English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Stabæk
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var banens beste spiller?
André Hansen
0%
 0%  [ 1 ]
Jonas Svensson
6%
 6%  [ 10 ]
Tore Reginiussen
0%
 0%  [ 0 ]
Holmar Eyjolfsson
0%
 0%  [ 0 ]
Jørgen Skjelvik
0%
 0%  [ 1 ]
Mike Jensen
0%
 0%  [ 1 ]
Anders Konradsen
1%
 1%  [ 3 ]
Fredrik Midtsjø
11%
 11%  [ 18 ]
Gudmundur Thorarinsson
0%
 0%  [ 1 ]
Christian Gytkjær
0%
 0%  [ 0 ]
Yann-Erik de Lanlay
77%
 77%  [ 122 ]
Total Votes : 157

Author Message
Whoppa
Veteran

PostPosted: 09.05.2016 10:37    Post subject: Reply with quote

Fikk ikke sett kampen, så lurer litt på hvordan Gudi løste kantrollen. Utfordret han backen 1-mot-1, kom han til mange innlegg/skuddmuligheter etc.? Ser han får bra børskarakterer av de fleste. Utifra Dølles karakter og Midtsjøs to mål tolker jeg det slik at det meste skjedde på venstresiden.
Back to top
View user's profile Send private message
Megafritz
Veteran

PostPosted: 09.05.2016 10:40    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Jeg merker at baklengsmålet irriterer meg langt mer enn det bør. Unødvendig, sløvt, og meget svakt av involverte spillere. Ellers er det deilig å se at vi har full kontroll på oppgjøret i praksis fra start til slutt. Skulle ønsket et par mål til, men det er solid med tre mål og greit å roe ned litt i tett program.

Dette føler jeg vi har hatt som tradisjon i årevis. Leder komfortabelt og slipper inn et pissmål eller to på slutten. Etter 3-0 skrudde vi fullstendig av, og kunne muligens blitt straffet hardere om vi ikke hadd møtt obos-motstand. Men for alt vi vet hadde vi holdt intensiteten oppe om motstanden var brukbar.
Back to top
Ten8y
Rutinert

PostPosted: 09.05.2016 10:42    Post subject: Reply with quote

Enig, totalt unødvendig baklengs. Blodpumpa går rett i taket hver gang jeg tenker på at Rashani står og hekler og gidder ikke å flytte seg ned 4 meter for å dekke opp. Tragisk.
Back to top
Et bilde tå'n
Senior

PostPosted: 09.05.2016 11:32    Post subject: Reply with quote

Enig i at det er unødvendig å slippe inn mål på tampen, men gjør ikke så stort utslag å gå fra 3 - 0 til 3 - 1. Hadde man sluppet inn tre på tampen og endt opp med 3 - 3 derimot Wink

#SvartogHvittGull
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 09.05.2016 11:42    Post subject: Reply with quote

Hadde satset litt penger på RBK-seier med 0-2 i handikapp for Stabæk, så utgjorde en tusing forskjell for meg :/
Back to top
Juch
Veteran

PostPosted: 09.05.2016 11:52    Post subject: Reply with quote

Hansen 6

Svensson 6
Reginiussen 6
Eyjolfsson 6
Skjelvik 6

Jensen 6
Konradsen 6
Midtsjø 6

Gudi 5
Gytkjær 5
Dølle 7

En kamp på det jevne i går, med andre ord. Synes det var litt kjipt hvor passivt laget ble etter 3-0, men det er kanskje greit å cruise inn en kontrollert seier i blant med så mange kamper for tiden. Gudi har det samme syndromet som Dølle hadde i høst, hepper rundt på siden før han spiller støttepasning.
Back to top
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 09.05.2016 12:25    Post subject: Reply with quote

RBK hadde mye mye mer å gå på etter 3-0. Jeg tror ikke det er pga. de ble slitne, men fordi de ikke ville gi mer når de vet de har ny kamp snart (allerede torsdag). Så er ikke bekymret.
Back to top
Moody
Senior

PostPosted: 09.05.2016 14:44    Post subject: Reply with quote

Whoppa wrote:
Fikk ikke sett kampen, så lurer litt på hvordan Gudi løste kantrollen. Utfordret han backen 1-mot-1, kom han til mange innlegg/skuddmuligheter etc.? Ser han får bra børskarakterer av de fleste. Utifra Dølles karakter og Midtsjøs to mål tolker jeg det slik at det meste skjedde på venstresiden.

Tatt i betraktning at han ikke er noe ving var det vel helt på det jevne, men personlig syns jeg det gikk unødvendig mye bakover og på tvers, også når han etterhvert gikk ned på midten. Pluss for gode innlegg og cornere!
Back to top
Megafritz
Veteran

PostPosted: 09.05.2016 14:53    Post subject: Reply with quote

Synes han spilte som en indreløper. Mye småfikse pasninger og litt trekanter her og der, men ingen klassisk ving. Ikke spesielt ivrig på utfordre 1v1 og heller ikke stikke i (det lille) bakrommet som fantes.

Gjør seg ikke bort mot slike dårlige og lavtliggende motstandere, men er nok langt unna slik vi kjente gjennombruddshissige Mikkelsen i fjor (spesielt på kontringer). Dette er en indreløper og jeg har troa på at han kan steppe rett inn når Jensen eller Midtsjø forsvinner snart, så får vi heller kjøpe en ny ving i sommer.
Back to top
AlexanderHallberg
Proff

PostPosted: 09.05.2016 16:20    Post subject: Reply with quote

Virker som Gudi er for treg til å utfordre rett og slett. Han mangler mye på fart. Ellers liker jeg godt det jeg ser mtp pasningspill og overblikk. Sett han sentralt og bruk heller Midtsjø på kanten hvis vi må det.
Pirlo
Veteran

PostPosted: 09.05.2016 19:01    Post subject: Reply with quote

Noen andre som fikk med seg at Midtsjø flere ganger løp opp fra indreløperposisjon for å presse keeper/bakerste forsvarsspiller mens Gytkjær småjogget/gikk? Det kan vel ikke være Kåres plan. Høyt press funker dårlig når ikke hele laget er med.
Back to top
sidney
Veteran

PostPosted: 09.05.2016 22:10    Post subject: Reply with quote

Så akkurat VG's "rundens lag". Det må stå godt til med norsk fotball når ikke Dølle er verdig en plass der etter kampen i går Smile
Back to top
henrifei
Veteran

PostPosted: 09.05.2016 22:23    Post subject: Reply with quote

reagerte på det jeg også. tenkte bare, faen for noen tullinger også lukket jeg siden.
Back to top
zdanek
Senior

PostPosted: 09.05.2016 22:31    Post subject: Reply with quote

Post-match interviews:

Stig Inge
Stig Inge.WMA

KÃ¥re
KÃ¥re.WMA

Christian
Christian.WMA

Fredrik
Fredrik.WMA

Morten Skjønsberg
Morten Skjønsberg (K).WMA

Billy McKinlay
Billy McKinlay.WMA
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Page 13 of 13

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb