Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
Posted: 19.06.2007 21:35 Post subject:
Enig med bommel her. Konan er ingen krittløper og tviler på at han kan tilpasse seg rollen som en trad rbk ving. Uten sammenligning forøvrig minner han meg litt om Robert Boateng på måten han beveger seg på banen. Vil helst være der ballen er hele tida.
Konan er en helt klart en god spiller med bra fart, god teknikk og en fantastisk god skuddfot. For å utnytte hans spisskompetanse bør han få spille mer sentralt som utgangsposisjon. Han bør få regjere i rommet mellom midtbane og spisser. Da tror jeg han vil komme mye bedre til sin rett og skåre enda flere mål for oss. Problemet er vel at vi spiller ikke sånn i RBK. Men det er ikke noe argument lenger syns jeg. rbk's klassiske og velkjente 4-3-3 er temmelig utvannet for tida. Kan noen si meg hvilken formasjon de prøvde seg med mot Odd de siste 20 minuttene?
Hvis vi ikke finner spillere som passer til rollene i vårt 'gamle' spillemønster, bør vi kanskje tenke på å legge om stilen, slik at vi får utnytta og utvikla godfoten til de mange utmerkede fotballspillerne vi har på laget. _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball"