| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
josinho Veteran
|
Posted: 15.01.2016 14:12 Post subject: |
|
|
| Får håpe at Næss flopper i Nederland og kommer billig til RBK om et par år da også noen av stopperne våre begynner å dra på åra. Næss har så mange fine ferdigheter at han trolig klarer seg bra i Nederland.... |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 15.01.2016 18:28 Post subject: |
|
|
| momonster wrote: | | Sløvsekken wrote: | Bakgårdsklubb i Nederland, uten håp om ecup, er nok mye morsommere enn Champions League med RBK  |
Nå er du nok skyldig i å overvurdere prestisjen i å spille for RBK.
Heerenveen ble nr 7, 5, 8 og 5 i nederlandsk liga de siste fire sesongene. Femte til tredjeplass gir kvalifisering for Europa League. De er langt i fra noen bakgårdsklubb uten håp om ecup. De kommer nok aldri til å utfordre Ajax og Feyenoord, men Heerenveen er ikke mye dårligere enn Markus Henriksens AZ.
Næss er ung, lovende og har allerede bevist seg i TL. Med godt spill i det øvre sjiktet av Eresdivisie kan Heerenveen bli et springbrett til det neste steget i karrieren. |
Det var en sarkastisk kommentar om at penger teller mer enn opplevelser.
Når det er sagt så har Eresdivise et rykte som dessverre ikke lenger står i stil med kvaliteten. Nederlandsk fotball har vel omtrent aldri vært så dårlig som nå, og holder sannsynligvis ikke mer en marginalt høyere nivå enn Tippeligaen. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 15.01.2016 18:40 Post subject: |
|
|
Synd for oss, hadde kanskje håper Næss var den stopperen vi ville kunne hente og som var bidragsgivende i flere år fremover. Men nå går han muligens til Herenveen. jaja, lyckliga gatan :/
Klar over at vi ikke har sett etter stopper, men er overbevist om at Næss må ha vært førstevalget om noe ble solgt. (hadde håpet Bjørdal) _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.01.2016 22:00 Post subject: |
|
|
Næss hevder at han ikke vet så mye om interessen og det angivelige budet fra Heerenveen.
– Jeg har ikke hørt særlig mye om det. Det er ikke så mye mer å si – jg vet ikke hva Stabæk har hørt, kommenterer Næss.
Han legger ikke skjul på at han har utenlandsdrømmer.
– Jeg har lyst til å prøve meg utenlands. Det er drømmen til alle spillerne her, hvis jeg kjenner dem rett. Det er en drøm, men akkurat nå vet jeg ikke. Jeg har ett år igjen i Stabæk og forholder meg til den kontrakten, sier Næss og fortsetter:
– Det handler om timing. Jeg føler jeg hadde en bra sesong i fjor. Hvis det er klubber som har lagt merke til det, så er det smigrende. Det er alltid hyggelig å høre hvis det er interesse, men jeg vet ikke så mye om det.
Les mer: Stabæk-Billy om midtstopper som er linket til utlandet: – Kan bli toppspiller de neste ti årene |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.02.2016 19:59 Post subject: |
|
|
Stabæks sportslige leder Inge André Olsen gjentok etter kampen mot IFK Göteborg at budet fra nederlandske Heerenveen var for lavt til at det var aktuelt å selge midtstopperen som også Rosenborg viste interesse for i fjor.
– Det må være riktig for begge klubbene og riktig for meg selv. Jeg får bare peise på i oppkjøringen og håpe på en like bra sesong, så får jeg håpe at min mulighet kommer igjen, sier Næss.
– Allerede til sommeren?
– Det hadde vært moro, det. Men akkurat nå er det Stabæk som gjelder.
Les mer: Stabæks Nicolai Næss: – Klart jeg er skuffet |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 20.03.2016 21:24 Post subject: |
|
|
Ser Stabæk-Molde. Nicolai Næss er skikkelig god. Hvor mye var det Heerenveen bød (som var for lite)? Noen som vet? _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 20.03.2016 21:32 Post subject: |
|
|
| Nå gikk nesten alt i stå her når jeg så et nytt innlegg i denne tråden. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 20.03.2016 22:34 Post subject: |
|
|
| BalleK wrote: | | Ser Stabæk-Molde. Nicolai Næss er skikkelig god. |
Du jinxa han. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 20.03.2016 22:48 Post subject: |
|
|
Ble litt sånn første omgang - kjøp!!
Andre omgang - neehh ... _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 21.03.2016 08:27 Post subject: |
|
|
| Andre omgangen mot Molde så nøyaktig ut som kampfiksing fra Næss sin side. Ment som kuriosa, ikke som anklage. |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 21.03.2016 10:22 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | | BalleK wrote: | | Ser Stabæk-Molde. Nicolai Næss er skikkelig god. |
Du jinxa han. |
Skulle aldri skrevet det der.... Det måtte jo gå gæli.. _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 21.03.2016 10:41 Post subject: |
|
|
| God spiller, men alle som har lest Josimars sak om Stengel skjønner at vi ikke kommer til å handle med Stabæk med det første. Synd, ettersom både han og Meling er akkurat den typen spillere vi burde gått for. |
|
| Back to top |
|
 |
|