English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Odds BK - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bommel
Veteran

PostPosted: 19.06.2007 21:19    Post subject: Reply with quote

Konan er altfor god til å ikke spille når vi ser på de andre vingene våre..
Back to top
View user's profile Send private message
ode
Veteran

PostPosted: 19.06.2007 21:35    Post subject: Reply with quote

Enig med bommel her. Konan er ingen krittløper og tviler på at han kan tilpasse seg rollen som en trad rbk ving. Uten sammenligning forøvrig minner han meg litt om Robert Boateng på måten han beveger seg på banen. Vil helst være der ballen er hele tida.
Konan er en helt klart en god spiller med bra fart, god teknikk og en fantastisk god skuddfot. For å utnytte hans spisskompetanse bør han få spille mer sentralt som utgangsposisjon. Han bør få regjere i rommet mellom midtbane og spisser. Da tror jeg han vil komme mye bedre til sin rett og skåre enda flere mål for oss. Problemet er vel at vi spiller ikke sånn i RBK. Men det er ikke noe argument lenger syns jeg. rbk's klassiske og velkjente 4-3-3 er temmelig utvannet for tida. Kan noen si meg hvilken formasjon de prøvde seg med mot Odd de siste 20 minuttene?

Hvis vi ikke finner spillere som passer til rollene i vårt 'gamle' spillemønster, bør vi kanskje tenke på å legge om stilen, slik at vi får utnytta og utvikla godfoten til de mange utmerkede fotballspillerne vi har på laget.
bommel
Veteran

PostPosted: 19.06.2007 21:44    Post subject: Reply with quote

Tommel'n opp!
Glimrende innlegg
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Page 11 of 11

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb