English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
RBK-sensur
Goto page Previous  1, 2, 3  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
olivknob
Senior

PostPosted: 28.10.2007 23:23    Post subject: Reply with quote

Herregud da mann du er da på fotballkamp!Flagg,plakater og tifoer er da bare flott
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
olivknob
Senior

PostPosted: 28.10.2007 23:25    Post subject: Reply with quote

Bare fint at det ble tråkket litt over streken(for de som mener det) med bannere.Også kjempefint at onkel kom og tok de ned.Saken hadde aldri fått slik oppmerksomhet om ikke onkel gjorde det.Nå raser debatten overalt og Svendsen er mer presset enn noen gang.Kjempeflott!
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Recon
Legende

PostPosted: 28.10.2007 23:32    Post subject: Reply with quote

doris wrote:
Jeg hadde iallfall ropt på vaktene om noen hadde stått med en svær banner rett foran meg på tribunen, og blokkert sikten til banen.

Ja, fy faen, enn å gå glipp av lagoppstillinger og slikt...

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende

PostPosted: 28.10.2007 23:33    Post subject: Reply with quote

olivknob wrote:
Også kjempefint at onkel kom og tok de ned.Saken hadde aldri fått slik oppmerksomhet om ikke onkel gjorde det.Nå raser debatten overalt og Svendsen er mer presset enn noen gang.Kjempeflott!

Dette er vel det beste som er sagt i tråden. Nå får det mye mer oppmerksomhet enn man kunne forventet, og snut og verters opptreden trekker flere med rett mentalitet til feltet.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Trondheim
Veteran

PostPosted: 28.10.2007 23:36    Post subject: Reply with quote

doris wrote:
Jeg hadde iallfall ropt på vaktene om noen hadde stått med en svær banner rett foran meg på tribunen, og blokkert sikten til banen.

Herregud a mann!!... Tåler du ikke banner eller noe sånt foran deg mens dem sier lagoppstillinga for du sitte ett annet sted!
Back to top
AndreasR
Veteran

PostPosted: 29.10.2007 08:43    Post subject: Reply with quote

http://fotball.adressa.no...e93256.ece

Kjernes versjon av saken. Skulle forøvrig likt å sett hvor mye oppmerksonhet det hele hadde fått om purken og padda hadde gitt faen.
Henri
Legende

PostPosted: 29.10.2007 10:08    Post subject: Reply with quote

Politiet wrote:
-Det var ett som ble fjernet. Et styremedlem ble omtalt som "svin". Vi mente det var over grensen.

Hvor er det Politiet rekrutterer folk fra egentlig? De synes "svin" er over grensen???
Back to top
AndreasR
Veteran

PostPosted: 29.10.2007 10:47    Post subject: Reply with quote

Folk har jo blitt frikjent for å kalle en uniformert snutjævel for idiot så da bør vel svin godtas som et begrep på sivile også.
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 29.10.2007 10:49    Post subject: Reply with quote

AndreasR wrote:
uniformert snutjævel

Voksent
puckno
Veteran

PostPosted: 29.10.2007 11:20    Post subject: Reply with quote

Helt ok med banner mot svendsen, men det må gå an å finne på noe mindre platt enn 'svin'. Utrolig dårlig. Jeg gremmes.

Forøvrig så bør det kun være én type sensur: selvsensur, og ikke rbk- eller politisensur.
Back to top
Haugen
Veteran

PostPosted: 29.10.2007 12:30    Post subject: Reply with quote

AndreasR wrote:
http://fotball.adressa.no...e93256.ece

Kjernes versjon av saken. Skulle forøvrig likt å sett hvor mye oppmerksonhet det hele hadde fått om purken og padda hadde gitt faen.

Hadde ikke purken gått opp på tribunen, hadde nok dette banneret ikke blitt mye nevnt i media.

Genialt trekk av RBK/purken!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Ballahl
Veteran

PostPosted: 29.10.2007 12:45    Post subject: Reply with quote

henning wrote:
Hvor er det Politiet rekrutterer folk fra egentlig? De synes "svin" er over grensen???

Ja, det er merkelig. Vi kaller jo dommern, "dommerjævel" opptil flere ganger under en kamp. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Largactyl
Veteran

PostPosted: 29.10.2007 12:52    Post subject: Reply with quote

...

Last edited by Largactyl on 21.07.2011 01:52; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Haugen
Veteran

PostPosted: 29.10.2007 12:57    Post subject: Reply with quote

Kan ikke se for meg at politiet jobbet på eget intiativ i denne saken, de var nok styrt fra Brakka..
Back to top
Tobb
Senior

PostPosted: 29.10.2007 13:30    Post subject: Reply with quote

Hva er dette tullet med "oss mot politiet" for noe? Vitner om en utrolig barnslig mentalitet der samfunnsforståelsen er som blåst bort.

At man kritiserer Rosenborg-ledelsen kan være på sin plass da det virker som all selvkritikk preller av uten å gjøre inntrykk overhode.
Back to top
Jomer
Rutinert

PostPosted: 29.10.2007 13:44    Post subject: Reply with quote

Det blir fort sånn når brakka sender purken på oss. acab.
Recon
Legende

PostPosted: 29.10.2007 13:46    Post subject: Reply with quote

Tobb wrote:
Hva er dette tullet med "oss mot politiet" for noe? Vitner om en utrolig barnslig mentalitet der samfunnsforståelsen er som blåst bort.

Siden vi er litt blanke på det der, foreslår jeg at du leser oss en liten lekse på dette, hvor du redegjør i dypsindige setninger med multiple flerstavelsesord, slik at vår manglende samfunnsforståelse blir utbedret.

Back to top
Tobb
Senior

PostPosted: 29.10.2007 14:12    Post subject: Reply with quote

Hehe! Forventet at den ville komme fra deg Recon! Det var tydeligvis ikke verre enn at du forsto kritikken?

Vet vi ikke er enige og ikke kommer til å bli det, men du har i det minste en tanke bak det du ytrer (mener jeg å ha forstått). Men jeg står fast på det jeg skrev. Alt for enkelt å komme med utsagn som "purkejævel" osv uten å begrunne det mere. Tomme utsagn er for meg nettopp det, tomme utsagn.

Og jeg mener det vitner om mangel på samfunnsforståelse når debatanter ytrer holdninger som tyder på at de tror "purken er ute etter en" bare for å ha det gjort. At de liker å herse med hvem som helst for moro. Alt er ikke nødvendigvis maktmissbruk selv om en er uenig i utgangspunktet, noe faktisk jeg også er i dette tilfellet.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 29.10.2007 15:28    Post subject: Reply with quote

Det er heller ikke ukjent at den slags type yrker, politi, militært, byråkrati etc tiltrekker seg "den" type folk, som tiltrekkes, ikke av de idealistiske grunnene, men av den ansiktsløse muligheten for fri maktutfoldelse. Og politiet virker å ha mer enn sin tilmålte del av disse, erfart både gjennom jobb og "fritid". Den "teorien" har jeg vel fått gehør for hos erfarne taktiske etterforskere hos Kripos også.

Back to top
Tobb
Senior

PostPosted: 29.10.2007 15:38    Post subject: Reply with quote

Den slags kan det virke som du har mer innsikt i enn meg, men desverre kommer det jo fra tid til annen eksempler på at dette er tilfelle.

Men det er likevel forskjell på at dette forekommer, og at det er det som bestandig skjer. Regner med du tok poenget mitt Recon.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 29.10.2007 15:42    Post subject: Reply with quote

De fleste politifolk velger vel yrket fordi de har et ønske om å tjene andre. Jeg tror nok du har en litt forutinntatt holdning når det gjelder denne yrkesgruppen, Recon.

Politifolk flest fortjener mye mer respekt for den jobben de gjør.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 29.10.2007 16:01    Post subject: Reply with quote

Jeg har vært i profesjonell kontakt med mye politi. Og jeg har vært i "fritids"kontakt med politiet. Jeg har ennå tilgode bli imponert over nivået på mange av dem. Det inkluderer såkalte operative som tjenestegjorde i UNMIK-politiet. De få som har imponert har stort sett uten unntak vært Kripos.

Så ja, jeg har et særdeles negativt syn på denne etaten. Mitt store stridspunkt med madammen, siden hun er særs glad i dem, men hennes kontakt med dem er fra deres side av gjerdet, aldri som en del av allmuen.

Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 29.10.2007 16:04    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
De fleste politifolk velger vel yrket fordi de har et ønske om å tjene andre.

Endel gjør selvfølgelig det, men mange også av helt feil grunner, eller som en framtredende (tidl.) Kriposkar sa: -Det er utvilsomt jævlig mange av mine kolleger som aldri skulle vært i uniformen.

Alle yrker som tilbyr anonym maktutfoldelse vil alltid tiltrekke seg sin del folk som søker dette også. Alle yrker, uten unntak. Enten det er politi, sosialkontor, politikere eller hva som helst.

Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 29.10.2007 16:31    Post subject: Reply with quote

For å være helt ærlig så fortjener Kjernen og Ultras Nidaros for jobben de gjør, retten til å si sin mening så lenge de ikke går langt over streken. Det gjorde de utvilsomt IKKE her. Her innrømmer politiet selv at de dreit seg, og lot seg diktere av private interesser: http://fotball.adressa.no...e93330.ece

Last edited by Hedning on 30.10.2007 16:07; edited 1 time in total
Back to top
Haugen
Veteran

PostPosted: 29.10.2007 19:09    Post subject: Reply with quote

Innrømmer banner-tabbe
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb