| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
bjorjost Proff

|
Posted: 06.09.2008 16:00 Post subject: tips |
|
|
5min.
Stadsgaard vert utvist etter at ballen treff han i handa innafor 16m.
Demidov fortel dommaren kva han meiner og får kjeks.
Roar Strand går inn i midtforsvaret.
Hamren trekker Konan Ya ned på midten, Ivers aleine på topp.
10min. 1-0
Dorsin prøver å avklare etter klabb og babb i boksen men treff Roar Strand i bakhovudet, ballen dalar i ein fin bue over Jarstein og i mål. Jublande FFK spelarar hoppar og dansar rundt den liggande Strand, spesielt Wehrman er aktiv og hånar den utknocka Strand. Strand må etterkvart ut til behandling medan Jarstein prøver å halde att Demidov som er raudglødane sint og vil "ta hand om" Wehrman.
15min.
Knuffing mellom Wehrman og Demidov! Wehrman får gult, Demidov er heldig som ikkje vert utvist!
19min.
Bytte RBK; Demidov ut for Nordvik. Hamren fryktar utvisning nummer to!
26min. Nordvik i batalje med halve FFK etter ei grisetakling på Wehrman!
Gult kort-
30min. RBKhar store problem no- Barsom og Gardar Johannson herjar med eit for kampen nytt RBK midtforsvar.
36min.
Strand store tempoproblem mot kvikke FFK-angriparar , feller Gashi i god posisjon, gult kort.
PAUSE
53min.
Roleg start på kampen.
67min.
Fantastisk langskot frå Barsom, curlar ballen over Jarstein og i krysset! Kandidat til årets mål! Plankebyen går av hengslene!
Hamren må gjere grep no om RBK skal ha med seg poeng.
70min.
Bytte RBK Lustig ut Annan inn.
71min.
MÃ¥l Annan 2-1!
Annan taklar Wehrman på midten, avanserer 20 meter og kliner ballen opp i krysset bak ein stilleståande Lasse Staw. Tettey hentar ballen i FFK målet og legg han på midten medan han manar RBK-laget til kamp!
80min.
Utvisning på Wehrman! Nordvik køyrer to tunnellar på rad på Wehrman som ser svart og sparkar Nordvik i korsryggen medan han er på veg inn på FFK sin banehalvdel.
81min. Kampen har skifta heilt karakter no, RBk rullar over FFK på høgre, venstre og i midten. Jarstein har sett seg ned i eige mål med dagens Fredrikstad Blad. Han blar fort gjennom den, ser ikkje ut som han finn mykje av interesse.
86min.
Mål RBK! 2-2 Konan Ya lurer offsidefella til FFK og kliner ballen stolpe-stolpe-stolpe inn! Lasse Staw kastar seg frå høgre til venstre tre gonger men må til slutt plukke ballen ut av eige mål!
90min.
3 tilleggsminutt her i Fredrikstad-
93min.
MÃ¥l RBK! 2-3
Roar Strand vinn ballen på eigen banehalvdel, avanserar og spelar ballen fint ut til venstre til ein løpsvillig Sapara. Sapara dreg av to mann med ei sjuk elastico, legg så inn i boksen der Strand regelrett knusar både Piiroja og Staw i lufta og ballen lagar kremmarhus i nettet bak fortvila FFK spelarar med planke-leggar.
For ein kamp! _________________ Brattbakk 1994–1997
Kampar 100
MÃ¥l 94 |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 06.09.2008 16:45 Post subject: |
|
|
Bortsett fra at Lasse Staw ikke spiller og mest sannsynlig ikke grinebitern fra Australia heller. Men du skal ha for fantasien. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 06.09.2008 19:37 Post subject: |
|
|
frykter utvisning nummer to og bytter ut demidov?
fikk ikke demi kjeks og ble utvist tidligere? haha
men bra oppsummert!
jeg tipper 2-2 (1-0)
sellin scorer sitt første etter at konan ya snubler ballen igjennom forsvaret til ffk. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2189 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 06.09.2008 21:57 Post subject: |
|
|
| RÃ¥nny wrote: | | O-Rex wrote: | | 1-2. Scoring ved Iversen og Tetty. Langskudd fra sistnevnte. He he. |
Ikke frekt ment, men det må da være mulig og skrive navnet på Rosenborg spillerne rett? |
Hei dust, det var jaggu rette ræva som feis.
Jeg har kikket gjennom noen av innleggene dine og jeg kan vel fastslå at du rett og slett skal holde kjeft og passe dine egne saker når det gjelder språk.
Jada, jeg vet at han heter Tettey. Noen ganger hopper man over en bokstav vet du. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 06.09.2008 22:03 Post subject: |
|
|
Lig den saken død og kom tilbage til emnet. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 07.09.2008 13:54 Post subject: Re: tips |
|
|
| bjorjost wrote: |
86min.
MÃ¥l RBK! 2-2 Konan Ya lurer offsidefella til FFK |
Det skulle jeg likt å se!  |
|
| Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 07.09.2008 20:54 Post subject: |
|
|
Satser vilt på tomålsseier til bortelaget, gjerne etter å ha holdt nullen for første gang siden krigen brant _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 07.09.2008 22:09 Post subject: |
|
|
| 1-5 etter lekestue, der Fredrikstads mål brassesparkes i eget kryss fra Dorsin. Etter målet hopper Rosenborgspillerne rundt og gir hverandre high fives. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 12.09.2008 18:21 Post subject: |
|
|
| Jeg også har mest tro på et resultat i den sjangeren. Det eneste som bekymrer meg litt er at vi har for få gode målskårere framover på banen. Likevel, en solid borteseier! |
|
| Back to top |
|
 |
frenchy Rutinert

|
Posted: 12.09.2008 18:22 Post subject: |
|
|
2-5, 2 x Kvisvik og 4 Iversen + 1 Sapara _________________ "The country is full of good coaches. What it takes to win is a bunch of interested players" |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 12.09.2008 18:45 Post subject: |
|
|
| Skal jeg prøve meg, 1 - 2, Iversen og Demidov lager våre mål |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 12.09.2008 18:53 Post subject: Re: tips |
|
|
| bjorjost wrote: |
86min.
MÃ¥l RBK! 2-2 Konan Ya lurer offsidefella ... |
Det har jeg ingen tro på. Offside Ya er mannens nye etternavn.
Ellers tror jeg det blir 0-1 til RBK etter straffemål av Iversen.
Og etter kampen oppsummerer man at RBK skapte mye frem til motstanderens 16-meter. Der stanset det opp. Konan Offside Ya blir avblåst for 6 unødvendige offside og har 8 avslutninger utenfor fra bortimot død vinkel mens medspillere er umarkert foran mål. Ellers i kampen legger Iversen mange høye innlegg fra kanten inn til stillestående Konan og Tettey på løp, men de vinner ikke en eneste av hodeduellene i feltet.
Det positive fokuset blir allikevel på Stadsgaard som er sjef bak og angrepsvillige sidebacker som bidrar mye fremover. Videre viste Annan seg frem, men hadde et noe snevert pasningsrepertoar.
Konklusjonen i media: Nok en bra kamp med mye positivt. Og RBKs reservespisser lurer på om de noen gang vil få sjansen til å prøve seg fra start så lenge Konan Offside Ya har klippekort uansett hvor dårlig han spiller.  |
|
| Back to top |
|
 |
Anno Senior

|
Posted: 12.09.2008 19:00 Post subject: |
|
|
FFK - RBK 0- 4. Mikael Lustig fortsetter å herje på backen, har virkelig blitt varm i trøya, og viser seg å være mer enn en fullgod erstatter for Stoor, og putter i andre kampen på rad.
Ivers gjør to, et på straffe og et etter litt klabb og babb.
Sappi scorer et på et fantastisk frispark. |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 12.09.2008 19:36 Post subject: Re: tips |
|
|
| gisp! wrote: | så lenge Konan Offside Ya har klippekort uansett hvor dårlig han spiller.  |
Hvor lenge er det siden han startet på benken? Én kamp? To kamper? Greit nok at du syns han er rævva, men ikke lag din egen virkelighet. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 12.09.2008 20:14 Post subject: Re: tips |
|
|
Johnny W
I Tippeligaen startet Konan Offside Ya på benken siste gang mot Brann 24. august, men poenget her er vel at jeg mener han har fått rikelig med sjanser, men det har ikke Jo Sondre Aas for eksempel i samme grad.
Var et forsøk på å beskrive en tenkt fremtidig situasjon, så jeg tar selvkritikk på at det kan oppfattes som en unøyaktig faktabeskrivelse.
Kanskje Konan Offside Ya har behov for terping på at fotball er et LAGspill og ikke en enkeltmannsidrett, men jeg aksepterer at andre har andre syn på dette. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 12.09.2008 20:39 Post subject: |
|
|
| Syns i grunn folk er i overkant positive her inne. Tipper uavgjort 1-1, Gashi og Iversen. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 12.09.2008 21:00 Post subject: |
|
|
Tipper 1-3 jeg. Tettey, Ivers og Sapara.
flåsete og håpløst å tippe resultat/kamputfall.
Last edited by Hedley on 12.09.2008 21:05; edited 4 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
Posted: 12.09.2008 21:01 Post subject: |
|
|
Komplett umulig å tippe noe annet enn et positivt resultat.
1-2 (RBKs mål av Iversen og Ciljan) |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 12.09.2008 21:43 Post subject: |
|
|
FFK-RBK 0-4
0-1 (4 min.) Steffen Iversen løper fra West og dribler syv mann før han finner Roy Miller på 24 meter som limer ballen opp i krysset.
0-2 (11 min.) Presis stikker fra silkefoten til Tettey, Konan er onside og legger inn foran mål der Storflor går fryktløs opp i duell med Piiroja og stanger inn RBK sitt andre for kvelden.
0-3 (72 min.) Marek Sapara går på et knallhardt løp hjemover og vinner ballen. Spiller til Iversen som gjør en "seal-dribble" på elleve touch, før han legger ned til Roy Miller som nok en gang setter ballen utagbart i krysset, denne gangen fra 29 meter.
0-4 (74 min.) Storflor brøyter ned en FFK spiller, men dommeren gir fordel som blir misbrukt av FFK. RBK kontrer ved Traorè og Konan, disse to spiller ballen hurtig i lengderetningen med få touch. Ballen ender opp hos Lago som lobber ballen med hælen over keeper.
(90 min. Gashi roser dommeren for vel blåst kamp, Piiroja mottar pris for mest tidsriktige frisyre i Tippeligaen.) _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 12.09.2008 22:02 Post subject: |
|
|
66 minutter: alle på RBK-benken har tatt kveld bortsett fra Hamrén og Rambo. Sappi og Ivers skadet, som fører til at Hamrén og Rambo må ut i aksjon. Hamrén viser strålende attityd og setter inn 3-1 redusering for RBK fra rundt 45 meter. Utagbart!
76 minutter: Rambo med raid; scorer fra spissere enn spiss vinkel helt nede ved cornerflagget. 3-2.
83 minutter: UTLIGNING: Hamrén sparker etter Konan pga offsidefeil, vinner igjen ballen etter frisparket og spiller Konan igjennom, denne gang ikke offiside og Konan runder keeper, sentrer uegoistisk frem til en Hamrén (I OFFSIDE). Konan slår ned Hamrén. dommeren får det ikke med seg, men tror det er en FFK'er som har slått. Straffe: Hamrén eksekutør; setter den knall hardt i krysset.
90+4 min: Hamrén scorer fra rundt 30 meter.
RBK vinner 4-3  |
|
| Back to top |
|
 |
Saparius Rutinert

|
Posted: 12.09.2008 23:17 Post subject: |
|
|
0-0 _________________ -- Høh, pitabraud, hørt slikt! |
|
| Back to top |
|
 |
davus Rutinert

|
Posted: 12.09.2008 23:53 Post subject: |
|
|
1-1 iversen på straffe. _________________ Forza Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 13.09.2008 03:19 Post subject: |
|
|
Har naivt nok trua på Bratseths tips: 0-2. _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 13.09.2008 04:22 Post subject: |
|
|
2-2
Demidov som stopper gjorde meg litt skeptisk, dessuten er Fredrikstad et godt lag.
Men håper selvsagt på overkjørsel.  _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
SverreBrandhaug Rutinert
|
Posted: 13.09.2008 08:45 Post subject: |
|
|
Huff, de to smultringene så bare så trist ut
Og RBK spiller vel sjelden 0-0 kamper.. _________________ -No retreat,no surrender! |
|
| Back to top |
|
 |
|