hadde heller ikke vært behov for å benytte spesielt treningstøy. |
Overrasket over at RBK ikke brukte seriedraktene - slik som Norrköping, når de gjorde det i fjor etter regelendringa.
Kunne ha vært veldig positivt overrasket over at man valgte bare å bruke ett sponsormerke, dersom jeg ikke igjen hadde fått inntrykk av tilfeldigheter:
Har RBK og/eller Adidas igjen slurvet med leveranse av normal serietrøyedesign, eller er det et bevisst valg å lansere et fjerde trøyedesign i samme sesong?
Jeg er ingen stor fan av de vanlige serietrøyene, men syns de er finere enn dette:
Spesielt savner jeg svart krage.
Siden at både andre- og tredjedraktene er fra standardkolleksjonen til Adidas, regner jeg med at RBK beholder disse seriedesignene i e-cup.
Blant forskjellene på disse, er altså hvit stripe nederst på bortetrøyene. |
|
Back to top |
|
 |
thomas_katt Rutinert
|
Posted: 14.07.2016 20:29 Post subject: |
|
|
Real Madrid la akkurat ut bilde av sine nye tenniskjo... eh, jeg mener hjemmedrakter.
https://www.instagram.com...2eXP9hUFA/ _________________ ÅTTIÅTTE FÆMTIFÆM PÅ TAVLAAA!!! ÅTTIÅTTE FÆMTI FÆM PÅ TAVLA! FRODE JOHNSEN HAR SKÅRA 3!!!
Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)
@thomas_katt på twitter |
|
Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
Posted: 15.07.2016 13:27 Post subject: |
|
|
Synes at Real Madrid sine drakter var fine de.
Har fått høre at draktene vi snart kan kjøpe vil være identisk med den spillerne bruker. Om dette betyr en liten jalla klubblogo er jeg litt usikker på. Håper dog de tar til fornuft og setter på ordentlige broderte tøy-logoer. Ser dog ut som om adidas-logoen også kun er påtrykt, så de vil kanskje ha det i samme stil. _________________ 04.12.96 |
|
Back to top |
|
 |
RBK-Nr1 Proff

|
Posted: 19.07.2016 16:51 Post subject: |
|
|
Hører rykter om at RBKshop nå er uavhengig av klubben og opererer da som en egen bedrift.
Hvordan gjør da Coop det som også tydeligvis har avtale med klubben om å selge supporterutstyr. Kjøper de inn i samarbeid med RBKshop eller handler de direkte fra Adidas på egenhånd?
Kan det da hende at Coop også vil selge CLdrakta? _________________ Rosenborg - Nr 1 |
|
Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
Posted: 19.07.2016 17:35 Post subject: |
|
|
Kan ikke gi deg svar selv, men skulle tro at en mail til RBK-shop vil hjelpe.
For de som ønsker en overpriset drakt kan de få det i Oslo-området. Var innom Fotballshop på Oslo City, og der hadde de årets TL-trøye uten sponsorer. Til den nette sum av 1099 kr. Må vel nesten være egen-import... Har aldri sett en Rosenborg-trøye så dyr før. _________________ 04.12.96 |
|
Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 19.07.2016 18:34 Post subject: |
|
|
Skrudde vel opp prisen 2. april tenker jeg  |
|
Back to top |
|
 |
Ciljan Rutinert
|
Posted: 21.07.2016 10:50 Post subject: |
|
|
var jo meget grei bortedrakta i går også!
kan fort kjøpes om den kommer for salg! |
|
Back to top |
|
 |
Ciljan Rutinert
|
Posted: 21.07.2016 11:23 Post subject: |
|
|
Mailet med rbkshop nå:
hei.
vet dere noe mer om bortetrøyen de brukte igår, kommer for salg??
Hei. Det er vanskelig å si noe sikkert angående bortedrakten. Hjemmedrakten kommer ganske snart i butikk. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.07.2016 22:35 Post subject: |
|
|
RBK skal ha skryt for en ting: Det er med vilje at man nøyer seg med ett sponsormerke i 2. og 3. runde. De ønsker å framheve at e-cup - sjøl kvalik - er noe annet enn vanlig serie.
Dessverre virker det derimot ganske tilfeldig at man bruker forskjellige design på draktene i hjemlige og europeiske kamper.
Som de observante så på onsdag, har bortedraktene i e-cup hvite detaljer under ermene, helhvit krage og ingen hvit kant nederst:
Jeg syns at bortedraktene i serie og NM er langt finere:
Altså har man i øyeblikket fem ulike drakter i bruk. Noe uklart for meg om man i det hele tatt forsøkte å få Adidas til å levere like hjemmedrakter som i serien.
Både hjemme- og bortedraktene i e-cup er visst rett og slett bestilt via miAdidas. Jeg er usikker på om de tredjedraktene blir like som noen av de fem andre.
Uansett tenker RBK å bruke nåværende e-cupdesign også i evt. gruppespill. |
|
Back to top |
|
 |
Ciljan Rutinert
|
Posted: 22.07.2016 23:16 Post subject: |
|
|
er vi rett og slett så små at adidas ikke bryr seg nevneverdig om oss?
alt med adidas virker veldig tilfeldig, og litt hjemmesnekret fra rbk sin side.
bare det at de ikke vet om e cup draktene kommer for salg, før etter den er brukt i første kamp, virker merkelig..
rotete og lite proft med 5 forskjellige design, men synes uansett begge draktene er greie(så lenge badeballen er vekke er jeg fornøyd virker det som).
blir kjøpe av begge om bortedrakten også kommer for salg! |
|
Back to top |
|
 |
Rocko Senior
|
Posted: 23.07.2016 16:06 Post subject: |
|
|
Enig i at det virker som adidas ikke bryr seg en puck! Om vi hadde byttet levrandør hadde jeg ikke blitt særlig lei meg... |
|
Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
Posted: 23.07.2016 17:03 Post subject: |
|
|
Ser ut til at den bortedrakta kalles for Tiro 15. Standard modell fra adidas.
Synes at AIK har fått en veldig flott bortedrakt.
 _________________ 04.12.96 |
|
Back to top |
|
 |
Ciljan Rutinert
|
Posted: 23.07.2016 23:41 Post subject: |
|
|
vi må komme til bunns i dette med adidas...
viser de ingen interesse, og de på brakka må bare sitte i siste liten og bestille opp noen standard drakter?
håper vi kan kreve mer før neste avtale(håper ny leverandør) mtp sportslig fremgang. |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 23.07.2016 23:52 Post subject: |
|
|
Håper vi beholder Adidas i mange, mange år. Kvalitetsutstyr, kule drakter og et navn som er terkt forbindet med klubben.
At det er rot med draktene mistenker jeg er vel så mye klubben sin skyld. Dessuten vil det ikke være en stor overraskelse om vi står litt nede på prioriteringslista hos Adidas internasjonalt.
Ser ikke helt hva problemet er heller. Draktene vi har er fine. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 24.07.2016 00:14 Post subject: |
|
|
Vi har vært med Adidas siden 1993. Jeg synes det er veldig tydelig at vi ikke har noe særlig høy prioritet lengre. Det er på tide bytte. |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 24.07.2016 00:21 Post subject: |
|
|
Bare å bli bedre det så kommer prioriteten. |
|
Back to top |