|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Ballahl Veteran

|
Posted: 01.05.2008 02:11 Post subject: |
|
|
| cris wrote: | | Spørsmål til Ballahl: Var du tilstede på kampen eller uttaler du deg ut fra glimtene på rbk-tv? |
Jeg uttaler meg dessverre kun etter å ha sett de høydepunktene fra RBK-tv ja.
| cris wrote: | Ut fra bildene fra kampen synes jeg du gir noen tvilsomme forklaringer.
- At det første målet er en konsekvens av kommunikasjonsfeil mellom stopperne forstår jeg lite av. Nordvik går i press på ballfører. Midtstopperen som skulle ha kontroll på Lofoten spilleren "sover i timen" og slipper denne spilleren gjennom fra en on-side posisjon. Mitt spørsmål er: Hvem bør kommunisere med hvem? Og hva skal sies? |
Jeg bukte kanskje feil ord, samhandling hadde kanskje vært mer riktig å bruke. For det er tydelig at Simen og Nordvik har spilt lite sammen.
| cris wrote: | | -Om mål nr 2 var offside er mildt sagt tvilsomt. Måten Nordvik prøver å sette motspilleren i offside på er forøvrig helt horribelt. Han har jo overhodet ikke kontroll på motspilleren som kommer inn bak ryggen på han. |
Etter å ha sett filmklippe minst 5 ganger nå, så må jeg si at jeg fremdeles mener at det er en offside, angrepsspilleren har stor fart mens Nordvik (som er bakerste mann) stopper opp.
Jeg kan ikke forstå annet enn at der er en offside.
| cris wrote: | Forøvrig ut fra opptalet på rbk-tv:
- Om Nordvik er først på ballen er i hvertfall ikke mulig å avgjøre på opptaket. Det ser mer ut som en felling enn det motsatte. Dommeren dømmer straffespark, og da burde han i følge reglene også gitt rødt kort. (Forøvrig en regel som jeg synes er veldig streng). |
Nordvik er på ballen, det er bare å se klippe igjen.
Nordvik får en tå på ballen, slik at den endrer retning. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 01.05.2008 02:48 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | | Jeg uttaler meg dessverre kun etter å ha sett de høydepunktene fra RBK-tv ja. |
Jaja, tross alt bedre enn VG-live. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 01.05.2008 03:20 Post subject: |
|
|
Men jeg burte allikevel være litt mer forsiktig, enn det jeg var.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |