|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
bigfoot Rutinert

|
Posted: 26.07.2010 19:12 Post subject: |
|
|
Hehe, vet ikke hva consensus er i sånne situasjoner, men rødt kort er kanskje å strekke det litt langt mtp posisjonen på banen.
Hauge har forøvrig en helt fantastisk evne til å plassere seg midt i ballbanen og/eller løpebanen til spillerne, noe som irriterte meg flere ganger i går. Virker som han har mistolket begrepet "å være oppe i situasjonene" litt. |
|
| Back to top |
|
 |
Christian1917 Senior
|
Posted: 26.07.2010 19:14 Post subject: |
|
|
ok, ja synes også kort burde vært vurdert der. Bra det ikke var avgjørende da  _________________ Make it idiot proof and someone will make a better idiot. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 26.07.2010 19:22 Post subject: |
|
|
| Vi ble også snytt for en straffe, imo. På hands etter skudd fra Henriksen. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 27.07.2010 00:28 Post subject: |
|
|
| abjoern wrote: | Da synes jeg synd på dere. Uavhengig av spillestil osv kan det da ikke være pisse kjedelig å se favorittlaget ta en fortjent 2-1-seier de siste minuttene?
Livet som fotballinteressert må være ganske trist dersom dette var en pisse kjedelig kamp. |
Vi hadde overtaket og spillet men hadde knapt med store sjanser, akkurat som tiden under Hamrén.
Det var tendenser igår, det samme var det under Hamrén.
Litt paradoksalt at hjemmelaget faktisk hadde de største sjansene, noen vil derfor påstå at vi vant ufortjent.
Pisse kjedelig var ikke mine ord, men at vi spiller ekstremt offensivt og er mye bedre enn under Hamrén synes jeg bare er tull..
Personlig ser jeg lite forskjell, vi er ofrer flere mann fremover uten at vi har blitt nevneverdig bedre. Grunnet satsninger har vi derimot blitt dårligere defensivt.
Og vi spilte altså imot, det én kan kalle B-laget til Stabæk.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |