| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
akson Veteran
|
Posted: 25.08.2011 21:19 Post subject: |
|
|
| ETT blikk på Brattset i studo sier alt om situasjonen RBK er i. Ansiktsuttrykket sier "rensk ut allt og start på basic." Det er ihvertfall slik jeg tolker ham. Det er få om ingen som har vist noe i 2011. Det er noen som sier at det nytter ikke å piske en død hest. Grav den ned og skaff en ny.[/b] |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 25.08.2011 21:19 Post subject: |
|
|
| longines wrote: | | Hoftun forbanna på adressa. |
Hæ? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 25.08.2011 21:20 Post subject: |
|
|
| longines wrote: | | Hoftun forbanna på adressa. |
Utdyp. Skal klubben kun strykes medhårs? |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
|
|
| Føler meg som en IFK Gøteborg supporter... |
|
| Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
|
|
| NRK2 nå om væpna revolusjon.. Et par tips til oss som er glade i Rosenborg. Back to basic! |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
|
|
| Rånny wrote: | | longines wrote: | | Hoftun forbanna på adressa. |
Hæ? |
Han kalte Adressa sine artikler de siste dagene for en usmakelig heksejakt. Virket ganske forbanna. _________________ "I think they're a team that's looking for their form, for their game, for their everything."
Jordi Cruyff 18.08.2011 |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 25.08.2011 21:21 Post subject: |
|
|
Selfølgelig, se Hoftun selv når han får det minste kritiske spm. Arroganse hele veien. Avskyelig krek. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 25.08.2011 21:21 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | | Midtsjø og Åsen inn for en utslitt Henriksen og Issah, så har man gjort grep ihvertfall. Kan faen ikke sitte dønn stille på benken og droppe byttene i en kamp som dette! |
Hva i svarte prater du om? Ser du ikke at Janne står å klapper hele kampen? Det er greit at du er skuffet, men litt sakelighet må man forvente. Janne er i ferd med å bygge tidenes Rosenborg lag så la oss alle klappe i hendene nå så blir dette bra. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 25.08.2011 21:22 Post subject: |
|
|
| longines wrote: | | Rånny wrote: | | longines wrote: | | Hoftun forbanna på adressa. |
Hæ? |
Han kalte Adressa sine artikler de siste dagene for en usmakelig heksejakt. Virket ganske forbanna. |
Orker du virkelig å se på Viasat4, og Fjøra frivillig etter et tap?
Men selvsagt er han det, vet vel at han selv sliter. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 25.08.2011 21:26 Post subject: |
|
|
Paracet kommer godt med på en dag som dette. Vurderer et helt brett.
(Neida. Holder med 3-4) |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 25.08.2011 21:28 Post subject: |
|
|
Skutle er intelligent nok til å selv se når det er riktig å fratre. All ære og respekt til Skutle, han har gjort mye for klubben.
Men - dette skriver jeg med et forbehold om at han har blitt bedt av styret om å gå. Det lukter egentlig slik lang vei.
Hoftun tviler jeg sterkt på vil gå frivillig, spørsmålet er om vi har et styre som er voksent nok.
JJ er jeg usikker på hvor vi har i så måte. |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 25.08.2011 21:33 Post subject: |
|
|
| Eneste LILLE positive med dette er at vi nå kan konse på kun serien. Må berge europacup-plass der. Vi MÅ ut i Europa neste år.. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 25.08.2011 21:35 Post subject: |
|
|
Hvordan i helvete skal den bedritne gjengen her klare å berge topp 3 i serien?
1 seier på de siste 10 kampene forteller ikke om et lag som skal starte å klatre riktig vei på tabellen... |
|
| Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
|
|
Litt optimistisk stolavs, vi bør heller prøver å sikre oss Tippeliga-lisens til 2012 sesongen.  |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
|
|
| stolavs wrote: | | Eneste LILLE positive med dette er at vi nå kan konse på kun serien. Må berge europacup-plass der. Vi MÅ ut i Europa neste år.. |
Vi må benke Issah ut sesongen om vi skal ha sjangs på fairplay-plassen dessverre... |
|
| Back to top |
|
 |
akson Veteran
|
Posted: 25.08.2011 21:43 Post subject: |
|
|
| Keiko ut sesongen og nye koster i alle ledd fra nyttår...... |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 25.08.2011 22:15 Post subject: |
|
|
| Helvette altså gutter, nå er det jævlig mørkt. Nå må vi stå sammen for Rosenborg, vi har dystre tider i vente. |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 25.08.2011 22:19 Post subject: |
|
|
| Iziba Jaja wrote: | | 1972 Miami Dolphins wrote: | | Midtsjø og Åsen inn for en utslitt Henriksen og Issah, så har man gjort grep ihvertfall. Kan faen ikke sitte dønn stille på benken og droppe byttene i en kamp som dette! |
Hva i svarte prater du om? Ser du ikke at Janne står å klapper hele kampen? Det er greit at du er skuffet, men litt sakelighet må man forvente. Janne er i ferd med å bygge tidenes Rosenborg lag så la oss alle klappe i hendene nå så blir dette bra. |
du får bare klappe til du får gnagsår i henda, men ikke faen om jeg applauderer en gjeng med såkalte profesjonelle spillere som ikke viser noen som helst vilje eller stolthet. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 25.08.2011 22:49 Post subject: |
|
|
| Iziba Jaja wrote: | | 1972 Miami Dolphins wrote: | | Midtsjø og Åsen inn for en utslitt Henriksen og Issah, så har man gjort grep ihvertfall. Kan faen ikke sitte dønn stille på benken og droppe byttene i en kamp som dette! |
Mente du dette alvorlig? Tok det som sarkasme ved første øyekast.
Jeg påpekte at det ikke ble brukt mer enn ett bytte når det var flere spillere på banen som var så slitne at de holdt på å svime av. Jeg påpekte at når man skal snu kamper er man nødt til å gjøre grep, ikke håpe på et under. Klapping kvalifiserer ikke til "å gjøre grep".
"dønn stille på benken" var ikke ment bokstavlig, men at han ikke foretar seg noen taktiske grep udner kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 25.08.2011 22:51 Post subject: |
|
|
Rimelig klart at det var ironi, ja.  |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 25.08.2011 23:08 Post subject: |
|
|
- Hadde jeg referert til sjansestatistikk hadde jeg kunne si at det var ufortjent at vi røk ut. Men det vil jeg nesten ikke gjøre. I dag har vi ikke marginene og hellet på vår side. Har man ikke det skal man være bedre og da bruker man å få marginene man trenger for å vinne, er RBK-trenerens umiddelbare tanker rett etter kampslutt på Kypros.
Hvor mange målsjanser hadde vi egentlig? Bortsett fra målet (som var en soleklar offside) kan jeg ikke si jeg husker mange ganger vi var i nærheten... |
|
| Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 25.08.2011 23:09 Post subject: |
|
|
| Antar han regnet med hjemmekampen også. Uten at det direkte bugnet av sjanser der heller... |
|
| Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 25.08.2011 23:27 Post subject: |
|
|
Exit RBK Europa 2011.....
Det ser også stygt ut ift. å kapre en plass som kvalifiserer til Europaspill neste sesong. Exit Europa idag betyr også at klubben styrer mot et stort underskudd, tiltross for Skutles lovnad om 0 resultat.
Hva må klubben gjøre?
Budsjettoverskridelsene som klubben VET kommer har ført til at Skutle "trekker seg", noe jeg velger å tro er en direkte beskjed fra styret.
RBK må nå bruke resten av sesongen og neste på konsolidering. Si opp overflødig daukjøtt i administrasjon, gå igjennom spillerlogistikken sin samt gi JJ fred til å bygge et nytt lag. Styretformannen bør erkjenne at tiden har flydd ifra ham, Hoftun bør gjøre det samme. Her må det en heidundranes høstrengjøring til. Ta inn Bratseth og andre potensielle kontinuitetsbærere som kan by på noe.
Hva med fysisk form, teknikk og treningshverdag ?
Vi blir slått av et Kypriotisk lag utenfor sesong, men som viser at de besitter større fart, bedre teknikk og bedre pasningskvalitet . Imponerende nok så det også ut til at kondisjonen var på høyde med RBK over 2 kamper, tiltross for at laget er utenom sesong...
Man kan tolke det dit man vil....
Få inn folk med internasjonal rutine og som vet hva som skal til for å utvikle spillere på disse punktene. Det holder ikke å måle det vi gjør ift. TL standard.
Aafk ble feid av banen med 6-0 i sekken i kveld og utspilt etter alle kunstens regler.
TL stinker. Det bør siktes høyere..... Kutt ut gjenbruket i norsk fotball og få inn utenlandsk inspirasjon på trenersiden. For norsk fotballs skyld håper jeg at Molde vil gjøre det bra de neste sesongene og vise en ny vei på det meste. Det smerter å si det , men i Molde har man påbegynt noe bra.
Her i klubben har vi idag nettopp avsluttet noe som engang var svært bra. Den epoken er nå over. |
|
| Back to top |
|
 |
krist2 Rutinert
|
Posted: 25.08.2011 23:37 Post subject: |
|
|
| Julegrisen wrote: | Exit RBK Europa 2011.....
Det ser også stygt ut ift. å kapre en plass som kvalifiserer til Europaspill neste sesong. Exit Europa.... |
+1 |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 26.08.2011 00:16 Post subject: |
|
|
Er det lov å si noe positivt om kampen?
Uansett, kontringa hvor Prica ble spilt opp sentralt, flikket ut til Dockal som spilte inn til Svensson(?) som la videre til Prica som skjøt, luktet det topp europaklasse av. Men så var det det å gjenskape prestasjoner. Angrepet vi hadde borte mot Pilzen der Prica hoppet over, Moldskred hælflikket tilbake til Prica (som burde spilt Svensson) som skjøt, var også klasse. Dessverre har det bare vært enkelte glimt. Dersom det er slik fotball som er planen til Janne, håper jeg virkelig det begynner å se slik ut snart, oftere enn i et angrep hver 4. kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
|