English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
RBKweb griller Terje Svendsen
Goto page Previous  1, 2, 3  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Konesseur
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 14:26    Post subject: Reply with quote

Dette handler jo om smak og behag.

Men sett i ettertidens lys der klubben er i søkelyset i forhold til forsøk på bedrageri mener nok jeg at en linje med spørsmål der intervjuobjektet kommer litt ut av konfortsonen gir de beste spørsmålene i en grilling-sekvens. Dette er ikke et portrettintervju tross alt.
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 14:28    Post subject: Reply with quote

kristobal wrote:
Torbjørnsen 4.065
Hoftun del I 3.916
Hoftun del II 2.617
Nordsteien del I 1.268
Nordsteien del II 806
Mikalsen del I 472
Mikalsen del II 67

Med Mikalsen del II har det jo blitt slik at absolutt ingen interesserer seg lengre. Så da er det vel på tide å sette lista.
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 14:34    Post subject: Reply with quote

Konneseur, face it, men du er faktisk ikke representativ for de aller fleste her inne!

Du er en særpeis, og det burde du ha fattet nå! Du er utrolig aktiv og enda mer stor i kjeften, men knekker sammen i det øyeblikket du må stå til ansvar for dine synspunkter (ref. økonomi og siste årsmøte i RBK).

Dersom Konneseur skal være "primus motor" for denne grillinga, så blir det siste gang, men det er forsåvidt greit for meg...
Konesseur
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 14:47    Post subject: Reply with quote

Hentesveis wrote:
Konneseur, face it, men du er faktisk ikke representativ for de aller fleste her inne!

Etter at bedragerisaken kom opp, og det bildet som avtegner seg i kjølvannet, er jeg ikke så sikker på at jeg regnes som så fryktelig sær. Jeg regner meg selv på linje med Kroksæter, Miami_dolphins, Eru (faktisk), abjorn, attach (faktisk) og mange andre.
Back to top
acson
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 14:58    Post subject: Reply with quote

Det har vel stort sett vært en liten diskusjon når srørsmålslista er ferdig. Det blir det nok denne gangen også og da vil det jo vise seg om spørsmålene er representative eller ikke.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 15:02    Post subject: Reply with quote

Det her blir bra. Jeg kan allerede nå love at det vil bli flere seere enn de 50 som så Mikalsen del II.
Back to top
v_olden
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 15:05    Post subject: Reply with quote

Kvaliteten måles ikke i antall seere, heller i antallet som synes det var bra.

Hvis du plukker ut så blir det nok flere "ingen kommentar" eller lignende.

Jeg stiller iallefall ingen spørsmål før noen andre får tildelt/tar på seg oppgaven.

Også skal jeg prøve å øke sakligheten i dette innlegget etterhvert som du leser det.

Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 15:14    Post subject: Reply with quote

Nå har det jo vært ganske mange "grillinger" fra dere som liker portrettintervju. Og jeg lover å overlevere stafettpinnen til en av dere igjen til neste runde.
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 15:21    Post subject: Reply with quote

Jeg kan ikke skjønne hvem som ga den den stafettpinnen en gang... Rolling Eyes

Minner mest om en situasjon hvor det diskuteres hvilken spiller som skal ta straffespark - så kommer plutselig en dimling fra publikum løpende og skyter - høyt over...
Konesseur
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 15:27    Post subject: Reply with quote

Voldsomt hvor stor interesse jeg har klart å generere på vegne av denne grillinga allerede. Og det allerede før spørsmålene er samlet sammen.

Sist grilling har visst hatt 67 (sekstisju) video-tittere, og regner vi med at både Heldal og Mikalsen nok har sett videoen er vi nede på 65.
Back to top
v_olden
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 15:32    Post subject: Reply with quote

[saklig]Du synes ikke det er trist at interessen ikke går i selve spørsmålene da?

Diskusjonen er i gang, ja, men den er om deg. Kanskje det er akkurat slik du vil ha det?[/saklig]

Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 15:34    Post subject: Reply with quote

Jeg kommer ikke til å nevne eller referere til meg selv i spørsmålene jeg plukker ut. Såpass kan jeg love.
Back to top
v_olden
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 15:49    Post subject: Reply with quote

God dag, mann.

Økseskaft.

Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 15:51    Post subject: Reply with quote

Konesseur har helt alene bestemt at det er Svendsen som skal grilles. Han foreslo Svendsen, og bestemte at slik blir det. Han sa at han skulle sørge for å sammenstille spørsmål, og avfeier all kritikk mot form og innhold...

Heldal - kan ikke Konesseur få være med deg og stille spørsmålene, så slipper du å filme?

Jeg har uansett bestemt meg for å drite i hele grillpartyet...
Konesseur
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 15:57    Post subject: Reply with quote

Confused Nå er det jo ikke valgt ut noen spørsmål ennå.

