English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Haugesund - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
LeMond
Proff

PostPosted: 16.07.2012 21:40    Post subject: Reply with quote

Sjt. Viseth wrote:
RBKong wrote:
Sjt. Viseth wrote:
FAENS CHIBBE

Det er påfallende hvor negativ du er i kamptrådene fram til scoring/ledelse for RBK. Etter det er du stort sett stille. Ikke EN gledesytring ved scoring eller kampslutt. Er det virkelig Rosenborg du holder med? Eller er du bare bitter for at Nigeriajuvelen din ikke ble signert?

Glimrende 3-poenger i dag! Vi er ihvertfall med.

Lett å kommentere slikt i etterkant av en kamp. Så kan jeg jo minne deg på at dette ble sagt etter scoringen, når RBK var i ledelse (som du sier) så motbeviser det jo allerede dine påstander om at jeg er negativ fram til rbk scorer.

At man kommenterer ting i kampens hete når man er engasjert må da være lov, for meg så er det lettere å kommentere hendelser slik som da jeg trodde det var mål, men det ble avblåst for andre gang grunnet offside på chibbe som en negativ hendelse enn en positiv. Om dette er noe som plager deg så beklager jeg dette, men det er bare min måte å se på den enkelthendelsen. Kunne jo selvfølgelig ha kommentert "super passning og knall avsluttning av DFH, synd chibbe var uheldig å var i offside, vi får håpe han ikke gjør det neste gang"
Men der og da la jeg større vekt på chibbes offsidesyndrom.

Enkelthendelser er med på å avgjøre kamper, (utrolig nok) og hvor mye slike hendelser blir lagt vekt på i etterkant bestemmes av sluttresultatet. Om haugesund hadde utlignet i etterkant, så hadde kanskje ikke du vært like kritisk til min kommentar?

Så til denne "nigeriajuvelen min" som du snakker om, selv om jeg tipser dere her inne på forumet om en enkeltspiller, for å så få rett på det tipset 6mnd senere, synes jeg er litt kult. Men han er overhode ikke min spiller, kjenner han ikke og har aldri møtt han. juvel er vell også litt tidlig å konkludere med da vi ikke har sett han spille? At RBK ikke henter han, er vel deres avgjørelse å ta, og ikke min. Men jeg tror vi trenger en slik spiller i troppen.

Bitter? overhode ikke.

Kjøper den. Du er jo ikke akkurat alene om å komme med mishagsytringer mot klubben om dagen. I glede over seier og med litt for mye vin innabords kom det et lite surt oppgulp i frustrasjon over det negative fokuset det etter min mening er litt for mye av i disse kamptrådene. Men jeg behøver jo ikke lese hvis det plager meg sånn Rolling Eyes

Beklager mitt utbrudd mot deg. Så skal jeg selv prøve å være litt mer konstruktiv i neste innlegg.
Back to top
View user's profile Send private message
Harceïde
Veteran

PostPosted: 16.07.2012 23:11    Post subject: Reply with quote

Noen plass man kan se de to siste seriekampene i opptak?
Back to top
biffen
Proff

PostPosted: 16.07.2012 23:17    Post subject: Reply with quote

Dew wrote:
Noen plass man kan se de to siste seriekampene i opptak?

Du kan se de på csports. Om du følger denne linken, og går inn på arkiv finner du tom RBK-SIF;)
2mas
Sjef

PostPosted: 17.07.2012 00:05    Post subject: Reply with quote

Var det sånn at heller ikke TV2 intervjuet Dockal i går? Tydeligvis bare jeg som fattet interesse for hva matchvinneren hadde å si?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
kristobal
Legende

PostPosted: 17.07.2012 00:09    Post subject: Reply with quote

Det viktigste i går var vel at vi hadde dommeren med oss og at FKH vant 10-1 i sjanser. Razz

Hvordan går det med norsken til Dockal, forresten?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Harceïde
Veteran

PostPosted: 17.07.2012 00:47    Post subject: Reply with quote

Takk biffen!
Back to top
Robin
Rutinert

PostPosted: 17.07.2012 00:56    Post subject: Reply with quote

Dew wrote:

Så - når situasjonen har blitt vist i reprise sånn 10-12 ganger, skal Mini forsvare en av partene. Så skal Davy le av Mini og understreke at han har sympatier for Rosenborg, før Henning Berg eller en av de kleine "ekspertene" skal analysere situasjonen på vegg-TV'en før de avslutter med tre sekunders analyse av et bra RBK-angrep for å tilfredsstille seerne med sort/hvit hjerte.

Tatt på kornet Smile

Men når det er sagt. TV2 er tabloide i vinklingen sin og vil helst ha kontroverser, skandaler etc. Det som gir seere, skaper debatt og engasjement. Heller TV2 enn et dødt NRK studio (eller en kjapp gjennomgang på Sportsrevyen, etter friidrett, kappgang osv slik det en gang var) - Tross alt TV2 som vel begynte med dedikerte programmer etter runden?

Årsaken til at TV2 er "ute etter" RBK er nok at det er et av de større lagene, de skryter og hauser opp smålag som Sandnes-Ulf, Haugesund og Strømsgodset osv, mens de største lagene får litt mer "pepper" av ekspertene - uansett hvordan det går.

Fin-fint resultat, som fort også kunne tippet andre veien. Eller blitt punktert.
Back to top
stolavs
Veteran

PostPosted: 17.07.2012 18:15    Post subject: Reply with quote

10-1 i sjanser Kristobal?? HÃ¥per du tullet.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16
Page 16 of 16

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb