| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
| Hansen |
|
11% |
[ 2 ] |
| Reitan |
|
0% |
[ 0 ] |
| Eyjolfsson |
|
5% |
[ 1 ] |
| Hovland |
|
0% |
[ 0 ] |
| Andersson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Zachariassen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Henriksen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Hoff |
|
22% |
[ 4 ] |
| Holse |
|
0% |
[ 0 ] |
| Islamovic |
|
5% |
[ 1 ] |
| E. Ceide |
|
55% |
[ 10 ] |
|
| Total Votes : 18 |
|
| Author |
Message |
BalleK Veteran

|
Posted: 02.05.2021 16:47 Post subject: |
|
|
Etter at Ranheim utlignet har det vært mere jevnt, men vi har flest småsjanser uten at det har vært veldig farlig til noen av lagene.
Grei prestasjon, bra første kvarteret, men sprudler ikke den siste halvtimen.
Ceïde er best utpå der så langt.
Synes jeg. _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 02.05.2021 16:54 Post subject: |
|
|
Synes Hoff har vært best, marginalt foran Ceïde. Mye bra av Andersson offensivt i dag også, som vi ikke har sett så mye til i de andre kampene.
Hovland sitt sjølmål er både unødvendig og litt uheldig. Synes ikke han kan lastes alt for mye personlig for den, men. Vi blir tatt skikkelig på en overgang etter at vi mister ballen på vei framover. Tror det er Z-rass, men kan ha vært Reitan? Har ikke fått tid til å se reprisen ordentlig.
De to sistnevnte har forøvrig vært svake i første omgang. Hovland har gjort mye bra i pasningsspillet framover, men når han lykkes har han en tendens til å bli litt overambisiøs. Flere fine crossere til Holse. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 02.05.2021 16:55 Post subject: |
|
|
Der kom den ja😀 _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 02.05.2021 17:03 Post subject: |
|
|
Bekymringsfullt med 1-1 mot RIL så langt. Dette skal være motstand som man skal kjøre over uten problemer.
Dino er for dårlig som spiss. Dessverre. Laget mangler målscorerne. Vi er ikke på et nivå som slår VIF ser det ut til. Et godt stykke unna faktisk.
Og vi blir utrolig hemmet av at Dino er så treg.
Last edited by senador on 02.05.2021 17:07; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 02.05.2021 17:03 Post subject: |
|
|
En liten brannfakkel her kanskje men Ceide har for lite fart til å bli en hit i en større liga. Rykket er ok men så ebber det bare ut synes jeg. Han har ikke topp fart nok. _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 02.05.2021 17:12 Post subject: |
|
|
Reitan er skremmende svak. Tror han skal slite med å holde svenskene på benken hvis begge er skadefrie. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Kom_igjen_troillan Veteran
|
Posted: 02.05.2021 17:13 Post subject: |
|
|
Dette er første kampen jeg ser i år, men jeg må bare si at Hovland har vært helt forferdelig i dag, akkurat slik som tidligere.
Hvordan han kan være et så soleklart førstevalg at å flytte ned Henriksen er kansellert er for meg et mysterium. _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE  |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 02.05.2021 17:16 Post subject: |
|
|
Hovland var ok med ballen i førsteomgangen. I andre har han vel knaptnok truffet medspillere med en eneste pasning. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 02.05.2021 17:16 Post subject: |
|
|
| Ranheim scorer igjen. Elendig forsvarsspill som har preget 2omg. |
|
| Back to top |
|
 |
MkBerg Veteran
|
Posted: 02.05.2021 17:17 Post subject: |
|
|
| Hjerneblødning fra Henriksen som ikke tar ansvar. |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 02.05.2021 17:18 Post subject: |
|
|
Forferdelig av Holmar der, svakt av Henriksen også. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 02.05.2021 17:18 Post subject: |
|
|
| Henriksen står ikke frem som han burde. Han er treg og elendig som han har vært i lang tid. |
|
| Back to top |
|
 |
bæærnt Rutinert
|
Posted: 02.05.2021 17:20 Post subject: |
|
|
| Trygt og solid, eller har jeg misforstått ? |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 02.05.2021 17:21 Post subject: |
|
|
| bæærnt wrote: | | Trygt og solid, eller har jeg misforstått ? |
Det jeg ser nå er Ingebrigtsen/Horneland fotball. |
|
| Back to top |
|
 |
Kom_igjen_troillan Veteran
|
Posted: 02.05.2021 17:23 Post subject: |
|
|
| dags wrote: | | Forferdelig av Holmar der, svakt av Henriksen også. |
Mye av grunnen er nok at Holmar ble flyttet over fra venstre til høyre stopper når Henriksen ble flyttet ned som stopper. Hvorfor ikke bare la Holmar være på din faste plass i stedet for å endre «alt» med Henriksen som stopper for første gang? _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE  |
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 02.05.2021 17:32 Post subject: |
|
|
| SÃ¥ mye for defensiv trygghet ja. |
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 02.05.2021 17:41 Post subject: |
|
|
| For en elendig andre omgang. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 02.05.2021 17:43 Post subject: |
|
|
| Dårlig generalprøve osv... Tipper det var læring i dette. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 02.05.2021 17:45 Post subject: |
|
|
Syltynt av rbk. Vi har ikke spillere som er god. Skuffende etter en brukbar kamp sist. Er det kunstgresset som preger mange?