Jeg kan trøste dere med at jeg langt fra er så konservativ i virkeligheten som jeg er på dette forumet.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 16:10    Post subject: Reply with quote

dalla wrote:
4. Hvilken langsiktig strategi tilsa at å kvitte seg med vår eneste speider var forsvarlig, og ikke minst ville være økonomisk lønnsomt i et langsiktig perspektiv.

Allerede nå kan jeg vel avsløre at dette blir et av de utvalgte spørsmålene uten store endringer.
Back to top
Ryujin
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 16:24    Post subject: Reply with quote

For å være litt konstruktiv så kan du forandre spørsmålet til:
4. Rosenborg har et langsiktig mål om å være topp 30 i Europa. Hvorfor har vi da bare 1 speider når de fleste lagene vi måler oss med har minst 4-5 speidere. Og hvor var denne langsiktige planen når dere kvittet dere med Stig.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Konesseur
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 16:27    Post subject: Reply with quote

Godt innspill, men jeg er litt kritisk. De facto, hvem sammenligner vi oss med? Er ikke 4-5 speidere litt ønsketenkning som ikke er basert på harde regnskaps-realiteter? Har du gode svar på dette blir spørsmålet endret slik du vil.
Back to top
joakleis
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 16:29    Post subject: Reply with quote

Quote:
Og hvor var denne langsiktige planen når dere kvittet dere med Stig.

"vi kvittet oss aldri med Stig. Han jobbet for oss, men var ikke lønnet av oss" kommer Svendsen da til å innvende, and that's the end of that question.
Jeg er rimelig sikker på at Svendsen ikke vil akseptere premisset for den påstanden, og dermed svarer han ikke på hele spørsmålet. Mitt forslag blir derfor:

4. Rosenborg har et langsiktig mål om å være topp 30 i Europa. Hvorfor har vi da bare 1 speider når de fleste lagene vi måler oss med har minst 4-5 speidere. Og hvor var denne langsiktige planen da dere outsourcet speiderstillingen?
nidaros997
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 16:38    Post subject: Reply with quote

NY REGEL ANGÃ…ENDE RBKWEB-GRILLER:

DEN SOM SETTER OPP SPØRSMÅLENE KAN SELV IKKE FORESLÅ SPØRSMÅL, KUN VELGE BLANT DE SOM ANDRE HAR FORMULERT.

OK?

TAKK
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 16:38    Post subject: Reply with quote

Godt poeng, men allikevel er jeg litt skeptisk til formuleringa, og innblandingen av topp 30. Topp 30 eller ikke var jo vrakinga av Torbjørnsen et molbo-trekk i sin tid. Og dette må vi kunne klare å konfrontere Svendsen på slik at det blir vanskelig å vri seg unna.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 16:43    Post subject: Reply with quote

Du har noen gode soørsmål du også Nidaros997. Men de blir litt for lange etter min smak med for mye kontekst som følger din logikk. Dersom du kunne omformulere spørsmålene litt og korte ned...

Edit: Spesielt påstanden om at klubben har gått i store overskudd de siste årene kjøper ikke jeg.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 16:46    Post subject: Reply with quote

For eksempel.

Det har jo blitt noen røde tall i regnskapene de siste årene, med stadige lovnader om gull og grønne skoger i horisonten. Er plusstall i regnskapet i realiteten en utopi?
Back to top
Roamer
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 16:54    Post subject: Reply with quote

Kan noen andre enn Konesseur sette opp spørsmålene? Ellers blir dette parodisk.

Setter stort sett pris på den litt i overkant overivrige kritikken fra det holdet, men dette er i stor grad et opplegg som behøver en litt mer konstruktiv vinkling. Spørsmålene kan godt være kritiske, men de må være konkrete og stilt på en måte som gjør at de ikke bare blir avfeid av Svendsen. Dersom det ikke skjer, skjønner jeg det godt hvis Heldal bare sier at interessen har dødd ut (j.fr. de siste grillingene) og dropper hele greia.
nidaros997
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 17:10    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
Du har noen gode soørsmål du også Nidaros997. Men de blir litt for lange etter min smak med for mye kontekst som følger din logikk. Dersom du kunne omformulere spørsmålene litt og korte ned...

Edit: Spesielt påstanden om at klubben har gått i store overskudd de siste årene kjøper ikke jeg.

Det var en skrivefeil. Skal omformulere.

Forøvrig er jeg sterkt tvilende om både Svendsen og Heldal er så ivrig på en grilling av Svendsen nå. Vil tro de har mye annet å fokusere på disse dagene. Men kanskje i neste uke når ting har roet seg litt, eller man vet hva som skjer ifht. VPG-saken, samt utfallet av Tromsø-kampen.

Årsaken til fallende interesse for rbkweb griller tror jeg tildels skyldes hvem som blir intervjuet og at klubben står i fokus i øyeblikket for diverse som tar fokus bort fra noe så trivielt som rbkweb griller. Denne serien burde kanskje heller ha kommet på andre tidspunkt i sesongen.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb