|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Keenoir Legende
|
Posted: 19.10.2008 22:55 Post subject: |
|
|
| Etter å nå ha sett høydepunktene er det påfallende hvor lite aggresive vi er foran motstanderens mål og den innstillingen er vi nødt til å gjøre noe med for å få flere mål. |
|
| Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
Posted: 19.10.2008 22:56 Post subject: |
|
|
| Når det gjelder Tromsø er det trolig Brann vi må stole på. Føler meg ikke sikker på at Stabæk gidder nok når gullet er avgjort allerede. Håper selvsagt at Stabæk har fair innstilling og gjør det de bør gjøre, når utfallet av kampen kan være avgjørende for fordelingen av medaljene. |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 20.10.2008 15:12 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | den avataren der kommer til å få gjennomgå, stakkar.  |
Haha.
Tror det må jobbes med skytetrening før Brugge-kampen. MAKAN. Vel, jeg så ikke kampen, men å høre at vi bommer og bommer og bommer og bommer og bommer.... Skammelig. _________________ https://twitter.com/djuptjuv |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 20.10.2008 18:09 Post subject: |
|
|
Skuddtrening?
Stangskuddet til Konan går jo inn alle andre dager. Før landslagspausen hadde vi ikke snakket om noe stangskudd, da hadde vi snakket om et kanonmål av Konan. Da hadde Tv2s kommentator gått fullstendig av hengslene og Konan ville blitt nominert til rundens mål. På en normal dag hadde Iversens førstemål blitt godkjent. Uansett om det var korrekt å annullere det eller ikke. På en normal dag hadde RBK vunnet denne kampen 3-0. Før landslagspausen ville RBK vunnet denne kampen 6-0.
Forøvirg er jeg ikke så sikker på at Steffen Iversen fra start garantert ville betydd tre poeng, da RBK var suverent best i førsteomgang. Da fikk Godset knapt nok være borti ballen, og RBK skapte seks store sjanser på litt over 20 min. I andreomgang var RBK betydelig dårligere. Ikke så dårlig som i det første kvarteret av omgangen, men ikke så gode som i førsteomgang.
Skulle vi få like mange sjanser mot Brügge kommer vi garantert til å score tre mål. Ja, det tør jeg faktisk garantere. Når Steffen Iversen scorer, så er det ikke en normal dag. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1569 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 20.10.2008 18:11 Post subject: |
|
|
| Fullstendig enig med joakleis. Skuddtrening trengs ikke. Igår var det altfor mye stang ut. Jeg er svært optimistisk på Brügge kampen - om ikke den kjipe kampen igår har svekket selvtilliten i gruppa |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |