| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Ballahl Veteran

|
Posted: 06.11.2007 15:47 Post subject: |
|
|
Selv Jon Inge Høiland er bedre høyreback enn Storbæk.
Men nå er jo Jarl André, tobeint da.
Stiller meg skeptisk, jeg håper vi finner en bedre spiller
enn Jarl Andrè Storbæk. |
|
| Back to top |
|
 |
Yngve87 Senior
|
Posted: 06.11.2007 15:48 Post subject: |
|
|
| De første sesongene Basma spilte back på RBK var innleggene hans langt bedre enn de Stoor har slått i år. De beste Stoor-innleggene har i år vært bedre enn Basmas, men Basma var langt mere stabil når det kom til å slå greie/gode innlegg. |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 06.11.2007 16:01 Post subject: |
|
|
Håper vi kommer opp med noe bedre enn Storbæk.
Men skulle han komme så; prove me wrong please! _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 06.11.2007 16:34 Post subject: |
|
|
| Storbæk er faktisk ganske god offensivt han. Har et veldig godt skudd, i tillegg til gode innlegg. Trygg bakover, men først og fremst har han en offensiv spillestil og er så vidt jeg vet flink til å doble på kant. KJØP! |
|
| Back to top |
|
 |
micke Proff
|
Posted: 06.11.2007 17:55 Post subject: |
|
|
Om det er et bytte med stoor, så sier jeg jatakk:D Stoor kan bli Andresens nye høyreback... _________________ Han kan ikke skyte med venstre, han kan ikke heade, han kan ikke takle og han scorer ikke mange mål. Men ellers er han helt all right. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 06.11.2007 18:35 Post subject: |
|
|
Synes enkelte her inne er svært lite tålmodig med spillere og alle spillere som ikke presterer fra dag 1 skal selges gis vekk, det har vist seg tidligere også at spillere ofte har brukt en sesong på å komme seg inn i gruppen og spillestilen. Akkurat det synes jeg det ser ut som det skjer med Stoor nå og med et bytte ville en risikere at kommer rett i fleisen på oss.
Tror/håper at årets nye spillere kommer til å vise seg fra en bedre side neste år enn i årets sesong. Hvis så ikke skjer er det påtide å finne en annen klubb for spilleren. |
|
| Back to top |
|
 |
Totto_Dahlum Rutinert
|
Posted: 07.11.2007 01:30 Post subject: |
|
|
| Storbæk har vært en litt grå og anonym spiller i Vålrenga, men han virker som en solid spiller. På mange måter minner han litt om Andre Bergdølmo, som også var ganske middelmådig i Lillestrøm. Da han kom til Rosenborg blomstret han opp, og står vel kanskje igjen som vår beste back gjennom tidene. Sier ikke at det samme vil skje med Storbæk, men en offensiv spillestil vil også få frem flere av de offensive egenskapene i han enn den til tider negative spillestilen til Vålrenga (og landslaget). |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 07.11.2007 03:28 Post subject: |
|
|
| hvorfor kjøpe storbæk når vi har fredrik stooooooooooooooooooooor!! |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 07.11.2007 04:55 Post subject: |
|
|
Vi trenger backupp, det er opplagt.
Kanskje Mikael Lustig bør kjøpes for så lære ham å spille både på høyre og venstrebacken. Han er ung og har talent ihvertfall. |
|
| Back to top |
|
 |
DenRodeBaron Proff

|
Posted: 07.11.2007 15:25 Post subject: |
|
|
| robbie wrote: | | stoor er bedre enn storbæk |
Vel.... jeg tviler på at dette stemmer per dags dato. Utviklingspotensialet, derimot, tror jeg er større i Stoor enn Storbæk. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 07.11.2007 16:09 Post subject: |
|
|
ja.......skulle likt å sett jarl storbæk mot david silva  |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 07.11.2007 21:41 Post subject: |
|
|
| Totto_Dahlum wrote: | | Storbæk har vært en litt grå og anonym spiller i Vålrenga, men han virker som en solid spiller. På mange måter minner han litt om Andre Bergdølmo, som også var ganske middelmådig i Lillestrøm. Da han kom til Rosenborg blomstret han opp, og står vel kanskje igjen som vår beste back gjennom tidene. Sier ikke at det samme vil skje med Storbæk, men en offensiv spillestil vil også få frem flere av de offensive egenskapene i han enn den til tider negative spillestilen til Vålrenga (og landslaget). |
Svært enig i det som sies ovenfor. Storbæk kan spille på begge sidene i forsvaret, men det optimale hadde vært en typisk venstrefoting som erstatter for Dorsin. Litt synd å bruke Traore som sideback, han er jo så god på midtbane/ving. Uansett er det ikke så mange gode sidebacker å velge mellom i TL, Storbæk er vel en av svært få som kanskje kan være god nok. |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 17.11.2007 22:14 Post subject: |
|
|
| Håper for guds skyld vi ikke henter denne spilleren. Makan til mangel på spilleferdigheter. Han skyter ballen langt hver gang han er i nærheten. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 17.11.2007 22:15 Post subject: |
|
|
| Det spørs jo også hva han har fått beskjed om fra trenerbenken... |
|
| Back to top |
|
 |
bergert Rutinert

|
Posted: 17.11.2007 22:18 Post subject: |
|
|
Har nok mer med Åge "hva er offensiv fotball" Hareide å gjøre. Det var jo vårt egeste offensive trekk, å pole ball  _________________ If something is hard doing, it's not worth doing |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 17.11.2007 22:27 Post subject: |
|
|
| Jeg setter spørsmålstegn ved om Storbæk overhodet kan noe annet enn å pole ball... |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 17.11.2007 22:46 Post subject: |
|
|
Hehe, man kan lure. Håper for alles skyld han ikke kommer til RBK, han er rett og slett ikke god nok. Stoor kan man i det minste håpe kan ha en stor framtid.
Den siste der var skikkelig bløt, får så dårlig humor av å se dårlige fotballkamper. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 17.11.2007 22:47 Post subject: |
|
|
Ikke èn gang så Storbæk til Tettey inn sentralt i banen. Storbæk står for en anti-fotball som er den rake motsetning til hvordan vi ønsker en back skal opptre i Rosenborg.
For øvrig: Av de fire i forsvarsleddet var det kun Hangeland som brukte Tettey i oppbygningen av angrepsspillet. Ikke lett for Tettey å skulle spille seg varm når de eneste ballene han får er andreballer. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 17.11.2007 23:01 Post subject: |
|
|
| Det at storbæk i det hele tatt diskuteres her er skremmende. Storbæk har like mye i rosenborg trøya å gjøre som Ho(m)seth har i RBK trøya å gjøre |
|
| Back to top |
|
 |
Svennarbonden Senior
|
Posted: 18.11.2007 02:29 Post subject: |
|
|
| Storbæk vil ikke tilføre Rosenborg noe som helt, annet enn en god frisparkfot. Ser mye heller at de satser på Stoor som er ferdig med den historisk vanskelige førstesesongen i RBK-drakta, og som er yngre og har større upside. |
|
| Back to top |
|
 |
karakas Senior
|
Posted: 18.11.2007 02:53 Post subject: |
|
|
De fleste VIF-supportere jeg har snakket med klager seg kraftig over innleggsfoten til Storbæk, og jeg må si at enig med de. Han er relativt flink til å komme i innleggsposisjon, og har derfor en god del innleggssjanser, men de fleste blir enten blokert eller havner bak mål.
Han har en grei frisparkfot, men Sapara spiller jo det som er av kamper, så ser ikke noe poeng i å hente han bare pga frisparkfoten.
I mine øyne er eneste grunn til å hente han istedenfor å satse på Stoor at han e norsk, men han er vel hamargutt, så det veger jo opp for det igjen  |
|
| Back to top |
|
 |
Tobb Senior
|
Posted: 18.11.2007 03:26 Post subject: |
|
|
Selv reagerte jeg på at Storbæk ikke gjorde seg spillbar når midtbanespillerne endte i trengte posisjoner og manglet pasningsalternativ. Spesielt en gang da Tettey sendte en pasning mot ham og Storbæk står og venter på ballen mens den blir snappet rett foran seg. To skritt fram hadde vært nok til å nå ballen, men ikke snakk om. Ikke rart Tettey så ut som en junior innimellom når ikke medspillerne gjør et døyt for å spille han god.
PS! Ikke noe forsøk på å ta fra unge Tettey ansvaret for feilene hans, men han var definitivt ikke alene om alle heller. |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 18.11.2007 10:00 Post subject: |
|
|
| Skjønner ikke Storbæk er et navn som er dukket opp her eller..han er ingen god spiller i mine øyne.. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 18.11.2007 13:10 Post subject: |
|
|
| NÃ¥ dukket det ikke opp her, da. Det dukket opp i Hamar Arbeiderblad. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 18.11.2007 13:42 Post subject: |
|
|
| karakas wrote: | | Han er relativt flink til å komme i innleggsposisjon, og har derfor en god del innleggssjanser |
Han er elendig til å komme seg til innleggsposisjon. Han innehar ingen ferdigheter som gjør at han kan utfordre og ta seg forbi en motspiller. Når han slår "innlegg" gjør han det før han blir utfordret, dvs ca 10 meter over midtstreken, og som vi alle vet skal innlegg ikke slåes fra denne posisjonen. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
|