| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Messi Veteran
|
Posted: 14.07.2014 21:17 Post subject: |
|
|
| digre wrote: | Tross alt tullet, manglende effektivitet, utenomsportslig fjolleri og idioti, så kommer jeg til å savne Bille. Han var en fargeklatt som ikke se ferdig oppgulpede kommentarer. Han var levende og sprudlende.
Men i forhold til kostnad, er det godt å bli kvitt lønnsposen og i tillegg få litt ekstra å kjøpe for.
Likevel begynner det å bli tynt i rekkene nå... |
Ja, ingen har solgt så mye drakter som han.Så hvis overgangssumen er rundt 0,75 mill euro, så tror jeg at Bille-regnskapet er i pluss Regner med at Evian har tatt sine forhåndsregler, slik som Barcelona har gjort med Suarez.
[/url]
Last edited by Messi on 14.07.2014 21:19; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 14.07.2014 21:18 Post subject: |
|
|
Vi trenger en spiss som er mer profil på banen og mindre utenfor.
Sjøl har jeg ønsket ham vekk siden første rangletur med spytting på dørvakter osv. Godt å få vekk en man bare sitter og venter på neste skandale fra.
Synd han aldri slo til, det var liksom noe spesielt der. Mulig også han sleit under feil trener. Uansett ble dette en god løsning for alle parter. Lykke til videre, og takk for seg. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Oddsking Proff
|
Posted: 14.07.2014 21:32 Post subject: |
|
|
| Lykke til. |
|
| Back to top |
|
 |
Mortenlj77 Veteran
|
Posted: 14.07.2014 21:36 Post subject: |
|
|
Lykke til  |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 14.07.2014 21:36 Post subject: |
|
|
SÃ¥fremt vi ikke solgte med tap synes jeg vi kom bra fra denne dealen.
Lønnsmiddler frigjort, og nå som også Chibuike har dratt og kanskje Gamboa blir solgt tilsvarer dette en total formue.
Får vi håpe da, at Tove har ansvar for å forvalte disse pengene så de ikke går bare til Kjeldsberg....
Da har vi en kjapp kant/spiss på tur inn og hva mangler vi egentlig?
Er dette Sørloth's time? _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7407 Location: South-west coast exile
|
Posted: 14.07.2014 21:39 Post subject: |
|
|
| Vi må vel fortsatt ha inn en ny angriper, selv om det hadde vært flott å se Sørloth få sjansen. Med tanke på overgangs-stragien sportslig kjører så skal det nå hentes inn en ny spiller. Om denne spilleren blir sett på som erstatteren for Bille eller Chibuike er vel usikkert, da Nielsen ikke ser ut som en erstatter for noen av dem. |
|
| Back to top |
|
 |
MariusV Veteran
|
Posted: 14.07.2014 21:41 Post subject: |
|
|
Kjenner jeg blir litt skuffet om pengene går til ny spiss. Søder har satt opp dampen i det siste og er på vei opp toppscorerlista i ligaen. Samtidig er Sørloth bak i køen og sulten.
Litt festlig hadde det nå vært om vi kunne kjøpt en bedre balanse i laget (høyreback og midtstopper) av typen "up and coming" for en billig penge.
Med Brede Moe tilbake med tippeligaerfaring neste år og Rønning tilbake nå, så kan jeg egentlig godt tenke meg kun en mann inn som primært er back, men kan spille stopper.
Hadde jo vært morsomt å ikke avslutte året med blodrøde tall for en gangs skyld... |
|
| Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 14.07.2014 21:44 Post subject: |
|
|
_________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 14.07.2014 21:47 Post subject: |
|
|
| Brego wrote: | £ er pund, € er euro  |
RBK betalte Villareal i Euro og selger han til Evian i Euro. Fordelen begge ganger for RBK er kursen på Euro har gått i fordel RBK. Kursen var lav ved kjøp og høy ved salg.
Lykke til videre. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7407 Location: South-west coast exile
|
Posted: 14.07.2014 21:47 Post subject: |
|
|
| Jeg er helt enig med deg i at vi skal prøve å hente relativt ukjente spillere for en billig penge. Jeg er også enig i at vi bør forsterke forsvaret vårt, men med den transfer-policien som vi kjører, skjer det ikke før noen forlater oss. Dessverre. Det i seg selv er vel ett tegn på inkompetanse? |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 14.07.2014 21:49 Post subject: |
|
|
_________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 14.07.2014 21:50 Post subject: |
|
|
Vi trenger dobbel dekning på spissplass. Jeg har ikke sett mye av Sørloth i det siste, men om vi trenger ny spiss avgjøres av om junior er god nok som eneste reelle spissalternativ eller ikke. Skader, suspensjoner og tung formdupp på Søder kan/vil komme, og da må vi sette inn noen som leverer OK eller bedre på dette nivået.
Jeg kunne også tenkt meg en annen spisstype inn i tillegg til de vi har. Både Bille, Søder, og Sørloth virker noe like i stilen, og scorer rett og slett ikke nok. En litt mer lettbeint målsnik kune vært godt å ha.
Mulig islendingen kan bli aktuell igjen? Kjenner overhodet ikke til ham, men han virket jo å levere OK og rimelig i innkjøp. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 14.07.2014 21:55 Post subject: |
|
|
| Blir ikke nevneverdig savnet av andre enn pressen. Ha det bra. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 14.07.2014 21:56 Post subject: |
|
|
| Lykke til videre og takk for målet mot Aalesund på Lerkendal. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 14.07.2014 22:00 Post subject: |
|
|
| Messi wrote: | | Regner med at Evian har tatt sine forhåndsregler, slik som Barcelona har gjort med Suarez. |
Kanskje han må holde seg til Evian
 _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 14.07.2014 22:06 Post subject: |
|
|
| Ellevilt at et fransk elitelag er villig til å betale for dette. Jeg vil gratulere alle med dagen. |
|
| Back to top |
|
 |
Mighty Proff

|
Posted: 14.07.2014 22:06 Post subject: |
|
|
Vet ikke hvorfor jeg er trist, men føler at Bille viste en sånn klubbfølelse etter københavn-dramaet at jeg håpet at han skulle bli en bjærebjelke i klubben. Synes også han viste prov på gode takter på banen, selv om det ikke resulterte i så mange målpoeng, var han bevegelig, sterk, god på å holde på ball og hadde også fin teknikk til tider. Herlig midtspisstype.
Men erkjenner at han tok for mye plass i spillergruppa, ønsker han lykke til videre! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 14.07.2014 22:07 Post subject: |
|
|
| Tar denne nyheten med blandede følelser. Han har vært en berikelse for interessen og tilført både Rosenborg og Tippeligaen mye action. Samtidig blir det godt å slippe flere ubehageligheter. På banen er han ikke noe stort tap, naturligvis, og mtp at han sikkert har tjent godt med penger - så er nok dette i sum et veldig klokt valg av alle parter. Kanskje unntatt Evian, da. |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 14.07.2014 22:51 Post subject: |
|
|
Min yngste datter ble skikkelig lei seg. Hvorfor, spør hun, er ikke Nicki Bille og Rosenborg glade i hverandre lenger?
Litt lei meg sjøl også. Hadde veldig sans for Bille. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 14.07.2014 22:55 Post subject: |
|
|
media, vi kunne ansatt kalle klovn i stede. Hadde gitt deg/dere like mye glede. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 14.07.2014 23:13 Post subject: |
|
|
| Takk og lov! |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 14.07.2014 23:41 Post subject: |
|
|
Blir spennende å høre Billes avskjed med fansen. Kjernen og co har behandlet ham utrolig flott til tross for gjentatte grove feilskjær. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 14.07.2014 23:49 Post subject: |
|
|
"Evian spelled backwards is naive".
Bra for klubben og Bille med dette salget, og det skal bli godt med litt mindre utenomsportslig drama fremover. |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2190 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 14.07.2014 23:53 Post subject: |
|
|
Jeg synes egentlig det er litt trist at han forsvinner, Bille engasjerer! SÃ¥ kan man jo mislike alt tullet hans utenfor banen.
Takk for innsatsen og lykke til videre! _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
Troillanpåtopp Proff
|
Posted: 15.07.2014 00:06 Post subject: |
|
|
Trist, med og litt glad. MÃ¥ erstattes ASAP!
 |
|
| Back to top |
|
 |
|