Reitan er altfor dårlig.
Islamovic er ingen spiss, kun en treg duellspiller. Lysår bak flere andre spisser i TL!
Rasmus holder norsk 3divisjonsnivå
Henriksen viser ingenting.
Hovland fortsetter samme spor som i fjor.
Innleggskvaliteten holder fortsatt 5div nivå.
Det skal være klasseforskjell. Rbk skal kjøre over RIL. En pinlig prestasjon av rbk.
Her kan man gratulere VIF med 3poeng. Vi har ingen målscorerne og jeg nekter å tro at Dino scorer 15 mål i år. Vi er helt ufarlige på dødball også.
Det er håp om at laget er stinn av trening og sliten før kampen, men jeg tror ikke det. |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 02.05.2021 17:58 Post subject: |
|
|
Fikk bare sett første omgang. Virker som andre omgang var svak ut fra det jeg leser (og resultatet). Første kvarteret var bra i det minste, selv om det gikk nedover etter det. Dårlig generalprøve gir forhåpentligvis god premiere. _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
ibejnar Veteran
|
Posted: 02.05.2021 18:21 Post subject: |
|
|
Ikke den bedste generalprøve og jeg synes stadig ikke vi har afstemte offensive løb eller samhandlinger. Ceide var rigtig god de første 20 minutter men derfra er det som om han overgør alle sine aktioner istedet for af og til at spille det nemme. Jeg synes han vælger alt for mange forkerte løsninger. Når det så er sagt så var han stadig bedste mand i dag. Dino og Holse var alt for usynlige.
Vores 3 mands midtbane med Doff Zac og Markus viste jo i dag hvorfor vi ikke skal spille med de 3 sammen - vi kan spille i 100 år uden at de overrasker nogen og bedre hold end Rannheim vil jo tillade endnu mindre. Og lige til sidst vil jeg da gøre opmærksom på, at Åge har sagt at Markus til enhver tid kan gå ned og spille en stopper hmmmmmm så let så det bestemt ikke ud i dag. Jeg undrer mig virkelig også over hvorfor man skal prøve det 25 minutter i den sidste og meget afgørende træningskamp. Og hvorfor kommer Tagseth ikke ind ? Hold da op hvor må han føle sig overset. Man kan simpelthen ikke undgå at have nerver på inden næste søndag. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 02.05.2021 18:31 Post subject: |
|
|
Stiller meg bak Hareides evaluering av kampen.
| Hareide til Adressa wrote: |
– Vi kan ikke ta med oss noe fra kampen eller bruke det til noe som helst. Ingenting. Vi kan skylle prestasjonen ned i dass, sier en knallhard Hareide.
|
|
|
| Back to top |
|
 |
bæærnt Rutinert
|
Posted: 02.05.2021 18:45 Post subject: |
|
|
| Joda, Horneland var også brutalt ærlig. Uten at det hjalp så mye. Det kan synes som vi fortsatt er short på det viktigste. Kvalitet. |
|
| Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 02.05.2021 18:54 Post subject: |
|
|
| Hmmm, fikk ikke sett kampen, men ser av kommentarene, også Hareide sin oppsummering, at dette var skrale greier. En slik generalprøve skal vel også oppsummere hva laget står for per i dag, og det er vel liten grunn til å tro at RBK skal klare noe mer enn 3-4. plass maks kommende sesong. Det forundrer meg fortsatt at laget ikke har klart å skaffe en skikkelig spiss, etter flere år uten. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 02.05.2021 19:37 Post subject: |
|
|
Imponerende av Hovland som ikke bare scorer selvmål, men som også serverer en mulighet som gir mål 9/10 ganger - samt legger en Ranheim-spiller i bakken på noe som 100% var straffespark. 3 tabbe-involveringer. Dette er Even Hovland, og det har vært Even Hovland i hele hans RBK-karriere minus en veldig liten vårsesong. Det stråler usikkerhet av han. Dette er altså hva vi skal satse på.
Ikke noe mindre skeptisk til Henriksen som stopper etter dette. Og nå som han faktisk har begynt å se bra ut på midten i tillegg. Hvor er Serbecic? Hva driver Hareide med? |
|
| Back to top |
|
 |
|