View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 19.12.2011 21:45 Post subject: |
|
|
Styremøte på Brakka i kveld. Så får vi se om en ansettelse snart blir offentliggjort. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 20.12.2011 16:06 Post subject: |
|
|
Man kan si mye rart om Skutle, men han har iallfall høye tanker om seg selv:
tv2.no wrote: | – Skutle er en av de som har vært med å satt preg på Rosenborg de siste 20 årene. Det har vært litt uheldig det som har skjedd, men ingen skal ta fra Skutle det jobben han har gjort for Rosenborg. Det står det respekt av, og det vil nok stå i historiebøkene også, sier Skutle til TV 2 Sporten. |
http://www.tv2.no/sport/f...64900.html
 _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
Whoppa Veteran
|
Posted: 20.12.2011 16:24 Post subject: |
|
|
Haha |
|
Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 17.12.2012 23:07 Post subject: Re: dl |
|
|
bjorjost wrote: | Var på jobb (tur) med ein tilsett i eit rekrutteringsfirma frå Trondheim, dette firmaet var ein av to firma som har lagt inn anbod om å finne ny dagleg leiar. Eg passa på å legge inn fansen sin generelle merknadar til tilsetjing av ex-RBK'arar. Ellers er Per Joar Hansen ein av dei innleigde konsulentane som kjem til å jobbe med saka om dette aktuelle firmaet får jobben. 3 andre i tillegg til han skulle sitje i denne gruppa. Prøvde å å få ut maks med info, men eg trur han "slo atti døra" når han skjøna at eg var ein agent for RBKweb. |
Total Consult luska rundt den ansettelsen også. Er det noen koblinger mellom de og Horton international som var de som leita frem HHhroar? |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 17.12.2012 23:20 Post subject: |
|
|
Flere linker her; Hroar var daglig leder av Total Consult, samt har jobbet som konsulent. I tillegg jobber Otto Ulseth der. _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 18.12.2012 12:36 Post subject: |
|
|
Bekjentskaper ansetter bekjentskaper som ansetter andre bekjentskaper.
Har sittet med en litt merkelig følelse helt siden jeg ble oppmerksom på linken mellom Stjernen og Perry fra Total Consult. Liker ikke det jeg leser her. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 26.06.2013 22:11 Post subject: |
|
|
Konesseur var ganske klarsynt her ser jeg. |
|
Back to top |
|
 |
Sliter Veteran
|
Posted: 27.06.2013 11:03 Post subject: |
|
|
zaphod81 wrote: | Viseadministrerende direktør i Fokus Bank. Virkelig? Har virkelig Rosenborg brukt penger på disse "headhunterne", når de bare følger nøyaktig de samme gatene de vanligvis går i?
Jeg blir deprimert. Laksetrønder, hopptrønder, random banktrønder og så den der FUCKINGS innavlskandidaten som selvfølgelig er endorsed av Nils Arne Eggen fordi hun er a) trønder, b) ansatt i RBK og c) trønder. Jeg mener: hvilken som helst av disse, sannsynligvis alle, kan jo være flinke folk, men det løser ikke problemet som Rosenborg nekter å innse at de har.
Den strømlinjede tenkninga og kompiskulturen nede på brakka er i ferd med å senke hele klubben under tjue meter gjeld og inkompetanse. Det finnes ingen yrkesstolthet, kun konsolidering av posisjoner. Dette er siste sjanse på LANG tid til å gjøre noe med det, ta grep for å få inn nye tanker, en ny kultur, men det er det ingen der nede som vil. |
Lotto tallene for neste uke Zap! Ser også ut til at du får Wash&Go ønsket ditt. Noe jeg også ønsker |
|
Back to top |
|
 |
|