| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
biffen Proff

|
Posted: 22.09.2011 20:25 Post subject: |
|
|
Utrolig bra om vi hadde fått Hovland, ja! Ble imponert over han-virker som en skikkelig klassestopper. Lurer på om vi skal være glade for at Wanderson glapp, for jeg tviler på om vi kunne fått en særlig bedre spiller enn Chibbu. Bare synd at vi kun eier 50% av ham, men så kan de hende at uten de investorpengene hadde han vært uaktuell. Jeg får velge å se på det på den måten. Noen som vil prøve seg på en spillerbørs?  _________________ biffen |
|
| Back to top |
|
 |
akson Veteran
|
Posted: 22.09.2011 20:26 Post subject: |
|
|
Syns RBKWEB kan spleise på Hovland. Blir 1630 kr på hver.  |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 22.09.2011 20:26 Post subject: |
|
|
@ Henning
Det var borte mot Start. De idiotiske straffene vi fikk mot oss borte mot Start og Sogndal har kanskje kostet oss gullet. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 22.09.2011 20:32 Post subject: |
|
|
Synd at du måtte si det, Vollrik! Har klart å fortrengt det, men nå minte du meg på det igjen. Vi får håpe Viking knuser Molde i morgen:) _________________ biffen |
|
| Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 22.09.2011 20:33 Post subject: |
|
|
| biffen wrote: | Utrolig bra om vi hadde fått Hovland, ja! Ble imponert over han-virker som en skikkelig klassestopper. Lurer på om vi skal være glade for at Wanderson glapp, for jeg tviler på om vi kunne fått en særlig bedre spiller enn Chibbu. Bare synd at vi kun eier 50% av ham, men så kan de hende at uten de investorpengene hadde han vært uaktuell. Jeg får velge å se på det på den måten. Noen som vil prøve seg på en spillerbørs?  |
Fantastisk klaff med det kjøpet, men som mange har sagt før.
Hvor lenge beholder vi han neste sesong? Vi får nyte det så lenge vi kan.
Ser mange var negative tidlig i kampen, men poenget var vel at vi manglet marginene. Og da særlig Prica, men det løsner for han. På søndag?
Fantastisk hvordan sesongen har snudd med tre nye spillere. Kjempekjøp alle tre. |
|
| Back to top |
|
 |
JohnnyCash Rutinert
Joined: 25 Oct 2010 Posts: 531 Location: All over the place
|
Posted: 22.09.2011 20:34 Post subject: |
|
|
Synes også RBKWEB skal spleise på Hovland. I disse investortider!  _________________ I'm the man in black |
|
| Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 22.09.2011 20:36 Post subject: |
|
|
Hadde vært sykt fett og spleiset på han, men hvor mange er giret på det? Må nesten finne ut det først:)
Edit: Hva med å lage en avstemning med spørsmålet: Vil du bli med å spleise på Hovland(1630 kroner)? _________________ biffen |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 22.09.2011 20:38 Post subject: |
|
|
| biffen wrote: | Synd at du måtte si det, Vollrik! Har klart å fortrengt det, men nå minte du meg på det igjen. Vi får håpe Viking knuser Molde i morgen:) |
Ja. Men regner med at Viking skaper en 10-12 store sjanser, men Molde vinner 2-1. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 22.09.2011 20:38 Post subject: |
|
|
10 mill er ingenting for investorene. De får betale. Men tviler på at han vil til oss. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
akson Veteran
|
Posted: 22.09.2011 20:39 Post subject: |
|
|
Skal ordne konto og betale inn 1630 i morgen...  |
|
| Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
|
|
så sykt fortjent og digg seier! at sogndal er i TL er helt latterlig, så destruktiv og kynisk fotball burde vært ulovlig i øvre divisjoner
vif neste på søndag blir ekstremt artig og spennende!!!  _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
| Back to top |
|
 |
Daniel Sjölund Senior
|
|
|
| Vollrik wrote: | @ Henning
Det var borte mot Start. De idiotiske straffene vi fikk mot oss borte mot Start og Sogndal har kanskje kostet oss gullet. |
Legg til poengtapene mot Lillestrøm og Haugesund. Irriterende å tenke på at vi hadde vært 1 poeng bak Molde nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 22.09.2011 20:50 Post subject: |
|
|
Vanvittig deilig sliteseier mot et forsvarende Sogndal. Positivt at Dockal har åpnet målkontoen nå, og meget bra at Chibuike som forøvrig hadde en god match fortsetter å putte.
Synes Lustig hadde et par irriterende, enkle pasningsfeil som førte til unødvendige brudd i spillet vårt.
Mot et lag som SIL er det vanskelig å spille slik vi har gjort de siste matchene, men syns vi utførte oppgaven på en okay måte. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 22.09.2011 20:58 Post subject: |
|
|
| ace wrote: | | Recon wrote: | | Har Chibuike bare flekker, eller GRÅ flekker i skjegget? | Er det noe galt i det og nå da?  | Ikke når man er 63, som deg, men når man er 22(?)... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 22.09.2011 20:59 Post subject: |
|
|
Fra min posisjon vil jeg faktisk frikjenne ørlund med ca 50 %, den ballen fikk en lei etterskru - jævla vanskelig sak. Det er lustig som slapp, ja.
Eller spilte lustig en god andre omgang. Faen så godt, det andre målet ... )) |
|
| Back to top |
|
 |
KRS Proff

|
Posted: 22.09.2011 20:59 Post subject: |
|
|
| Hva gjør Lustig i angrep på stillingen 2-1 og tre minutter igjen av kampen? LITT kynisme må vel vi vise og.. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 22.09.2011 21:00 Post subject: |
|
|
| media wrote: | | Fra min posisjon vil jeg faktisk frikjenne ørlund med ca 50 %, den ballen fikk en lei etterskru - jævla vanskelig sak. |
Ser meg ut som en lei etterskru, du. Klart feilvurdering og tabbe av Daniel.
Last edited by Hedon on 22.09.2011 21:01; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 22.09.2011 21:01 Post subject: |
|
|
| Har ikke fått sett reprise av straffesituasjonen enda. Var det straffe? Hands eller holding? Noen sier hands, men han markerer jo med armene som om det skulle vært for holding? |
|
| Back to top |
|
 |
krist2 Rutinert
|
Posted: 22.09.2011 21:02 Post subject: |
|
|
De skriver på adressa at straffen var pga hands. Så også slik ut på dommeren, noen som har video av situasjonen?
Og selvsagt er alt fokus på kommentarene på dagbladet og adressa på kjøpelaget RBK's hjelp fra dommerstanden og NFF for å vinne kamper.. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 22.09.2011 21:04 Post subject: |
|
|
| Dommeren signalerte for holding. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 22.09.2011 21:05 Post subject: |
|
|
Vi trenger en stopper med fart.
Faen nå er jeg hes... |
|
| Back to top |
|
 |
SteinarG Rutinert
|
Posted: 22.09.2011 21:13 Post subject: |
|
|
| Har ikke sett straffesituasjonen, men jeg driter langt i om det var straffe eller ikke. Prica ble sprunget rett ned innenfor 16-metern til sogndal i første omgang, rett forran øynene til dommeren. Kan ikke fatte å begripe at han ikke dømte på den. Så man kan umulig si at vi fikk noe hjelp av dommeren idag, samme hva. |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 22.09.2011 21:16 Post subject: |
|
|
på VPN er de i full gang med å skylde på dommeren for Sogndals tap idag. herregud for en gjeng idioter. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 22.09.2011 21:19 Post subject: |
|
|
| Hvem bryr seg om hva VPN mener? Og hvorfor gidder de egentlig å bry seg om hva som skjer i en kamp mellom RBK og Sogndal? |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 22.09.2011 21:21 Post subject: |
|
|
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Børs:
Øra: 5. svak inngripen på scoringen, ellers helt okei
Lusta: 5 Løper som en jojo, men som vanlig dårlig defensivt den ene gangen han trengte fokus.
Dorsa: 5 Jobber og sliter. godkjent+ men ikke helt venn med ballen for tida.
Biffa: 6 Ruver. vinner alt han tar i.
Laga: 5 Samme som Biff, men ikke like visuel offensivt.
Issa: 5 løper mye, men for dårlig på andreballer i dag.
Henrika: 4 Svak rett og slett. for treig, for upresis...
Svensa: 6 Solid. virkelig en kar jeg liker! jobber som en helt og prøver!
Doca: 5 litt usynelig, men gode dødballer og PRO retur på straffen!
Chibba: 6 prøver å prøver å prøver. ikke like heldig i dag og blir sliten, men jaggu putter'n på slutten. KONGE!
Prica: 7 BB. Får ikke mye til i dag, men legg merke til hvor hardt han jobber og sliter på midtstopperne til sogndal! BB lett for meg i dag, LETT!
Janna: 4 småPassiv. Bakenga inn? funket sånn ok, men heller sett at han hadde satt innpå Downing på kanten mot slutten...vent, han har vi ikke kjøpt enda xD _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
|