English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Tromsø - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 29.07.2012 22:26    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Hehe, knerten, samtidig som jeg sa at Ondrasek er begrenset så sa jeg jo også at han kom til å putte mye i TL. TL er jo som skapt for triste spisser som Ondrasek, Kovacs, Frode Johnsen og Prica, eneste toppserien i Europa at denne typen spisser fortsatt er gull verdt.

Ja, jeg synes det er fantastisk trist. Dog uenig i beskrivelsen av Prica. 2009-2011 var han på et helt annet nivå enn disse: god avslutter, skytter, hodespiller, fantastisk koordinasjon. Ondrasek er nitrist.
Back to top
View user's profile Send private message
Barney
Veteran

PostPosted: 29.07.2012 22:27    Post subject: Reply with quote

Begynner å minne om fjorårssesongen dette. Vi takker nei til alle mulighetene vi får til å ta igjen tetlagene.

Ellers var det en kamp som forventet. Vi har nok kvalitet i laget til at vi alltid vil skape muligheter i en svak TL, men det blir veldig tilfeldig.

At Prica får spille 90 minutter etter oppførselen i Kasakhstan og innsatsen i kampen i dag er en skam.
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 29.07.2012 22:28    Post subject: Reply with quote

Problemet er at både Fredheim Holm og Dokcal ikke jobber godt nok defensivt. Når begge backene er konstant ute av posisjon, og Rønning som konstant slår feilpasninger. Så merkes dette veldig godt.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 29.07.2012 22:29    Post subject: Reply with quote

Ja, knerten, enig ang Prica frem til sommeren 2011.
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 29.07.2012 22:30    Post subject: Reply with quote

Nå sier jeg ikke at vi skal gå helt Köln her inne, men vi som supportere må gjøre noe. Alle her inne ser hvor veien går og ser at ingen tar tak i problemet. Etter Koteng sin adressa opptreden har jeg ingen tro på at Janne blir fjernet og ihvertfall ikke Hoftun. Men dette går ikke lengre vi må ta det i egne hender.
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 29.07.2012 22:30    Post subject: Reply with quote

vegran wrote:
Hjelde wrote:
vegran wrote:
Hjelde wrote:
vegran wrote:
Jan Jönsson, jeg hater deg.

Ro deg ned!

Ro meg ned? hvorfor det?

Greit å være uenig i hvordan og at han trener Rosenborg... men hat trenger vi rett og slett ikke. Har ingen konstruktiv funksjon (har vel både nær og fjern historie vist)

Hat er kankje et sterkt ord. Det kom i ren fortvilelse rett etter kampslutt. Men for å te an mykere versjon som ikke inneholder ordet hat: Jeg misliker sterkt at Jönsson gjør det han kan for å dra denne klubben ned i gjørma.

Ok. Da er jeg enig med deg Wink
Back to top
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 29.07.2012 22:31    Post subject: Reply with quote

Ja, han var en bra spiss så lenge han ville. Ferdigheter er en ting, men når viljen, lysten og humøret ikke er der hjelper det ikke. Helt overbevist om at Alexander Sørloth kunne gjort en like bra spissjobb i kveld.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
WanAn
Proff

PostPosted: 29.07.2012 22:35    Post subject: Reply with quote

JannesBart wrote:
Nå sier jeg ikke at vi skal gå helt Köln her inne, men vi som supportere må gjøre noe. Alle her inne ser hvor veien går og ser at ingen tar tak i problemet. Etter Koteng sin adressa opptreden har jeg ingen tro på at Janne blir fjernet og ihvertfall ikke Hoftun. Men dette går ikke lengre vi må ta det i egne hender.

Er overbevist om at Jønsson sitter trygt. Så lenge RBK ikke faller utenfor topp 8 så sitter nok jønsson godt i trenerstolen desverre. Men kanskje, bare kanskje så fornyer de ikke kontrakten hans hvis dette forsetter. Samme gjelder Hoftun. Sitter desverre godt i stolen han også. Har veeeeldig liten tro på at noe kommer til å skje desverre.
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 29.07.2012 22:35    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Ja, knerten, enig ang Prica frem til sommeren 2011.

Ja, etter det gikk han lei.

Tippeligaen: Eldorado for typer som Sundgot, Occean, Rob Friend og Ondrasek. Huff.
Back to top
Ryujin
Veteran

PostPosted: 29.07.2012 22:37    Post subject: Reply with quote

JannesBart wrote:

Da må en gruppe med medlemmer kuppe årsmøte i februar.
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 29.07.2012 22:38    Post subject: Reply with quote

WanAn wrote:

Er overbevist om at Jønsson sitter trygt. Så lenge RBK ikke faller utenfor topp 8 så sitter nok jønsson godt i trenerstolen desverre. Men kanskje, bare kanskje så fornyer de ikke kontrakten hans hvis dette forsetter. Samme gjelder Hoftun. Sitter desverre godt i stolen han også. Har veeeeldig liten tro på at noe kommer til å skje desverre.

Rosenborg supporterne, oss, må sette press på ledelsen. De fleste her inne har ingen erfaring med å drive en eliteserieklubb, men når vi ser, i motsetning til sportslig ledelse, at dette prosjektet ikke er levedyktig må vi komme med reaksjoner!

Reaksjoner som ledelsen ikke kan overse.
Back to top
DonRevie
Proff

PostPosted: 29.07.2012 22:39    Post subject: Reply with quote

ossie wrote:
Debuterer på forumet etter mange år som aktiv titter. Svært skuffet over hvordan vi fremstår spesielt i 2 omgang, både som enkeltspillere men ikke minst som lag. Selv om vi langt fra har den beste troppen mener jeg at det er begredelig hva vi greier å få ut av våre spillere.
I hver eneste kamp er det enorme avstander mellom leddene våre, og det offensive virker planløst og er preget av spillere som enten ikke evner eller bare ikke passer i det jeg i det aller lengste håper er en plan fra Jønsson..

Velkommen;)
Back to top
DonRevie
Proff

PostPosted: 29.07.2012 22:40    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Sylta wrote:
elguapato wrote:

Strandberg slet mye mot Drage, der kunne vel en rask Ankersen gjort en bedre jobb. Samtidig skjønner jeg ikke hvorfor de ikke kaster inn på en rask, bevegelig Chibuike som alltid er farlig? taktiske helbommer her synes jeg..

Både Chibuike og Ankersen sliter med skader. Med andre ord ikke så veldig lurt å la de spille i et tett kampprogram.

Hvis spillerne er for skadd til å spille 10-25 minutter når vi trenger det som mest, hvorfor i helvete flyr vi dem til Tromsø da? Hvorfor ikke heller ta med beste spiss og beste forsvarer fra juniorlaget, eller rett og slett fly med en tynn benk?

Det har absolutt ingen hensikt å ta med seg spillere til bortekamper som ikke kan spille! Det er å kaste bort penger og resultater!

Helt enig, støttes fullt ut!
Back to top
NÃ¥erdetnok
Veteran

PostPosted: 29.07.2012 22:41    Post subject: Reply with quote

pingvindrops wrote:
Godt Alas er klar til neste kamp! Han har jeg tro på.
Dette dreier seg ikke om spillere (selv om stallen er tynn).
Back to top
WanAn
Proff

PostPosted: 29.07.2012 22:44    Post subject: Reply with quote

JannesBart wrote:
WanAn wrote:

Rosenborg supporterne, oss, må sette press på ledelsen. De fleste her inne har ingen erfaring med å drive en eliteserieklubb, men når vi ser, i motsetning til sportslig ledelse, at dette prosjektet ikke er levedyktig må vi komme med reaksjoner!

Men det er jo "mobbing" ifølge Koateng... Nei fra spøk til alvor. Helt enig med deg, for den ledelsen vi har idag kommer ikke til å ta tak. Ifølge dem så er det sikkert en veldig grei sesong så langt.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 29.07.2012 22:44    Post subject: Reply with quote

pingvindrops wrote:

Er du sikker på at han passer inn i planløst. Slik jeg ser det er planløst en krevende spilledstil som krever en hel del tilvenning. Tror ikke vi kan regne med at Alas finner seg til rette med det første.
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 29.07.2012 22:47    Post subject: Reply with quote

NÃ¥erdetnok wrote:
pingvindrops wrote:
Jo. Man kan ikke spille fotballen man ønsker uten spillere som passer i systemet. JJ har fått servert en tropp med EN spiller med fart, og han er fersk.
Back to top
vegran
Veteran

PostPosted: 29.07.2012 22:49    Post subject: Reply with quote

Herregud som jeg savner Eggen, som faktisk krever noe fra spillerne, og som har en plan. Hvis Prica hadde vært så giddaslaus under Eggen, hadde han aldri i verden fått spille så mye som han gjør nå.
Back to top
NÃ¥erdetnok
Veteran

PostPosted: 29.07.2012 22:50    Post subject: Reply with quote

pingvindrops wrote:
NÃ¥erdetnok wrote:
pingvindrops wrote:
Jo. Man kan ikke spille fotballen man ønsker uten spillere som passer i systemet. JJ har fått servert en tropp med EN spiller med fart, og han er fersk.
Selvsagtvil bedre spillere heve laget, men med en trener som ikke makter å få ut potensialet av det han har, vil vi alltid underprestere i forhold til spillerstall og budsjett.
Back to top
Vollrik
Veteran

PostPosted: 29.07.2012 22:51    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Hvis spillerne er for skadd til å spille 10-25 minutter når vi trenger det som mest, hvorfor i helvete flyr vi dem til Tromsø da? Hvorfor ikke heller ta med beste spiss og beste forsvarer fra juniorlaget, eller rett og slett fly med en tynn benk?

Det har absolutt ingen hensikt å ta med seg spillere til bortekamper som ikke kan spille! Det er å kaste bort penger og resultater!

Sansynligvis en ide fra propagandaavdelingen slik at det blir mer skult at stallen er syltynn.
JanneB
Veteran

PostPosted: 29.07.2012 22:52    Post subject: Reply with quote

WanAn wrote:
JannesBart wrote:
WanAn wrote:

Men det er jo "mobbing" ifølge Koateng... Nei fra spøk til alvor. Helt enig med deg, for den ledelsen vi har idag kommer ikke til å ta tak. Ifølge dem så er det sikkert en veldig grei sesong så langt.

Er overbevist om at det skjer ingenting denne seongen, og jeg makter ikke å se på dette lengre. Videre tror jeg at mine følelser deles av majoriteten her inne og sinnet koker, blodet bruser mens brakka er likegyldig.

Hvis man vil ha noe gjort, må man gjøre det selv. Vi har et ansvar ovenfor klubben når vi ser at den blir kjørt i grøfta!
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 29.07.2012 22:55    Post subject: Reply with quote

vegran wrote:
Herregud som jeg savner Eggen, som faktisk krever noe fra spillerne, og som har en plan. Hvis Prica hadde vært så giddaslaus under Eggen, hadde han aldri i verden fått spille så mye som han gjør nå.
Historieløst. Eggen i 2010 lot Iversen spille, og han var feit og lat da også.
Back to top
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 29.07.2012 22:59    Post subject: Reply with quote

Trolig pga. at Ivers alltid har vært en darling for NAE.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 29.07.2012 23:02    Post subject: Reply with quote

pingvindrops wrote:
vegran wrote:
Historieløst. Eggen i 2010 lot Iversen spille, og han var feit og lat da også.

Iversen scoret 8 mål den høsten med Eggen og var klart bedre enn det Prica er for oss for tiden. Viktig på mange måter, og mangel på bedre alternativer.

Når det er sagt, så mangler vi bedre alternativer nå også. Det er her Hoftun og spillerlogistikken kommer inn i bildet.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
quentez
Veteran

PostPosted: 29.07.2012 23:25    Post subject: Reply with quote

"- Vi jobber med å prestere gjennom 90-93 minutter. Vi er ujevne - jeg sier ikke vi er dårlige - i 2. omgang."

Er det virkelig så jævla vanskelig å si at vi er rett ut rævva, Janne? Vi hadde vel strengt talt ingenting i 2. omgang bortsett fra sjansen til Henriksen.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Next
Page 11 of 13

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb