View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
trondhb Veteran
|
Posted: 15.12.2011 14:34 Post subject: |
|
|
SÃ¥ ikke helt denne komme... Eggen peker ut sin favoritt til RBK-leder
Quote: | Nå mener Nils Arne Eggen at Rosenborg kan avslutte jakten på ny daglig leder.
- Tove er en veldig flink person. Hun har jobbet i klubben i mange år, og kjenner mekanismene i Rosenborg inn og ut. Jeg mener hun er den rette for klubben, sier Eggen. |
|
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 15.12.2011 14:37 Post subject: |
|
|
trondhb wrote: | SÃ¥ ikke helt denne komme... |
hmmm... Da det beste alternativet styret kunne fiske opp var Hroar Stjernen var det vel noen som sa "men vi har da vel dyktige folk i egen organisasjon". Og det var slik jeg oppfattet den midlertidige forfremminga. |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 15.12.2011 15:17 Post subject: |
|
|
Har man ikke lyst, så har man ikke lyst. Tror nok at den jobben er et helvete. Tove gjør en knallbra jobb som arrangementsleder og hadde sikkert klart enda større oppgaver enn det og. Men for henne er det nok en helhetsvurdering opp mot privatliv og hva hun er villig til å ofre av det for å gå inn i en slik stilling. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 15.12.2011 15:18 Post subject: |
|
|
Jeg har da ikke sagt noe på det. |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 15.12.2011 15:20 Post subject: |
|
|
Neida, var mere ment som en mulig forklaring på hvorfor hun ikke vil ha jobben. Kunne vel kanskje misforstås litt. Beklager.  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 15.12.2011 17:46 Post subject: |
|
|
Eggens siste setning der er også verdt å få meg seg. Det kan være en perfekt måte å bruke Rune på. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 16.12.2011 01:43 Post subject: |
|
|
Noen som ser ekstremt godt, eventuelt kjenner igjen mannen i det lille bildet? |
|
Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 16.12.2011 09:55 Post subject: |
|
|
Har lest papiravisa. Det er Jan-Frode Janson, viseadministrerende direktør i Fokus Bank. Han sier han har blitt kontaktet og ble smigret, men at han ikke er aktuell. Ellers lite nytt i artikkelen annet enn at intervjurundene går mot slutten. Adressa har ikke fått tak i Nordhammer for en kommentar, men han er tydeligvis fortsatt aktuell. Men det blir nok Hroar Stjernen tenker jeg... |
|
Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 16.12.2011 10:01 Post subject: |
|
|
Trekk for rullegardinen. HROAR STJERNEN??
Går det ikke an å få inn en person med kompetanse i det minste? Markedsdirektør og tidligere skihopper. Jeeeses |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 16.12.2011 11:03 Post subject: |
|
|
Dette blir nok ikke avgjort innen at det nye styret har fått samlet seg og sett på kandidater. |
|
Back to top |
|
 |
WildRover Proff

|
Posted: 16.12.2011 11:26 Post subject: |
|
|
Topp 30-materialet dette...
Finnes det virkelig ikke andre kandidater enn disse? Har det i hele tatt blitt søkt utenfor Trøndelag? |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 16.12.2011 11:41 Post subject: |
|
|
Det er ikke sikkert at stillingen er så attraktiv for folk som driver med CV bygging. Vi må stikke fingeren litt i jorda her, mange her har et litt urealistisk syn på hva man kan få inn i stillingen. Jeg tror nok det har blitt forespurt ganske vidt og bredt, men at de har fått nei fra de kandidatene som sto øverst på ønskelist, ref. f.eks. Siem. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 16.12.2011 11:43 Post subject: |
|
|
Har man kun gått på folk som a) har rett dialekt, eller b)allerede bor i Trondheim, eller?
Jeg er ikke overdrevent imponert av de derre proffe rekrutteringsfolka dine, ace! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 16.12.2011 11:44 Post subject: |
|
|
Utlysningen blir jo litt spesiell med at det helt tydelig er behov for opprydning, men de som ansetter signaliserer at en opprydning ikke er ønsket. Da blir det en uriaspost. |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 16.12.2011 11:44 Post subject: |
|
|
Mine? _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 16.12.2011 12:06 Post subject: |
|
|
Hadde jeg giddet skulle jeg bladd meg tilbake her hvor du avfeide spm rundt prosessen fordi Horton satt i førersetet og da ville det bli så proft og bra så.  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 16.12.2011 12:29 Post subject: |
|
|
Det spiller vel liten rolle hvor gode de i Horten kan være, dersom føringene fra oppdragsgiver bare er sterke nok... Det er vel styret i RBK (v/ Svendsen?) som setter premissene for oppdraget  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
dalla Rutinert
|
Posted: 16.12.2011 12:41 Post subject: |
|
|
Konesseur wrote: | Utlysningen blir jo litt spesiell med at det helt tydelig er behov for opprydning, men de som ansetter signaliserer at en opprydning ikke er ønsket. Da blir det en uriaspost. |
Hentesveis wrote: | Det spiller vel liten rolle hvor gode de i Horten kan være, dersom føringene fra oppdragsgiver bare er sterke nok... Det er vel styret i RBK (v/ Svendsen?) som setter premissene for oppdraget  |
Disse to postene tror jeg beskriver kjernen i problemet.
Per idag er stillingen som daglig leder i RBK _IKKE_ attraktiv. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 16.12.2011 13:08 Post subject: |
|
|
Viseadministrerende direktør i Fokus Bank. Virkelig? Har virkelig Rosenborg brukt penger på disse "headhunterne", når de bare følger nøyaktig de samme gatene de vanligvis går i?
Jeg blir deprimert. Laksetrønder, hopptrønder, random banktrønder og så den der FUCKINGS innavlskandidaten som selvfølgelig er endorsed av Nils Arne Eggen fordi hun er a) trønder, b) ansatt i RBK og c) trønder. Jeg mener: hvilken som helst av disse, sannsynligvis alle, kan jo være flinke folk, men det løser ikke problemet som Rosenborg nekter å innse at de har.
Den strømlinjede tenkninga og kompiskulturen nede på brakka er i ferd med å senke hele klubben under tjue meter gjeld og inkompetanse. Det finnes ingen yrkesstolthet, kun konsolidering av posisjoner. Dette er siste sjanse på LANG tid til å gjøre noe med det, ta grep for å få inn nye tanker, en ny kultur, men det er det ingen der nede som vil. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 16.12.2011 14:11 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Hadde jeg giddet skulle jeg bladd meg tilbake her hvor du avfeide spm rundt prosessen fordi Horton satt i førersetet og da ville det bli så proft og bra så.  | Vel burde vel ant at det ikke ville leve opp til dine forventninger uansett, du er blant de jeg mener har litt for høye forventninger og tanker rundt dette. Stikk fingern i jorda.  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
Fosningen Rutinert
|
Posted: 16.12.2011 17:17 Post subject: |
|
|
Har lest litt om hvem som er aktuelle, men mindre om hvorfor de er det. Hva gjør Stjernen til en kjempekandidat for stillinga? Hvilke kvaliteter har han, samt relevant fartstid? Hva gjør Stjernen til et veldig godt valg? |
|
Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 16.12.2011 21:23 Post subject: |
|
|
A) Han har rett dialekt, B) Han er trønder, C) Han bor i Trondheim |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 16.12.2011 22:00 Post subject: |
|
|
same shit _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
|