|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 14.05.2008 12:46 Post subject: |
|
|
| "Leder av fotballgruppa i Tynset Idrettsforening Eystein Lunåshaug opplyser til Arbeidets Rett at de får om lag 50.000 kroner fra forbundet som stod for billettsalget, og at kiosksalget vil gi ca. 30.000 kroner i overskudd." |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.05.2008 13:18 Post subject: |
|
|
Ja, Tynset sender inn billettinntektene fra 2800 billletter, og får i etterkant sin andel av felleskaka. Altså 50 000 kr fra NFF.
Slik som jeg tolker artikkelen, sitter de i tillegg igjen med "egne billettinntekter" som de skulle ha sendt inn til NFF for felles fordeling. |
|
| Back to top |
|
 |
MortenRugsveen Senior
|
Posted: 14.05.2008 13:57 Post subject: |
|
|
| Billettsalget er utskillt fra resten av salget. Dermed er det bare å ta all intekt fra billettsalget og overføre til NØFF. NØFF for dermed 100% av de pengene de skal ha. I utgangspunktet er det bare å dele totalsummen på 50kr så finner man ut antall solgte billetter, men siden det var barnebilletter også til 20 kr, vil ikke dette antallet stemme helt. Uansett så blir penge summen NØFF skal ha den samme. At det insunieres at Tynset driver med underslag blir for dumt. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 14.05.2008 14:23 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | En del blanke tusenlapper rett i lomma på Tynset, dette. |
Ja dette stemmer. Å "gå tom" for billetter eller rett og slett ta betaling uten å gi billett er ikke uvanlig. En klubb jeg selv har et meget nært forhold til har gjort dette flere ganger. Det er først og fremst ved NM-cup og kval-kamper i forbindelse med opprykk dette er vanlig praksis. Sist min klubb gjorde det oppga de tilskuertallet til 1025, mens det egentlig var over 1400 betalende tilskuere. RBK har også drevet med slikt på både åttitallet og tidlig nittitall, og det har jeg selv opplevd på Lerkendal. "Klikken" i billettsystemet var nok ikke tilfeldig der heller. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |